Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 02.10.2020 10:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2008
Příspěvky: 5891
Bydliště: Praha ČR
Je to celé hodně v rovině spekulací - jak jsem to pochopil, tak vlny vadily pro start, ale za letu zase tolik ne, letová výška běžně 10 metrů a více a takto vysoké jednotlivé vlny časté nejsou, při celkovém rozvlnění zase úměrně roste výška letu.
Z hlediska bojového použití by to asi protivníkovi problém dělalo - rychlost blízká podzvukovému letadlu, ale výška letu výrazně pod radarovým horizontem. Asi by se jako protiopatření posilovaly AWACS ve vzduchu doplněné o úpravy radarů aby lépe detekovaly daný typ cíle, ale triviální by to nebylo.
Mimochodem není úplně pravda ani to, že to mělo strašnou spotřebu, třeba LUN sice měl 8 motorů, ale to bylo jen pro ofukování při startu, za letu zůstaly zapnuté jen dva.
Co jsem četl, tak pomalu hlavní důvod ukončení projektu byla strašná byrokracie, kdy do kecalo námořnictvo i letectvo, ministerstva snad dokonce tři - prostě s tím, že to nepatřilo do žádné kolonky, měla sovětská byrokracie děsný problém... To zdrželo vývoj až o víc než 10 let, takže byl LUN dejme tomu operačně schopný až po roce 1990, kdy už studená válka skončila a navíc bylo Rusko v největším ekonomickém problému.
Docela bych si ale vsadil na to, že kdyby vývoj šel plynuleji a byl dokončen někdy před rokem 1985 (což nemožné nebylo), tak by dost možná LUN do výzbroje šel...


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 09.03.2021 9:54 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 5960
Bydliště: ČR
Obrázky: 5
Na začátek bych začal od pěti motorů. HE.111Z ZWILLING (čas od 9:19)
Необычное оружие Третьего рейха. Часть 12
https://youtu.be/6fmhYp4Kkh4?t=562
Sloužil jako tahač až dvou vojenských kluzáků a zajišťoval zejména evakuaci
raněných wwii na východní frontě Roku 1944 letka zrušena Zůstaly 4ks z 12.

Použití doporučeného odkazu Youtube brání část za otazníkem
= aktuální část videa = začátek zajímavého úseku


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 10.03.2021 12:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.9.2005
Příspěvky: 2197
Bydliště: Doma
No kdyz uz si zacal od toho zwillingu.. Gigant ma jeste o motor vic.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 10.03.2021 14:35 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 5960
Bydliště: ČR
Obrázky: 5
@Kuba78 Má jeden trup a na každé půlce křídla po třech.
Mému oku víc lahodí ty dva kusy letadla spojené mezi sebou křídlem "most". A most má 5. motor uprostřed

BTW Motory a vrtule originálu, byly všechny stejné buď CW nebo CCW?
A nebo tam byly oboje? Kde která? Jak řešit u modelu?


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 10.03.2021 16:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 9426
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Mám obavu, že HE.111Z ZWILLING bude dost namáhanej v tom spojovacím úseku křídla a bude potřeba to dlouhý středový křídlo hodně zpevnit na všechny roviny namáhání. P38 Lightning byl na tom po stránce pevosti určitě líp, stejně jako P-82 Twin Mustang, vzadu propojený trupy výškovkou a ten střední úsek křídla proti HE.111Z ZWILLING byl mnohem kratší.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz