Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 23.04.2017 18:10 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.2008
Příspěvky: 7230
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Obrázky: 64
Koukam na ni, vypada dobre, tam maji tu naftu primo v popisu. Zajimave.

_________________
________________________________
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 23.04.2017 19:54 
Mazák
Mazák

Registrován: 28.2.2014
Příspěvky: 1871
Bydliště: Blatnica, SR
kerosin nie je petrolej?
Vsak farby-laky predajne funguju :-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Malá turbína - Wren Gold 4x nebo
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2017 5:24 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2010
Příspěvky: 262
Bydliště: Bratislava
arkudo píše:
Jinak lita se uz prevazne vsude na naftu. S kerosinem je problem ho sehnat. Nevydrzi skladovani ( rostou v nem rasy) a nespalenej desne zapacha a hlavne trvale!

Tak toto som počul len o benzíne ,spýtam sa v sklade PHM kedy expiruje Jet A1 :D lietam na odkalený a v bandaske ho mám aj 3 roky a zatiaľ nič .Na naftu som si skoro zapálil lietadlo tie malé turbínky to nechcú, výkon polovičný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Malá turbína - Wren Gold 4x nebo
PříspěvekNapsal: úte 25.04.2017 20:58 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 16.10.2011
Příspěvky: 104
arkudo píše:


Mam jen 130N a 120N ale nazivo jsem byl z tech kolibriku fakt zklamanej. Je to takove hlasitejsi EDF jako od VASA.
Na vetrone ale chapu. I kdyz ta cena kontra vykon je silena...

Jinak lita se uz prevazne vsude na naftu. S kerosinem je problem ho sehnat. Nevydrzi skladovani ( rostou v nem rasy) a nespalenej desne zapacha a hlavne trvale!

No a strojarsky je to parada ale na druhou stranu kdyz tu turbinu rozhodis jsi az prekvapenej jak jednoducha konstrukce to je..



Jaký parametr je většinou potřeba v řídící jednotce přenastavit, pokud je turbína od výrobce nastavená na kerosin, a chtěl bych používat naftu ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 25.04.2017 23:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.8.2013
Příspěvky: 420
Telemaster píše:


Jaký parametr je většinou potřeba v řídící jednotce přenastavit, pokud je turbína od výrobce nastavená na kerosin, a chtěl bych používat naftu ?


Vubec zadnej nebo o nem u jinech vyrobcu aspon nevim. Nafta ma podobny vlastnosti v odparovani jako Jet1A a mozna lip maze. Mam BF turbine a starsi JetCat a fungujou na naftu dobre jako na kero.
Jedinej rozdil je ze po vypnuti turbiny vyjde bilej kour. To kero neudela.

Cesky vyrobce Hybl testoval a to velmi narocne svoji turbinu v provozu na naftu. Po X desitkach hodin turbinu rozebral a turbina byla jako nova.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz