Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 20:25 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Má F16 vážila 510g a to třílisté dmychadlo co jsem kupoval stím bylo úsměvné.Jinak pár F16 mi rukama prošlo a létají a vypadají výborně ale byli to všechno jen bubliny,tím že to není moje hlavní disciplína,dopřávám si uhlík v jiných modelech :D
Ale to do tohoto vlákna nepatří
Zítra jdeme létat s upravenou tahovkou a bez sítka na motoru tak dám report


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 22:55 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2008
Příspěvky: 6896
Bydliště: Moravský kras
shumi píše:
No já létám na lineár nejsem žádný zkušený pilot,ale vím jistě že když jsem měl nastaveno ful expo tak se do cca púlky dráhy plyn.kniplu nic moc nedělo.Teť to reaguje na sebemenší pohyb kniplu což samozřejmě nemusí každému vyhovovat tím jak je to citlivé při pojíždění
Nejsem si ale jistý jestli při tom lineáru je např.čtvrt plynu=čtvrt výkonu turbíny.


Však právě kvůli tomu tam mají popsaný ten režim HALF EXPO, kompromis mezi LINEAR a FULL EXPO. Nebo tam nech ten LINEAR a trochu si dokřivkuj plyn v rádiu.

_________________
OK2WY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: stř 20.05.2020 7:13 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Ještě taková asi nepodstatná poznámka k akceleraci/deceleraci když je nastavena na auto nejde nastavit manuálně volnoběh na 60rpm a motor točí 63rpm
Jak už jsem psal při použití ostré akcelerace se mi zdálo že je pomalejší než v režimu auto,ale nevím jaké mají zkušenosti ostatní majitele x45
Na youtube má nějaký modelář video kde píše kolem 2sek.mezi volnoběhem a plným plynem a to se u mě určitě neděje.

https://www.youtube.com/watch?v=-gwl0nuxLnY&t=512s


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 5:35 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Tak jsme byli včera do noci na letišti,roura upravená ale bohužel nám
motor zhasíná dějě se tak když s plného plynu uberu na volnoběžné otáčky a hnet
trochu přidám,křivka linear akcelerace/decelerace na
auto.Při akce./dec.nastavenou na hot je to na plynovou páku hrozně tupé (padají hrozně pomalu otáčky k volnoběhu) ,myslel jsem že dle manuálu jde o ostrou odezvu což není.Nevíme zda to stím souvisýn ale také nám nejde spustit auto
restart,motor sice zkouší opětovný start ale hodně kouří bíle a
tahovka je plná kerosinu,navíc jsem si všiml že na zemi když držím plný plyn
teplota turbíny ukazuje 550 což se mi zdá málo i když ta výusť motoru je do ruda.

Není tady někdo kdo létá stejný motor ohledně nějaké konzultace popř.jeho nastavení motoru,nevím jestli jsem si např.omylem nezměnil na terminálu nějakou důležitou hodnotu,do španělska budem psát dnes.Posílám fotku jednoho parametru o kterém si nejsem jistý zda je dobře a mohl by souviset s naší závadou
Děkuji za případné postřehy


Přílohy:
003.JPG
003.JPG
[ 126.98 KiB | Zobrazeno 7137 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 7:12 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4515
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Neporadím ti, na to zkušenosti moc nemám.
Ale k tomu autorestartu - obával bych se ho používat v kombinaci s tahovou rourou.
Jde o to, že s rozpálenou turbínou, která chcípla z nějakého důvodu _ buď bublinky, což nebude tvůj případ, nebo nastavení množství paliva v nějakém režimu , může snadno při opětovném startu hodit plamen a zapálit trup. Pokud máš model ve vzduchu, tak se s ním můžeš rozloučit.
Tu teplotu mám taky nižší než bych dle údajů čekal a zadek je taky při plném plynu lehce červený. V tom bych problém neviděl.

To že motor chcípne při přidání plynu, bych viděl na nedostatek paliva.

Pokud by ho bylo moc, začalo by to čoudit, ale v okamžiku přidání. Při zhasnutí mě čoudí při chlazení , což je předpokládám normální.
Ty nastavení ti asi nikdo neporadí - to musí opravdu výrobce.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 9:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
I tak děkuji
S palivem jak říkáš problém asi nemáme,hadice máme bez bublin,odpoledne jsi stím jdu hrát na louku.
Říkám si jestli ta lineární odezva plynu není na tam malou turbínu problém jelikož jsme zkoušeli ten pozvolnější rozběh full expo a to zhasínání se na zemi neprojevilo,ale už byla tma,došlo palivo a jeli jsme domů
Ten auto restart máš asi pravdu asi jej vypnu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 9:37 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 1591
Bydliště: Náchod-nedaleko
Autorestart bych taky vypnul.
Když turbína zhasne a začne se vychlazovat, chvíli bíle zakouří.
Mám nově K-30G, starší.
Při prvním nastartování a proběhnutí startovacího procesu jsem opatrně jen zlehka přidával plyn a cca v 30-40% plynu nečekaně zhasla a napsalo to chybové hlášení, něco jako ,,nízká rychlost, nebo nízké otáčky,,
Když ji po startovacím procesu přidám razantně, nestane se to a normálně funguje.
Zatím je na zkušebním stojanu a jakou mám nastavenou odezvu si nejsem jistý, musím se podívat.

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 10:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Odpověď od Gaspara

Počáteční problém je jednoduchý, stačí jen trochu zvýšit napětí žhavicí svíčky (0,3 V), ale pokud se motor zastaví během zrychlení, obvykle to znamená, že jsou ucpané vstřikovače a mělo by se nám poslat, abychom je vyměnili


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 10:10 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4515
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Hm, filtr určitě máš a na čistotu instalace jste dali bacha.
Takže se mi ta jeho reakce moc nelíbí.
Navíc tobě to běží při max otáčkách, a tam to bere asi paliva dost a kdyby nebyl průtok na vstřikovačích, nedostane se na max otáčky - no prostě se mi jeho odpověď naprosto nelíbí.
Zkus nastudovat návod a jestli je možnost přidat palivo v akceleraci, přidej.
Napiš si původní hodnoty a zkus zalaborovat.
Poslat mu to můžeš vždycky, ale on to napsal tak, jako kdybys za to mohl automaticky ty, a přesto že to máš v záruce, tak to jaksi neřeší.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 11:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
No myslím že jako uživatel dávku paliva tou krabičkou nelze ovlivňovat,ale jak jsem psal moc tomu nerozumím,kdyžtak ji vyndám a přes fedex odešlu,kolega ji teť posílal a měli ji za tři dny na stole
Nicméně musím poděkovat za pomoc (P.Rittichovi)snad se nebude zlobit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 21.05.2020 14:17 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4515
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Mrkni na to, já u Kingtecha mohu ovlivňovat spoustu věcí a první co jsem udělal bylo omezení množství paliva při startu, protože mi vykápnul přebytek
ven a ztekl po turbíně. Sice maličko, ale díky tomu jak se to vypalovalo z povrchu, tak to pěkně čoudilo.
Po nastavení maličko menší hodnoty vše v pořádku.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: pát 05.06.2020 6:56 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4515
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Jak to dopadlo s tou turbínou ?


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: sob 13.06.2020 9:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Zdravím
Omlouvás se ale pro samou práci není čas na modely,snad příští týden
Jinak motor mám už asi 14dní doma zpět od Gaspara-ucpané vstřikovače,kladl nám velký důraz na čistotu paliva a dodržovat ty max.4% oleje.Prostě takto malé pidi motory potažmo součástky v nich jsou mnohem náchylnější než větší,což samozřejmě platí všeobecně o všech věcech.


Přílohy:
000_0001.JPG
000_0001.JPG
[ 168.05 KiB | Zobrazeno 6764 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: ned 21.06.2020 20:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Tak uskutečněno asi pět 8mi minutových letů a vše bez problému,nevím ale zdá se nám že to i malinko lépe tahá jak jsme posunuli tu tahovku více od motoru.Někdy provedeme znovu to měření
Byl jsem na letišti pro kerosin namícháno
4% Mobil JetOil II
1,5% Mobil 1 Racing
Průlety na minimálce a s plně vysunutými klapkami cca 1,5-2 metry nad zemí je těžce návykové :D


Přílohy:
000_0001.JPG
000_0001.JPG
[ 56.83 KiB | Zobrazeno 6622 krát ]

000_0001 (3).JPG
000_0001 (3).JPG
[ 68.13 KiB | Zobrazeno 6622 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: pon 22.06.2020 7:29 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2008
Příspěvky: 6896
Bydliště: Moravský kras
shumi píše:
Jinak motor mám už asi 14dní doma zpět od Gaspara-ucpané vstřikovače,kladl nám velký důraz na čistotu paliva a dodržovat ty max.4% oleje.


shumi píše:
Byl jsem na letišti pro kerosin namícháno
4% Mobil JetOil II
1,5% Mobil 1 Racing


??? proc toho 1,5% Mobil 1 racing??

_________________
OK2WY


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz