Je to krásnej macek. Jen mi přijde, že je to málo namotorvaný. Topí tomu pod kotlem, ale lítát to až moc majestátně pomalu. Není se asi co divit. Bůh ví kolik to váží, ale trochu rychlejší by byl ideál. Jinak nádhera
V tomto modelu je jedna turbína Jet Cat P400, ten co bude lítat u nás budou dvě české TJ20A, co se týče zasklení je to asi provizórium na zálet je to vlastně prototip první kus, druhý kus má Stefan Wurm a třetí kus je u nás v ČR
no... musím se přiznat, že mě to osobně to v této velikosti nic neříká.. Nějak v tom už nevidím smysl. Jak s logistické stránky, tak i samotné provozování... Asi tak někde na předváděčku na nějakou akci dobrý, ale jinak? Co jsme se tak i tady bavili o tom s kolegy tak jsme na tom s názorem stejně. Věřím, že pro někoho to smysl asi má a najde v tom zalíbení a splnění nějakého snu. Pro mě model který se začíná skoro blížit nějakému UL už tak nějak není model.. Začali jsme stavět albíka 1/3,5 plusmínus a už to teda mi přijde jako strop.
RadekH píše:V tomto modelu je jedna turbína Jet Cat P400, ten co bude lítat u nás budou dvě české TJ20A, co se týče zasklení je to asi provizórium na zálet je to vlastně prototip první kus, druhý kus má Stefan Wurm a třetí kus je u nás v ČR
Moc pěkné. Ale za pojíždění s vysunutými klapkami u "velkých" letadel bylo při výcviku buď opáčko cvičeni nebo musel pilot platit basu piva. Pivo přišlo levněji ☺
Tady palatí, že s jídlem roste chuť a někdo má rád, když překoná jistou metu Já bych na tohle v životě neměl finance a ani žaludek to pustit do luftu s rezervou, že se to nemusí vrátit v celku. Tady asi halvní roli hrají bezesporu peníze. Ale já tomu fandím, i když to není pro mě. Takovýmhle érem bych zaplatil půlku hypotéky