Nějaké další zajímavé informace ze zákulisí :- kamera v PRO provedení je ta samá, jako na Inspire 1, filtry z I1 ale nejdou na P3 kameru
- nabíječka v PRO provedení je rychlejší a výkonnější (100W), než 50W u základní verze
- v příslušenství bude i "
convert adapter USB port to HDMI port" (např. pro Cinemizery a jiné HDMI videobrýle), funkčnost portů poté jako u Inspire 1
- P3ka by měla být spárovatelná s "lepším" Tx pro Inspire 1 (má např. HDMI port v L.B. modulu), ale ne naopak
- základní trup je stejný jako u stávající P2ky
- s SDK vývojovým kitem budou později dostupné další pokročilé funkce jako letový režim
POI (automat. kroužení kolem zadaného bodu zájmu to umí např. A2 jednotka),
Follow Me letový režim a podpora pro
Ground Station- v tuto chvíli se DJI rozhodlo definitivně prodávat "
Backpack" batoh jako samostatné příslušentsví (viz jiný můj příspěvek výše)
- vrtule nejsou 9450, jsou jiné s kompozitním nábojem
- DJI Pilot App (aplikace pro tablet a smartphone), je kompatibilní mezi Inspire i1 a P3
- "
...ESC braking (to make the craft much more responsive to inputs) was introduced on the Inspire1. It is possibly what caused props to spin off mid-air, and the prop locks and new self locking props resulted. The braking in full effect will literally stand the craft up if you're going fast and release the sticks. It also allows the craft to handle higher winds...", to jsem nepřekládal, ale vypadá to zajímavě...
- s kamerou je dodáván UV filtr, zaměnitelný s ND filtry, které jsou/budou ve volitelném příslušenství
- FOTO režim umí i RAW (DNG)
...