Autor |
Zpráva |
salamander
|
Napsal: úte 04.03.2014 8:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.7.2011 Příspěvky: 705 Bydliště: okr. Prievidza Obrázky: 33
|
Už som písal vyššie že v návode na použitie strana 39 / Kamera môže byť nastavená, aby sa automaticky vypínala po určitej dobe nečinnosti – keď nie je natáčané video alebo fotenie a kedy nebolo stlačené žiadne tlačítko / Manuál /východzie / 60sec 120sec 300sec
Ja to mám na manuál , čiže, obraz by mal stále bežať .
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
texmur
|
Napsal: úte 04.03.2014 13:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2014 Příspěvky: 515
|
protože se zde objevil další "ulétlý" phantom (kolegu lituji...) napadlo mě že přesně nevím jak se zachová NAZA v těchto situacích:
1. při chybně vypnutém RC vysílači při zapínání coptera se zapíše aktuální pozice nebo hrozí riziko že odlétne na poslední zapsanou? 2. když nejsou satelity a vzlétnu v ATTI a dojde ke ztrátě signálu s RC - vrací se na poslední zapsanou GPS pozici nebo přistává? ----- 3. jak často dělat kalibraci kompasu? Je nezbytná před každým startem když létám ve stejné oblasti? 4. čím je definován "kurz phantoma" který je využíván v režimu CL? (Funkci CL rozumím ale nejsem si jistý jestli rozumím čím je definován kurz)
Děkuji za odpovědi - vím že některé již ve vlákně byli probírány - ale rád bych měl zcela jasno
_________________ Phantom 4, ipad air2 cellular, tracker RF V16
|
|
Nahoru |
|
|
salamander
|
Napsal: úte 04.03.2014 13:51 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.7.2011 Příspěvky: 705 Bydliště: okr. Prievidza Obrázky: 33
|
Ja mám Phantoma už 1 rok ,preto som založil toto vlákno. Lietam väčšinou zo dvora , postup je takýto. Zapnem vysielačku , stroj dám na zem a pripojím baterku čakám pokiaľ je to dlhé zelené blikanie , baterku vsuniem dovnútra , na vysielači s pravým prepinačom prepnem 10x až začne svietiť žltá urobím taneček na kalibráciu kompasu / stále pred každým letom /a idem lietať. Zo začiatku som mal pravý prepínač prelepený aby som ho nechtiac neprepol na ATI čo sa mi neraz stalo a keď ho začal unášať vietor nevedel som v rýchlosti čo robiť. Poväčšine lietam v GPS ATI ľavý prepínač na OFF . Samozrejme že mám odskúšané Fail safe ktoré mám na pravom prepínači tretia pozícia , keď bol ďaleko a nevidel som pozíciu kam mieri , ľavý prepínač ku sebe a páčkou ku sebe a pekne sa vrátil na dohľad a pokračoval som v lietaní. Ak niekto nedodržiava pravidlá tak sa nečudujem že mu uletí , treba si poriadne prečítať toto vlákno, tu je toho dosť aj o úletoch a prečo ku ním došlo.
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: úte 04.03.2014 14:00 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6896 Bydliště: Moravský kras
|
pokračování vlákna zde viewtopic.php?f=131&t=64638(dlouhá vlákna nadměrně zatěžují databázi serveru, díky za pochopení)
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|