RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

DJI Mavic
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=138&t=78542
Stránka 92 z 94

Autor:  arachna [ stř 28.11.2018 17:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

:wink: ... JA VIM K CEMU MAPY SLOUZI. LITAM S NEJEN DJI DRONY UZ OD 2011 A JESTE MI ZADNEJ NEULETEL. JEDNOU SE O TO "POKUSILO" S800 EVO S WOOKONGEM, ALE PO PREPNUTI DO MANUAL SEM HO ZAS DOSTAL ZPET 8) NA MAVICOVI SEM ZATIM NIKDY NEPRISEL O OBRAZ, TAKZE K ORIENTACI SEM VZDY K NAVRATU POUZIL MAX KOMPAS KDYZ UZ SEM SE NEZORIENTOVAL PODLE TERENU ...
ALE TREBA AZ TO "POLADIM" TAK TOMU TAKY PRIJDU NA CHUT ... :wink:

Autor:  Audit [ čtv 29.11.2018 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

Tak letové režimy jsem už vychytal a mám další prosbu, jako začátečník.
Vrhl jsem se do dronování, natáčím na dovolených a mám dotaz:
Jaký režim kamery používat při natáčení na plážích s mořskou hladinou,
čirou vodou a pobřežní zelení - příliš mnoho kontrastu a do toho slunce a stíny.

Nedaří se mi doladit obraz do reálných barev - zaostření.

Má někdo návod jaký režim použit, abych nemusel během letu řešit ostrost a barvy?
Prostě jenom nastavit letět a natáčet.

Dík za rady.

Autor:  epox [ úte 11.12.2018 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

zkusil bych filtry

Autor:  Audit [ pon 24.12.2018 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

epox píše:
zkusil bych filtry


Díky
Filtry objednané, po zhlédnutí nějakých videi na Youtube to bude asi to pravé ořechové.
:wink:

Autor:  romko1 [ stř 09.01.2019 16:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

Zdravim,

je tu prosim niekto vlastnikom - ma skusenosti s kopterkou DJI Mavic 2 PRO?
Uvazujem nad nou + DJI okuliare -> na take free FPV polietanie...

Co ma zaujima? Ma nejake negativa? Teda okrem ceny :D
Ale nie, ma tiez mod Course lock? Home lock?

Mam DJI Phantom 3 Adv. uz nejaky ten piatok...som s Phantomom vcelku spokojny,
ale vyvoj ide v tejto oblasti dopredu doslova milovymi krokmi.

Dakujem.
R

Autor:  letec002 [ pát 11.01.2019 9:19 ]
Předmět příspěvku:  Charge mode vysílače u Mavic 2 Pro v aplikaci DJI Go P4

Ahoj, chtěl jsem vás poprosit o pomoc jedná se o dron Mavic 2 Pro, ale než o dron tak by mě zajímalo nastavení aplikace DJI Go P4, když propojím tablet Lenovo Tab 3 Plus (android) nebo jakékoli zařízení s vysílačem tak se mi začne zařízení nabíjet a na tabletu vyjede ladění USB (vývojářské možnosti) problém je, že když zvolím na tabletu (připojit jako) "ZAŘÍZENÍ PRO MÉDIA (MTP)" nebo jakoukoli možnost přenosu dat a odškrtnu možnost "POUZE NABÍT" tak se tablet přestane tak na 2s nabíjet a vše by mi fungovalo podle mé představy, ale zhruba tak po 2s se zvolené možnosti na tabletu restartují a jako by se změnili zpět do "továrního nastavení" a tablet se začne opět nabíjet a jsou zpět původní zvolené možnosti které tam byli na začátku.. Tak mě napadlo jestli se to náhodou nevypíná někde přímo v aplikaci DJI GO ale tato možnost "Charging mode" je to jen pro systém IOS?? Vcelku mě to štve, protože když mám akumulátor ve vysílači plně nabitý a připojím tablet a je na 70% nabitý tak se mi razantně vysílač vybijí a tomu bych rád chtěl nějak zabránit.. Někdo mi poradil na USB kabelu stříhnout červený drát napájení 5V, to jsem zkusil a mobil se teda nenabíjel a ani neměl kontakt-data s vysílačem a choval se jako by nebylo nic připojeno.. Postupně jsem zkusil střihnout i zbylé tři barvy ale bez úspěchu. Nemáte s tím nějaké zkušenosti, moc vám děkuji za rady..

