Autor |
Zpráva |
jiri.lovecky.3
|
Napsal: čtv 08.02.2018 21:01 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 26.12.2017 Příspěvky: 27
|
rzboril píše: aha to p3s jsem přehlídnul. a pak že vidím i 2 kilometry phantoma (-: Tohle jsem zase prehlednul já.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
rzboril
|
Napsal: čtv 08.02.2018 23:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.6.2015 Příspěvky: 160 Bydliště: Česká Ves
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Právě že ne. Už jsem psal že jsem to přehlídnul. Standardi by měli mít vlákno... ale ne... Aha tak oba slepí jak patroni a stopro vidíme phantoma na dohled. A vůbec kdo říká že nadohled není s dalekohledem ? Co by mi na to řekli zákonohlídači ?
_________________ P3A s inovovanou deskou, novými motory a vylepšeným chlazením.+ NVIDIA SHIELD
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: ned 04.03.2018 19:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Tak uz jsem vyresil nakloneni gimbalu u p3a. Nedavno jsem se ptal jak zkalibrovat gimbal,protoze byl porad nahnuty na levou stranu. Po kalibraci se vzdy znovu vychylil a nic se k lepsimu nezmenilo. Musel jsem pak gimbal rucne dotrimovat klepanim v aplikaci. Nicmene patral jsem na netu a nasel reseni. Je potreba udelat kalibraci celeho dronu-imu kalibraci,avsak jak jsem se docetl,tak nejlepsi je toto delat za chladneho pocasi. Dnes bylo venku +3stupne,tak sem to vyzkousel. Udelal jsem kalibraci imu jednotky,pote hned kalibraci gimbalu a KONECNE SE GIMBAL SROVNAL KRASNE DO ROVINY. Jeste postreh-JE DOBRE DELAT KALIBRACI IMU V CHLADNEJSI TEPLOTE,protoze kdyz jsem toto delal pred tim za tepla,tak to nepomohlo a gimbal byl stale nahnuty. Tak se jen delim o muj postreh. Na netu to delali tak,ze pred kalibraci dali p3 pred vydeh klimatizace a pote teprve udelali kalibraci.
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: sob 17.03.2018 14:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Zdravim,v jakem nejvetsim vetru jste litali s phantomem,aby se dal jeste nejak "normalne" ovladat?
|
|
Nahoru |
|
|
rzboril
|
Napsal: sob 17.03.2018 16:59 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.6.2015 Příspěvky: 160 Bydliště: Česká Ves
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Změřené to nemám, ale vím že letím max 60Kmh bez GPS. Takže z toho plyne vítr 20Kmh a budeme se sunout proti větru tak 30Kmh i s rezervou na nárazy větru. v manuálu je tuším max 12Kmh jako optimum.
_________________ P3A s inovovanou deskou, novými motory a vylepšeným chlazením.+ NVIDIA SHIELD
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: sob 17.03.2018 18:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
rzboril píše: Změřené to nemám, ale vím že letím max 60Kmh bez GPS. Takže z toho plyne vítr 20Kmh a budeme se sunout proti větru tak 30Kmh i s rezervou na nárazy větru. v manuálu je tuším max 12Kmh jako optimum. Jeste se zeptam,mas zkusenost se zeslabenim sily motoru? Tovarne nastavene jsou na 100%,ale daji se zeslabit na 80,nebo zesilit na 120%. Zajimal by me pomer usetrene baterie v zavislosti na vetsi delce letu a naopak moznost pri zeslabeni na 80% zvladat poryvy vetru.
|
|
Nahoru |
|
|
romko1
|
Napsal: pon 19.03.2018 11:50 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.11.2009 Příspěvky: 431 Bydliště: Trnava, SR
|
Toto je dobra otazka.... to aj mna zaujima, ze znizit vykon motorov a dosiahnut tym vyssiu vydrz baterie...pretoze vacsionou lietam 30-40km/h, skratka malokedy cca. 50km/h a viac... ale dlhsia vydrz by potesila... Dakujem.
