Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DJI Phantom 2 vs DJI F550
PříspěvekNapsal: ned 21.09.2014 22:02 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.4.2014
Příspěvky: 22
Dobrý deň prajem,
Rozhodujem sa medzi kúpou Phantoma 2 alebo F550 ... Čítal som rôzne fóra, rôzne príspevky, boli v nich rôzne názory tak som sa rozhodol založiť tému ...
Už dávnejšie som si zriadil Phantoma 2 chvíľu som s nim lietal ale nakoniec odchádzal brat na dlhú dobu po svete, tak som mu ho predal a budem si kupovať po pauze copteru..

Tu je otázka, že natrafil som aj na F550 a zaujímalo ma čo to je za stroj... Som v podstate začiatočník, takže keď sa pozriem na to svojim pohľadom tak Hexacoptera by mala byť stabilnejšia, zase u Phantoma 2ky je doba letu dlhšia, jeden povie že to kúpiť druhý to ...
Určite plánujem k svojej coptere FPV, stabilizátor (neviem či u F550ky je tiež možné dať Zenmuse H3-3D)
Proste zhrnúť čo by bolo lepšie ... Čo má aké výhody nevýhody.

(A ešte ma zaujímalo aký Flight Controll je z ponúkaných najlepší - A2, Wookong M, Naza-M 2, Naza-M Lite )
Ďakujem ! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: DJI Phantom 2 vs DJI F550
PříspěvekNapsal: ned 21.09.2014 22:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 12.11.2012
Příspěvky: 969
Bydliště: Vizovice
Obrázky: 70
F550 motory ve standardním setu takřka totožné s Phantomem 2 stabilita stejná, jen má větší šanci že když odejde motor nebo regl tak ti to nespadne jako hruška ze stromu..
Na F550 jde dát samozdžejmě Zenmuse jak H3-2D tak H3-3D (u něj je potřeba montážní kit)

Tak Flight kontroler je nejlepší A2 pak Wookong po něm následuje Naza-M V2 a nejjednodušší je Lite, já bych použil NAza-M V2 u F550, pokud bych měl na A2 tak bych rovnou koupil minimálně set S800 EVO (aspoň neorigo kopii z RCTimeru) :-D na F550 je to zbytečné si osobně myslím..