Má ho ( měl ) jeden můj známý, problém je se špatným zajištěním baterie, ta ztrácí kontakt. Stěžuje si na to na webu pár uživatelů, bohužel výrobce se k tomu staví zády. To je asi standardní stav
Scénář podobný, ve visu je XIRO OK, stačí zakývat, otočka a je vymalováno.
https://www.youtube.com/watch?v=5qWJLPPcZ10Tys psal, že už byl 2 hodiny ve vzduchu, nejspíš se závada neprojevila hned....
Kolega to má o to horší, že kvůli ceně objednal ze zahraničí. Spadlo mu to taky na zastavení motorů asi z 10 metrů , pád na beton. Dva motory zničené, kamera taky, prasklá hlavní deska, protože je kotvená do skeletu několika šrouby a po ráně skelet prasknul a vzal s sebou tu desku. V podstatě na to na odpis. Prodejce tvrdí - chyba pilotáže. Už to řeší 3 měsíce , stále si dopisují a vypadá to špatně. Obecně se takové věci reklamují špatně, svědkové jsou fajn, ale myslím, že to nebude mít nic moc váhu. Ale zkus to, uvidíš co bude...třeba budeš mít štěstí.
Vím, že je to už pozdě, ale obecně by to chtělo u nového ( drahého ) stroje odmontovat v začátku kameru a zalétat někde na trávníku a nepouštět ho daleko
( vysoko ) od těla. A takhle třeba ve visu 2 m nad zemí vylítat několik baterií. Zkusit polétat , otáčet. A někoho s kamerou v ruce, záběr na koptéru a na pilota. Celou dobu . A zvlášť, pokud pilot nemá žádné zkušenosti, nebo pokud má stroj krátce. Každá koptéra se chová jinak, Chce to se s tím sžít.
Já mám ještě takovou úchylku, že většinou koptéru krátce vyzkouším ( funkčnost) a pak rozborka, kontrola spojů, konektorů, šroubů, případně proletování s tavidlem ( Phantom má občas někde na regulátorech smrknuté dráty od motoru, jak kdyby to někdo připravil na problém ) a celková kontrola. Dá se občas přijít na nějakou skrytou závadu, která může časem způsobit problém.