Reklama

 



Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 22:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
Pořídil jsem si další potvoru do rodiny tryskáčů, chodil jsem kolem toho už od té doby, co to vylezlo.
A teď přišla správná chvíle kdy to šlo. Chudák Mirage musel zase na chvilku k ledu, ještě mu chybí motor
a regl... Musím říct, že jsem za ty prachy velmi, velmi zklamán :roll: !!


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
Tedy, ten můj je trochu menší :lol:


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
Stavba mi zabrala asi dva večery, napípání do rádia další jeden večer.
Měl jsem špatnou baterku, starou Thunder Power 4S 2700 mAh, doba letu cca 2,5 min.
První dva lety jsem startoval po břiše na ližinách, co jsou na letadle, potom jsme to házeli, obojí
lze velmi dobře, tah motorů je dostatečný. Letadlo je velmi hezky provedené, veškerá paneláž,
hezky nastříkaná kamo. Po prvním letu jsem hodně dovažoval, aku má mít minimum 350g,maximum 450g.
Poprvé jsem ji letěl jen s 260g a mělo to hodně na zadek. Dovážil jsem na 380g a bylo to hned o něčem jiném. Teď jsem pořídil Gens Ace 4S 4000 se 430g, to by mělo být tak akorát a Gens jsem chtěl vždy vyzkoušet, slyšel jsem jen samou chválu.
Letový projev famózní, až to dostanu trochu do ruky, bude to mazec :lol:
A to horší: matroš je obyčejnej polyš, takže klasika, každej blbej dotek je na tom vidět, gyro se ani nerozběhlo, až na třetí pokus a potom jen škubalo servem, je tam shit Art Tech,už cupitalo na reklamaci.
Nejsem hnidopich, ale koupil jsem verzi s gyrem, tak bych ho tam rád měl, dmychadla jdou jakž takž nad půl plynu, do té doby mám pocit, že se celý éro rozletí vibracemi.
Budu je muset vyvážit a přístup k nim není zrovna příjemný, je to pokrájet půl letadla. Serva, o kterých jsem někde četl, že mají kovové převody, opět nejlevnější no name plastová čína. Regly jakbysmet. Zkrátka posládali největší sra..ky, co v Číně našli, nasekali to dovnitř, Seb to seřídil, napsal nastavení rádia a koukej platit!!
Kdybych tušil, jakej je to šunt, raději bych vzal Su 35 Freewing, to má aspoň zatahovací podvozek. Koneckonců, vektory na MiGu jsou taky Freewing.
Uvidíme, jak to půjde po zvážení dmychadel, co se týká kvality komponentů jsem zatím opravdu otrávenej. :evil:
Ten let není bohužel můj, ale brzy to tak půjde :D


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 28.02.2014 19:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 609
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
Nemáte někdo zkušenosti s timhle?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... h=mig%2029


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 28.02.2014 20:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
Taky jsem o něm přemýšlel, ale potřeboval jsem něco na trénování rukou a tohle je super.
Včera jsem vyvážil dmychadla, vyměnil serva na výškovce za kovová a dnes jsem dal tři lety.
Baví mě to čím dál tím víc, přemet to udělá prakticky na místě, souvraty, nožáky, super :mrgreen:
Doba letu na Gens Ace 4S4000 3,5-4minuty.

A ten z HK jsem trochu počítal a taky to není nic moc. Aby to za něco stálo, budeš skoro na 20k!
Dmychadla Vasa 2x2300, motory HET 2W25 2x1500, Castle 100A 2x2000, podvozek minimálně litr,
aku 6S min 1500....
Ještě by šly použít tyhle dmychadla, mám jednu 90 mm a funguje skvěle:
http://www.ebay.com/itm/Freewing-70mm-C ... 3a8972bfdb
Dávat do těchto letadel ty origo dmychadla a elektroniku nějak ošidit čínou nemá cenu. Jen za poslední
tři měsíce jsem vyhodil 300 dolarů za čínský shit regly, už mi to nesmí přes práh :?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 28.02.2014 22:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 609
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
Já měl toho od LX model, ale prodal sem ho, a tenhle je teď právě na Bazaru za 3000, tak o něm uvažuju


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 28.02.2014 23:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16930
FilipV píše:
..................


Má to u nás na letišti kamarád "Speedy". Letí to hezky, ani házet to není třeba, startuje to z visu.
To vybavení je šílené a napiš jaké to přežily baterky a jak dlouho to letí. On v tom zatím oddělal všechny typy aku hodně rychle.

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 28.02.2014 23:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
Aku Gens Ace 4S4000 25C, doba letu 3,5-4 minuty. Zatím čtyři cykly. Má to nějaký divný zapojení, včera, jak
jsem vyvažoval dmychadla, odpojil jsem jeden regl a dmychadla běžely stále obě!?
Musel jsem vždycky odpojit motor. Dál jsem se v tom pohonu nešťoural, dokud to funguje,
nechám to být. Mám to na blbnutí, na výkony a rychlosti mám jiný stroje :D