_________________ H8mini+TX06,Leader160HM,Leader130HM,Leader125HM,ThunderTigerXXT,HydrotekF1+SKY-HD01,Taranis X9D+
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: pon 19.03.2018 15:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
romko1 píše: Toto je dobra otazka.... to aj mna zaujima, ze znizit vykon motorov a dosiahnut tym vyssiu vydrz baterie...pretoze vacsionou lietam 30-40km/h, skratka malokedy cca. 50km/h a viac... ale dlhsia vydrz by potesila... Dakujem. Dnes vecer to nastavim na 90%, tedy to snizim o 10%. Podle videii na youtube to prodlouzi let pri snizeni na 80% o 1az3 minuty. Neni to moc,ale hlavnim duvodem je pry klidnejsi let a setreni celeho dronu-akcelerace a brzdeni neni tak razantni,tudiz by cely skelet dronu nemel dostavat az tak zabrat.. Ovsem je treba si uvedomit ze v silnem vetru nemusi stacit dron udrzet sve misto a i brzdeni nebude tak rychle a asi se brzdna draha prodlouzi. Kazdopadne jak se otepli,vyzkousim a dam vedet postrehy z letu.
|
|
Nahoru |
|
|
Yeah
|
Napsal: pon 19.03.2018 23:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 763 Bydliště: Most
|
Jaké máte kdo zkušenosti s létáním a teplotami pod 0°C? V manuálu samozřejmě píšou, že rozsah teplot je 0°C-40°C. Já to včera zkoušel v -7°C a větru cca 6 m/s. Baterka po 13 minutách letu hlásila 35%, vysílačka byla z poloviny vybitá a telefon mi z původních asi 70% baterky spadnul na 6% a následně se vypnul. Nicméně P3P ani neceknul a lítal jak má. Jelikož jsem lítal v dohledu, neměl jsem problém s návratem. Krom těchhle známých věcí (baterie brzy KO) jsem zjistil, že trošku zlenivěl gimbal, zjevně se zpomalil, ale protože jsem jen fotil, nevadilo to... Překvapilo mě, že když jsem šel na druhý let, hlásilo mi to nějaký problém s IMU a dožadovalo se to kalibrace, kterou jsem tedy provedl... Já jen že YouTube je plný záběrů z hor a z lyžovaček...
_________________ Multiplex, DJI, FrSky, RCM Lužice, SLČS, YI 4K+
|
|
Nahoru |
|
|
rzboril
|
Napsal: pon 19.03.2018 23:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.6.2015 Příspěvky: 160 Bydliště: Česká Ves
Blog: Zobrazit blog (1)
|
phantom3aaadvanced píše: Dnes vecer to nastavim na 90%, tedy to snizim o 10%. Podle videii na youtube to prodlouzi let pri snizeni na 80% o 1az3 minuty. Neni to moc,ale hlavnim duvodem je pry klidnejsi let a setreni celeho dronu-akcelerace a brzdeni neni tak razantni,tudiz by cely skelet dronu nemel dostavat az tak zabrat.. Ovsem je treba si uvedomit ze v silnem vetru nemusi stacit dron udrzet sve misto a i brzdeni nebude tak rychle a asi se brzdna draha prodlouzi. Kazdopadne jak se otepli,vyzkousim a dam vedet postrehy z letu. Přesně tak. Kdysi jsem to zkoušel hlavně otáčení kvůli videu snížit . ale bacha na to brždění je to potom o ústa. takže za mě snížit jen otáčení na max 60% a zbytek na max 90%. Ty reakce jsou potom taky jenom 90ti procentní ! To už by bylo kvůli baterce lepší nechat 100% ale zapnout nějakej omezovač .
