Autor |
Zpráva |
Dag2B3
|
Napsal: pát 28.08.2015 13:03 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.7.2013 Příspěvky: 315 Bydliště: Letná
|
Aplikace zakázaných oblastí pro Android a iOS: http://www.hoverapp.ioPříloha:
Hover.jpg [ 72.49 KiB | Zobrazeno 16343 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Dag2B3
|
Napsal: pát 28.08.2015 16:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.7.2013 Příspěvky: 315 Bydliště: Letná
|
Okolí Prahy Příloha:
ImageUploadedByTapatalk1440775260.565721.jpg [ 51.32 KiB | Zobrazeno 16302 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
Pekacek77
|
Napsal: ned 30.08.2015 18:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.3.2012 Příspěvky: 652 Bydliště: Pardubice, HK, Plzeň Obrázky: 37
|
Konkrétní zkušenost ze Černé Hory: Hledal jsem informace ohledně létání tady, nic, napsal jsem vládním úřadům, žádná odpověď. Na dovču jsem si EPP samokřídlo 950mm nakonec vzal. Ale narazil jsem první den, v budově NP parku Durmitor jsem si koupil třídenní vstupenku do parku, pracovník si prohlížel samokřídlo a nic neříkal. Jenže o pár set metrů dál, při vstupu do parku, mě strážci zastavili. Anglicky moc neuměli, ale stále opakovali "dron" a "licence" a "400 euro". Nenechali si nic vysvětlit, rezignoval jsem a model nechal u nich v kukani. Po prohlídce Černého jezera jsem si model vyzvedl s tím, že bych rád viděl podmínky o kterých mluvili na papíře. Krčili rameny a odkázali mě na web NP Durmitor a tam jsem, světe div se, nic nenašel. Máte někdo nějakou konkrétní zkušenost s létáním v Černé Hoře a s nikde nepsanými pravidly, co by vás stály 400 eur? Model jsem druhý den pronesl rozložený a zalétal si... Předpokládám, kdybych byl z BBC a měl desetikilového drona... Ale já mám 450g samokřídlo s Mobiusem...
|
|
Nahoru |
|
|
gardenroute
|
Napsal: pon 31.08.2015 6:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
|
Monte Negro (byl jsem tam mnohokrát a projel ji skoro celou) je neuvěřitelně krásná, ale bohužel také zkorumpovana země (a útočiště všech možných zločinců z celé Evropy a zejména z Ruska), že se té příhodě ani moc nedivím. Já tam sebou Ptaaka nikdy neměl, v té době jsem ho ještě neměl.
_________________ Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |
|
|
Nahoru |
|
|
MarkAurel
|
Napsal: pon 31.08.2015 16:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2010 Příspěvky: 921 Bydliště: SK
|
Tak tu na Sk to pekne dodrbali premýšľam že si občas zbehnem potocit do Maďarska keďže to mam 17km riskovať že ma bonzne daky sused alebo zavystlivec nebudem.
_________________ DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
|
|
Nahoru |
|
|
Pekacek77
|
Napsal: pon 07.09.2015 6:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.3.2012 Příspěvky: 652 Bydliště: Pardubice, HK, Plzeň Obrázky: 37
|
NP BIOGRADSKA GORA - další, tentokrát odlišná zkušenost z Černé Hory. Je zde zakázáno fotografovat a pořizovat videozáznamy pro profesionální použití. Šel jsem přímo za "rangery" a ukázal jim malé EPP samokřídlo a kamerku a vysvětlil jim, že nejsem profesionál a neměli s tím nejmenší problém. Vše je to prostě o lidech, které člověk potká.
|
|
Nahoru |
|
|
Dag2B3
|
Napsal: stř 07.10.2015 13:26 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.7.2013 Příspěvky: 315 Bydliště: Letná
|
Tchajwanská vláda navrhla nové předpisy. "Z těchto revizí navrhovanými Civilní leteckou správou, pokud to není povoleno jinak, bezpilotní letouny a drony mohou obsluhovat pouze osoby starší 18 let a to během denních hodin. Maximální výška je 400 stop, a musí být v rámci vizuálního dohledu pilota v každém okamžiku .... Kromě toho, modely o hmotnosti 15 kg a více vyžadují licence, pojištění a registraci operátora. Modely vážící méně než 15 kilogramů nepotřebují licenci nebo registraci, ale podléhají pravomocím příslušných místních samospráv. "(Tchaj-wan dnes)
|
|
Nahoru |
|
|
Seba
|
Napsal: pát 11.03.2016 12:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
Nemáte někdo informace o lítání v Číně, nebudu lítat ve městech ale jih Číny. žluté hory atd.Čínsky se domluvíme,tak s domorodci nebude problém,horší správci parku atd.Na trubce je plno filmů,asi se tam dost lítá,nerad bych ale skončil ve vězení, nebo s pokutou.
|
|
Nahoru |
|
|
gardenroute
|
Napsal: stř 27.04.2016 17:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
|
Pravidla pro cestování s náhradními LiPo bateriemi (k multikoptérám) v letadlechJiž několikrát jsem zde i v jiných vláknech a svém blogu popisoval pravidla a mé vlastní zkušenosti z leteckého cestování po světě s koptérami a hlavně LiPo bateriemi. Protože se mě na to mnoho z Vás znovu opakovaně ptá, protože se blíží letní sezona cestování a protože v tom mají někteří z Vás stále jisté nejasnosti, uvedu to zde znovu a aktualizovaně, s odkazem na oficiální FAA a IATA předpisy. Zásadní regulace a omezení- je přísně zakázáno přepravovat NÁHRADNÍ (kdy nejsou součástí přístroje) LiPo a podobné baterie v odbavených zavazadlech (tzv. Checked Baggage), toto je možné pouze v příručním zavazadle (CarryOn Baggage) na palubě letadla (!) - LiPo baterie (a podobné LiOn atd.) pro spotřební elektroniku a vlastní použití je možné přepravovat s limitem do 100 Wh na baterii (např. Phantom 4 baterie má 81 Wh), počet baterií není limitován (poznámka - např. u Emirates jsem v r. 2013 při letu do Johannesburgu mohl vézt jen 2 LiPo baterie na osobu, a to přestože byly vždy pod 100 Wh, takže jsem je rozdal spolucestujícím, o rok později při letu do Bangkogu jsem toto omezení neregistroval) - LiPo s větší energií (watthodina je jednotka energie) než 100 Wh (ale max. 160 Wh) je možné přepravovat pouze se souhlasem příslušné letecké společnosti (obvykle mají svá další omezení) a to pouze 2 ks na osobu - veškeré baterie musí vždy být chráněny proti poškození a proti možnému zkratu, ideální jsou ochranné nehořlavé vaky Doporučuji každému před leteckou přepravou své koptéry a náhradními bateriemi kontaktovat příslušnou leteckou společnost, protože mohou mít své vlastní regulace, např. u různých ekonomických společností. V příloze originální dokumenty FAA a IATA.
_________________ Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |
|
|
Nahoru |
|
|
texmur
|
Napsal: stř 27.04.2016 18:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2014 Příspěvky: 515
|
Petře A nejsou problém např. vrtule jako "ostrý předmět"?
_________________ Phantom 4, ipad air2 cellular, tracker RF V16
|
|
Nahoru |
|
|
gardenroute
|
Napsal: stř 27.04.2016 19:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
|
Ne, s vrtulemi jsem nikdy nemel problém, ale v Dubai na letisti jsem mel velky, velky problém s malinkym inbus sroubovackem (ke gimbalu Zenmuse), který jsem mel v Duratool kufru s Ptaakem 1 (kufr sel samozrejme na palubu). Ale nakonec me po nekolika karavych slovech nechali, kdyz jsem jim ukazal, na co to je. A to jsem přitom všechny tezke a nedulezite věci dal do baggage, ale na toto zapomel zastrcene v molitanu... Vůbec v Dubai je to pro nas nejake zaklete, letos (vlastne vloni, ale navrat byl letos ) na Vanoce při ceste do Asie tam zase manzelce v kabelce nasla arabska bezpecacka asi 4 plynove zapalovace, a chvili to vypadalo dost, dost blbe. Inu kuraci
_________________ Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |
|
|
Nahoru |
|
|
gardenroute
|
Napsal: úte 21.06.2016 19:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
|
gardenroute píše: Několik doplnění a aktualizací (částečně vlastní zkušenosti)... ... Francie poměrně složitá situace, bez předchozího povolení není možné soukromě vůbec létat, "[i]Ministère du developpement" trvale sleduje videoservery na Internetu, a stíhá každou takovou nedovolenou aktivitu. Pro komerční aktivity je třeba mít francouzské pilotní oprávnění. Obecná pravidla - při FPV létání je nezbytný spotter, multikoptéra musí být na dohled, létat pouze pod 150 m, létat pouze ve dne, zákaz létání v městských oblastech, nad skupinami zvířaty nebo lidí, a v "omezených" oblastech...[/i] Takže upravuji, pravidla pro Francii se od 1.1.2016 trochu změnila, pro amatéry je vysvětlení např. zde na tomto webu, zůstala tam ale stále ta podivná omezení týkající se publikování čehokoliv kdekoliv, jen pro připomenutí je známa bizarní žaloba na fotografa, který měl na svém webu fotografie "Eiffelovky"...
_________________ Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |
|
|
Nahoru |
|
|
Torm
|
Napsal: stř 22.06.2016 4:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.7.2013 Příspěvky: 568 Bydliště: Krkonoše, řekněme :) Obrázky: 93
|
Pro zájemce přidávám pár poznatků z Ruska a nijak potěšující nejsou. Letecký provoz v Rusku je reglamentován dvěmi normami - vyhláškou vlády Ruské Federace "O schválení Federálních pravidel využití vzdušného prostoru Ruské Federace" (vyhláška 138 z 11.4.2010) a "vzdušným" zákonem (Воздушный кодекс) N 60-ФЗ Ruské Federace ze dne 19.03.1997 ve znění z roku 23.05.2016. Obě tyto normy fakticky zakazují jakékoliv bezpilotní létání, a to i ve vzdušném prostoru vrstvy G. I RC modely jsou v nich důsledně považovány za vzdušný dopravní prostředek. Legálně je tak možné létat výlučně pod střechou :)
_________________ Q500 Multiwii 2.3 tištěný rám, Q666 Multiwii 2.2, Q750 Naza flash V2 TGY 9X, OSD, FPV
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|