ale kdeš epoxi, samozřejmě že letěl čelem dopředu
pokoušet se o test senzorů při letu zboku je nesmysl, když tam žádné nejsou...
Let probíhal tak, že vepředu jako provní šla přítelkyně, za ní asi s odstupem 5m letěl mavic cca 3m vysoko a za nim jsem šel já s vysílačkou v ruce a prstama na knyplech snažíc se o korigování letu když si to mavic mířil do větví nebo stromů. Pro případný zájemce to mám samozřejmě na videu, ale nechci to nikam věšet na web, tak jedině osobně. I na videu je krásně vidět, jak mavic vesele míří jak do listí, tak do kmenů stromů, které měli v průměru 30-40cm a byly nádherně vidět, v lese fakt bylo světla dost. Ty senzory vepředu jsou jenom vizuální a úspěšnost zabránění kolizi bych viděl tak na 30%... A to se bavíme o minimální rychlosti 2-5kmh... Letět mavic rychleji, tak je na maděru...
Jinak senzory naopak "fungujou" až moc při nízkým letu. Dělal jsem nějaké záběry nad vodou (jezera) a při letu v cca 1m výšky rychlostí kolem 20-30kmh se často stávalo, že mavic samovolně hystericky zabrzdil (a zkazil celý záběr).