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 28.02.2014 23:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
A co mě ještě dostalo, je brutální vyplavání po stažení plynu. Z visu jsem ještě nepřistával, na to to
nemám v ruce, normální přistání musí být s trochou plynu a potlačeno, před přistáním stáhnout plyn
a povolit potlačení. Bez plynu to letí v horizontu jen na plný potlačení, jinak to okamžitě zvedne čumák.
Velmi zajímavý :lol:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: sob 01.03.2014 13:50 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.8.2011
Příspěvky: 455
Bydliště: Černovice u Tábora
Obrázky: 2
Nemůže být špatně sladěná výškovka a vektor na motorech? Mám poznatek z toho winga,když jsem měl prvně přilepený edfko na hřbetě,tak nebylo uplně (neznatelně) v rovině a ten tah mi tlačil čumák dolů a při ubírání,nebo stažení to plavalo nahoru jak cip. Měl jsem dotrimováno na plný plyn a pak jsem to musel předělat,vyosit rouru nahoru. Bylo to lepší,ale pak došlo na crash a nemám rotor,tak dál nemohu zkoušet. A těžiště bylo v pořádku,páč v kluzu se to chovalo stabylně a krásně plachtil.
Tak třeba něco podobnýho může být u Miga ;)

_________________
Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: sob 01.03.2014 22:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
To je v pořádku, zkoušel jsem více variant, nahoru i dolu. Ale co jsem koukal na
různá fóra, je to normální a je to u všech stejné. Dnes jsem dal čtyři lety, je fakt
prima, zase jiný jet level :D


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 13.03.2014 16:24 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 13.3.2014
Příspěvky: 2
Ahoj, před minulý týden jsem si Miga 29 od SEB také koupil. Po napípání modelu jsme samozřejmě chtěli zkusit tah dmychadel a hle kde se vzat, tu se vzal igelitový pytlíček a dmychadla ho nasála :D Takže obě dmychadla respektive lopatky zničené. Na to , že to stojí skoro 12 tisíc a ještě jsem s ní neletěl, docela dobrá bilance myslím :-) A teď k problému s vrtulkama.
Volal jsem ke Krillovi jestli mi sežene náhradní vrtulky, ale pan Herzán měl dovolenou, tak jsem začal shánět sám. Nakonec z HK jsem je obědnal, skladem v Nizozemí, za 4 dny byly doma. ( měli jen komplet celá dmychadla , ale za směšnou cenu 6 dolarů) Takže veliká radost. Jenže včera jsme vrtulky nainstalovaly do dmychadel a pak nastalo překvápko :-) Jedna tlačila a druhá sála. Pro nás samozřejmě veliké překvapení, že jedna vrtulka měla být pravotočivá a druhá levotočivá, takže zase opět smůla. Jenže nikde není na výběr levá, prává. ( samozřejmě dmychadla přišly stejné)
Jelikož létáme obří modely (akrobaty) od Krilla kolem 2,6 až 3 metry, tak bohužel s tímto nemáme zkušenost.
Každopádně docela zábavná situace :-)
Tak se Vás ptám, kde můžu koupit tyhle vrtulky levou i pravou ?
Nebo můžu přepolovat motor, aby obě tlačily, ale zase se budou točit v jednom směru a ne proti sobě, bude to něčemu vadit ?
Jinak jsem dnes mluvil s panem Herzánem a snaží se mi samozřemě pomoct, takže uvidím jestli ji dokáže sehnat.
Když se dívam na stíhačku ze shora, čumák před sebou, tak potřebuju to pravé dmychadlo. ( u auta sedadlo spolujezce) :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 13.03.2014 16:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.8.2009
Příspěvky: 1021
Bydliště: západočesko
Obrázky: 36
Dle mého by stačilo na tom pravém motoru jen změnit směr otáčení. Prohodit dva ze tří kabelů z regulátoru do motoru.

_________________
Ground Penetration Tester


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 13.03.2014 18:18 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 13.3.2014
Příspěvky: 2
janva9 píše:
Dle mého by stačilo na tom pravém motoru jen změnit směr otáčení. Prohodit dva ze tří kabelů z regulátoru do motoru.




To samozřejmě můžu udělat, ale pak právě směr otáčení obou vrtulek bude stejný. Jenže originál jdou proti sobě. Což jsem již už psal a právě jsem se ptal jestli to bude vadit ?
Pokuď to má Sebart takhle vymyšlený, tak to asi bude mít nějaký důvod, ale třeba taky ne.
Tady nikdo jety s dvěma dmychadlama nelétá, tak právě nevím jestli u nějakých jet třeba právě dmychadla netočí stejným směrem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 13.03.2014 19:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 609
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
Mě se vždycky dmychadla točila stejně, a nikdy mě ani nenapadlo že by bylo lepší, aby se točila protiběžně, Miga sem měl taky, ale ne od Seba,takže bych to asi nějak moc neřešil, a přepoloval motor


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: pát 21.03.2014 21:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
Napsal bych sem, jestli by mi neposlal samotné rotory, asi to tak udělám stejně, protože ty dmychadla jsou strašlivý: http://www.ebay.com/itm/Freewing-70mm-C ... 3a8972bfdb
určitě to smysl má, ale nemyslím, že by to mělo nějaký razantní vliv na letové vlastnosti, nemůže tam být tak velký gyro moment jako u vrtulí. Pravý a levý rotory v HK určitě nemají.
Jinak serva na výškovce už jsem měnil , jen jsem klepnul s výškovkou o dveře a bylo po nich. Taky mě dostaly, protože jsou na V kabelu ale jedno je levotočivé. Musel jsem použít poslední volný kanál a natáhnout drát k přijímači.
Pořád mě dostává, jak nádherně lítá, ale za ty prachy fakt nestojí...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mig 29 OVT Sebart
PříspěvekNapsal: čtv 20.11.2014 20:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 731
Bydliště: České Budějovice
Tak jsem ho dnes vlastní blbostí roznesl na kuličky :(
Opravit by asi šel, ale byla by to hrůza, jdu shánět prázdnej kit :lol:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz