..Logicky ano..Střed toho poletovadla je uprostřed a jak posuneš těžiště vzad, jsi mimo střed i těžištěm.Takže ramena kopteru vepředu, při ustáleném stoupání a stejném tahu všech motorů, jsou jakoby delší ( ne rozměrově) přes geometrický střed stroje až k "novému" těžišti.Naopak zadní ramena se tím samým způsobem jakoby zkrátí. No a jakmile motory táhnou stějně a vyvolávají symetrický tah na obě poloviny stroje, mají ta přední ramena díky pomyslnému prodloužení, větší páku na těžiště a pokud by to elektronika nestabilizovala (tím tvé cuknutím, jak píšeš), tak pokračuje klopivý moment dál, protože zadní, pomyslně zkrácená ramena mají vůči novému těžišti kratší páku (menší zdvihovou sílu na rameni) i při stejných otáčkách jako mají motory vpředu...
Snad jsem tě nezmátl
Každopádně vrat těžiště na střed stroje dovážením, třeba na vysunutém ramínku, třeba posunováním závažíčka na trojce drátu, vyzkoušej kde to bude ono a tam to pak zaaretuj proti samovolnému pohybu..