Autor:  kohinnek [ sob 12.01.2019 10:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charge mode vysílače u Mavic 2 Pro v aplikaci DJI Go P4

U Mavic 2 na Androidu nejde zrušit nabíjení telefonu z ovladače. Lze to na iOS

Autor:  Audit [ ned 20.01.2019 16:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

FCC mode do Mavic pro 1.

Má někdo návod jak změnit pro verzi 4.3.1.1.
V aplikaci už není možné změnit v nastavení general settigs - About - flight controller SN,
kde se změnila pouze země (například CZ na US).
Ani použití gps false - v mobilu sice mám na mapách google pozici zadanou v USA,
ale v apce DJI go4 jsem stále na místě vzletu v ČR.

Dík předem za pomoc.

max dolet 800m
jinak na youtube jsem viděl blázna na 5 800 m vertikál... :?

https://www.youtube.com/watch?v=O7RjsapvsL0

Autor:  arachna [ ned 20.01.2019 17:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

https://www.facebook.com/djidrone.sk/

:roll: ... ale k čemu ti to bude a proč to potřebuješ ventilovat tady mi fakt jasný není ... :?

Autor:  romko1 [ úte 22.01.2019 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

Redukcia "fish-eye" s kopterkou DJI Mavic 2 PRO...je tam vidiet aj mierne rozostrenie krajov obrazu.... hm...velke sklamanie na to ako chvalia aku kamerku pouziva kopterka...je to stale len hracka... :(

Přílohy:
foto_Mavic2_Pro_fish_eye.jpg
foto_Mavic2_Pro_fish_eye.jpg
[ 236.99 KiB | Zobrazeno 12730 krát ]


Autor:  Labrava [ úte 22.01.2019 15:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

tak za ty prachy od toho nelze čekat zázraky :-D Já sice mám jen jedničku mavica, ale pro moje účely amatérský filmařiny to celkem stačí. Dvojka by měla mít kamerku i stabík lepší. Víc mě u toho rozčilujou jiné nedostatky, co jsem už zmiňoval...
Nicméně dneska bych asi opět koupil jedničku, když bych řešil nákup. Primárně kvůli váze/legislativě.

Autor:  romko1 [ úte 22.01.2019 21:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

@Labrava: hej, mas pravdu, pre profi pouzitie treba ineho stroja kupit... :)

Co sa tyka jello efektu vo videu (niekolko stran dozadu), tak odporucam skontrolovat motorceky ci nesposobuju drobne vibracie, ktore sa prenasaju aj cez gimbal na video zaznam... Riesil som jello u mojej home made kopterky, kde mam 11xx motorceky a zacala mi kamerka RunCam Split mini 2 nahravat tiez jello .... vyriesil som to pridavnymi gumickami a novym drziakom kamerky avsak postup odstranenia aspon pri home made kopterkach
je nasledovny:
pouzit vyvazene vrtule - vymena/vyvazenie
vibracie motorcekov - vyvazenie/vymena
zmenit hodnoty PID
kalibrovat plyn a ESC - celkom dobre to rozpisuje na youtube p. Joshua Bardwell
pouzit podlozky pod motorceky...
Najlepsie by asi bolo vymenit za nove motorceky, ale az ked padnem, tak potom vymenim :)

Predtym som jello nemal a predpokladam, ze aj ked su to striedave motorceky (v mojom pripade 11xx) a myslim, ze to plati aj pre DJI, tak po urcitom case (castejsom lietani) zacnu motorceky jemne vibrovat...na home made kopterkach je to vidiet v betaflight v casti MOTOR, kde si nastavim gyro/akcelerometer na vysoku citlivost tak pri spusteni motorceka (bez vrtulky)je to vidiet..a tiez pri chyteni ramu do ruky a urovni plynu cca. 30% a viac citit jemne vrnenie ramu....

