Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 0:11 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.10.2013
Příspěvky: 40
Ahoj,

potřeboval bych nové motory, NTMkám 1350KV v podstatě odešly ložiska, asi tomu přispělo dost pádů, nicméně dostal jsem se taky k informaci, že se ložiska na těhle motorech, a vůbec na těch levných asijských motorech, rychle vyběhají.

Jsem student a tak bych potřeboval něco levného. Bohužel SunnySky, který je dost oblíbený, zrovna dost čelí falzifikátům, četl jsem měsíc staré téma (viz google "SunnySky fake") že z banggood.com chodí už samé falzy, které prý nejsou ok. A tak i ten odpadá. Turnigy je to samé co NTM.

A proto mě napadlo, osadit koptéru těmito 620KV motory: http://rctimer.com/product-911.html, ty osadím 10x4.5 vrtulemi a při 4S LiPol budu s nimi mít zdvih 1000g při 10A. Slibuji si od toho, že kdyuž tam budou ty slavné čínské ložiska, tak se aspoň s tak malými otáčkami tak rychle nevyběhají. Tento motor už zde doporučoval jeho stálý odběratel.

Ještě to chci osadit do HobbyKing EPP rámu (toho polystyrenového) ať ty motory netrpí při pádech, což mě omezuje na max 10" vrtule.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 0:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 1722
Bydliště: uhlířská lhota 74
mě napadlo vyměnit ložiska za jakákoli která pasují rozměrem a jsou kvalitní..... ale já jsem asi jinej.....alespon to většina kolegů říká.......... :cry:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 0:18 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.10.2013
Příspěvky: 40
a to třeba u toho NTM jde? Jako, dá se asi říct, že když je vyměním, tak z toho bude vcelku normální motor, ne? Kromě teda těch spinnerů, ty budy mít už asi disbalanc... předpokládám že na samotné konstrukci motoru nic číňani nezkazí, nebo jo?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 9:30 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar