Moderní auta mají akumulátory s vestavěnou identifikací a sledování akumulátoru počítačem (řídící jednotkou).
Co bylo možno kdysi, starý vadný akumulátor odpojit, vyndat - nový dobrý vložit, připojit. Nelze bez resetu ŘJ.
U DJI Phantom 3 je řada hlídaných funkcí a zobrazovaných údajů realizována přes vestavěný uProcesor (uP).
K samovybíjení accu tak ještě přibude klidová spotřeba vestavěného uP.
- Mám známého, který málo používaná zařízení (ICT) s vestavěnými accu, má na týdenním spínači
_Z důvodů dobíjení accu se spínač zapíná jednou týdně na cca 2 až 4 hodiny (dle potřeby připojených zařízení).
- ZA KAŽDÝ POKROK PLATÍME NĚJAKOU DAŇ.(Smůla je, že je to i pomalá a jistá cesta k DigiDemenci (DD).)
[url=do dotazu "Digitální demence Manfred Spitzer"]Do dotazu zadat "Digitální demence Manfred Spitzer"[/url]
DD Recenze + knižní vyhotovení- Po 2 týdnech úbytek ze 100 na 60 % je za mne dost. Osobně bych v před přestávkou v létání nabíjel
_maximálně na 80%. Dobu nabíjení 57 W nabíječka odhaduji na 2 h (u 100 W se uvádí model-rc udává 67 min)
Specifikace 100W nabíječ Phantom 3_pro doplnění z 40 na 80 % 57 W 120x0.4 = 48 min, 100 W cca 24 min. Možno upravit dle indikátoru nabití.
VZHLEDEM K FÁZÍM NABÍJENÍ CC a CV skutečné časy doplnění kapacity budou asi kratší než odhad (výpočty)
TAKŽE POKUD NELÉTÁM KAŽDÝ VÍKEND (NEBO ČASTĚJI) = 2 x do měsíce údržba (dobití accu na 80 (100) %)