Co som zachytil resp. obraciam sa na majitelov Mavic, existuju trojliste vrtule na Mavic-a. Celkom ma zaujali, lebo na mojich HM kopterkach, ked som testoval 2 liste vs.3 liste, tak 3 liste mi vo vacsine pripadov dosahovali lepsie vysledky...aj pri vydrzi baterie... a to nehovorim pri pokrocilych funkciach napr. waypoints, RTH sa mi spravala kopterka s trojlistymi vrtulami stabilnejsie.
Ma prosim niekto skusenosti s 3 listymi vrtulami na Mavica?
Dakujem.

Autor:  Labrava [ stř 23.01.2019 9:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

romko, nemám sice zkušenosti s třílistýma vrtulema na mavicu, ale mám zkušenosti na letadle (ultralightu). Dvoulistá vrtule má větší účinnost než třílistá. Letadlo má větší rychlost se stejným motorem i líp stoupá. Naopak třílistá vrtule je z hlediska vibrací klidnější. Odvozuji z toho, že mavic s třílistýma vrtulema bude mít menší rychlost, stoupavost i dolet. Z hlediska rychlosti otáček vrtule je zase důležité aby vrtule na koncích listů nepřekračovala rychlost zvuku (nebo se jí neblížila), protože pak taky ztrácí účinnost. U letadel s vrtulí s průměrem kolem 160-180 cm se nedoporučuje překračovat 2700 otáček za minutu.

Autor:  romko1 [ stř 23.01.2019 16:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

Labrava píše:
Naopak třílistá vrtule je z hlediska vibrací klidnější. Odvozuji z toho, že mavic s třílistýma vrtulema bude mít menší rychlost, stoupavost i dolet.

A je mozne aplikovat to co si zistil pri lietadlach aj na kopterky? Pretoze podla mna prave naopak dalsi list (ak ma 3 lista vrtula listy s rovnakym stupanim ako 2 lista) by mala byt co sa tyka rychlosti kopterky prave naopak rychlejsia... Co sa tyka doletu, tak som robil pokusy 3 lista vs. 2 lista sice len 3 palcove vrtule, ale dolet bol pri trojlistych dlhsi...testoval som to na rovnakej baterke/kopterke zhruba v tych istych podmienkach...
Mal som najskor 3 liste a niekde som sa docital to co pises ty, ze dvojliste - dlhsi dolet, rychlost, tak som si zaobstaral dvojliste vrtule a sklamanie...
Preto som tu polozil otazku -> Mavic ma original 2 liste a skusit napr. tieto:
https://www.banggood.com/8743-Carbon-Fiber-3-blade-Propeller-Props-Foldable-Noise-Reduction-for-DJI-Mavic-2-ProZoom-Drone-p-1386735.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

Autor:  Labrava [ stř 23.01.2019 16:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: DJI Mavic

Obecně by to aplikovat jít mělo, protože fyzika by měla fungovat stejně. Jde o to, že vrtule generuje na vrchní straně listu podtlak a na spodní straně listu tlak (tím vzníká stejně jako na křídle vztlak, díky kterému "letí" - táhne dopředu nebo nahoru) a s tím jsou spojené turbulence. Dva listy udělají menší "chaos v luftě" než tři listy, obrazně laicky řečeno v kružnici dvou listů zbyde víc vzduchu o který se vrtule může "opřít". U troj či vícelisté vrutle se listy částečně potýkají s nedostatkem vzduchu a proto jsou míň účinné. Díky více listům jsou ale vyváženější (když se samozřejmě správně vyváží) a míň vibrují. Na letadle to opravdu tak funguje, dvoulistá vrtule např. na Tuláku se stejným motorem a otáčkama udělá o 25-30 km/h rychlejší cestovní rychlost než třílistá. Ale i když je dvoulistá vyvážená, jsou cítit v letadle vibrace, na rozdíl od třílisté, kde správně vyvážená nevibruje prakticky vůbec.

Stránka 92 z 94 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/