- Akumulátor_4
Tak mi to nedá, a podělím se s lehkým zamyšlením
. Dvakrát po sobě nepříjemná zkušenost!...
.
Odcházím s vědomím zkontrolovaných akumulátorů těsně po dobití ... Ještě kontrola optické signalizace akumulátorů ... :
Ak. 1 - 100% nabití, 75% životnosti
Ak. 2 - 100% nabití, 75 % životnosti
Ak. 3 - 100% nabití, 100% životnosti
Ak. 4 - 100% nabití, 100% životnosti
Začátek letu, Ak. 1 - v pořádku. Je chladno, jdu dolů po 12-ti minutách. Stroje v záběru stojí, měním akumulátor.
Ak. 2 - vzlet nad stroje v záběru a po cca 10-ti vteřinách signalizace červených světel a stroj jde na přistání.
Je problém ho doregulovat k sobě a zachytit přistání do ruky!
Ak. 3 - žádný problém, práce může pokračovat ...
Ak. 4 - žádný problém, práci lze dokončit ...
Kontrola Ak. 2 - optická signalizace v pořádku: 75% nabití, 75% životnosti ...
Jak je vidět, žádná sebeinteligentnější baterie vám nedá opticky vědět, že se schyluje k průšvihu...
Dobití všech akumulátorů.
Další pracovní den opět Ak. 2 po vystartování "jde do červených světel" a je problém ukočírovat jeho přistání ...
Teprve večer při kontrole na PC jsem našel důvod:
EDIT: Ak. 2 jde do koše...
- Přílohy
-
- Akumulátor_1
-
- Akumulátor_2
-
- Akumulátor_3