_________________ P3A s inovovanou deskou, novými motory a vylepšeným chlazením.+ NVIDIA SHIELD
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: úte 20.03.2018 18:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Yeah píše: Jaké máte kdo zkušenosti s létáním a teplotami pod 0°C? V manuálu samozřejmě píšou, že rozsah teplot je 0°C-40°C. Já to včera zkoušel v -7°C a větru cca 6 m/s. Baterka po 13 minutách letu hlásila 35%, vysílačka byla z poloviny vybitá a telefon mi z původních asi 70% baterky spadnul na 6% a následně se vypnul. Nicméně P3P ani neceknul a lítal jak má. Jelikož jsem lítal v dohledu, neměl jsem problém s návratem. Krom těchhle známých věcí (baterie brzy KO) jsem zjistil, že trošku zlenivěl gimbal, zjevně se zpomalil, ale protože jsem jen fotil, nevadilo to... Překvapilo mě, že když jsem šel na druhý let, hlásilo mi to nějaký problém s IMU a dožadovalo se to kalibrace, kterou jsem tedy provedl... Já jen že YouTube je plný záběrů z hor a z lyžovaček... Ja lital v max -3 a vse bylo standartni,jen baterie vydrzela 18 minut misto 23. Jink to radsi nepokousim pri minusovych teplotach. Plast muze zkrehnout a stresove praskliny pod motory se vytvari snadneji.....
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: úte 20.03.2018 18:43 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
[quote="rzboril"][/quote]
Jo jo,nastavil jsem vse na 92%,tak snad to nebude vse takova hruza???
|
|
Nahoru |
|
|
romko1
|
Napsal: stř 21.03.2018 13:48 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.11.2009 Příspěvky: 431 Bydliště: Trnava, SR
|
Tiez som lietal pri -2 ci -3 st.C, avsak bola jemna hmla a po cca. 8 minutach letu som pristal a dobre ze som pristal, pretoze na nabeznej hrane vrtul tenka vrstva ladu... takze hrozil pad... Na nete som nasiel dost videi ktore sposobili pad P3/P4...tak pozor na to - lietanie pri nizkych teplotach
_________________ H8mini+TX06,Leader160HM,Leader130HM,Leader125HM,ThunderTigerXXT,HydrotekF1+SKY-HD01,Taranis X9D+
|
|
Nahoru |
|
|
rzboril
|
Napsal: stř 21.03.2018 14:01 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.6.2015 Příspěvky: 160 Bydliště: Česká Ves
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Nejde ani tak o nízkou teplotu-to je suchý vzduch, ale právě o tu mlhu-kdy se tvoří led. S P3 lítal i na polárním kruhu, na mount everestu a krom nižší výdrže a zkřehnutí plastu nic nehrozí. Samotné DJI na to má instruktážní video jak létat v zimě.
_________________ P3A s inovovanou deskou, novými motory a vylepšeným chlazením.+ NVIDIA SHIELD
|
|
Nahoru |
|
|
romko1
|
Napsal: stř 28.03.2018 12:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.11.2009 Příspěvky: 431 Bydliště: Trnava, SR
|
Zdravim, vcera som bol po dlhsom case preletet P3A...mam 2 baterie v storage mode cca. 50% jedna pekne do 18% polietanie... zhruba 6-7minut a druha pri cca. 35% kapacity, zrazu nudzove pristavanie...jeden clanok nizke napatie... este stastie, ze som nebol daleko a dosadol resp. stiahol ho k sebe.... Myslim, ze sa to tu riesilo... Ake je prosim riesenie? Bateria ma cca. 40 cyklov. Da sa tomu vyhnut - napravit to? lebo niekde nad stromami letiet...tak mam po hracke . Som ju vybil na 12% a doplna nabil...vyskusam ju v blizkej dobe (kym sa nevybije na storage mod). Dakujem za pomoc.
_________________ H8mini+TX06,Leader160HM,Leader130HM,Leader125HM,ThunderTigerXXT,HydrotekF1+SKY-HD01,Taranis X9D+
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|