Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3443 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 230  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ArduFlyer V2.5 Kit Flight Controller
PříspěvekNapsal: úte 30.04.2013 17:52 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2009
Příspěvky: 94
Bydliště: Domazlicko
Zdravím, snažím se k této desce sehnat co nejvíce informací. Mám ji na cestě z rctimer.com a mezitím než dojdou komponenty mám čas studovat a zjištovat.
pro začátek budu rád když to bude jen lítat, ale časem chci samozřejmě telemetrii, gps , FPV, možná až pššš UAV.

Pokud máte nějaké zajímavé návody které pochopí i člověk přes google translator, tak sem s nima. Osobní zkušenosti vítány ještě líp.

Ps: V oboru jsem naprostý laik, mám jen letadla a křídlo, tak prosím na mě opatrně / pomalu :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 30.04.2013 21:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2011
Příspěvky: 2496
Bydliště: Trutnovsko
Obrázky: 4
Tak já ti poradím...
http://www.multi-rotor.co.uk/index.php/topic,676.0.html

Chvilka hledání na googlu :D


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 8:19 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2009
Příspěvky: 94
Bydliště: Domazlicko
Díky, tak nějak jsem doufal že deska tady bude víc rozšířená a rozjede se kolem ní debata.
tento odkaz jsem nenašel ,bo anglinou nevládnu a vyhledávat přes translator nejde tak jak bych si představoval.

Tak jako tak, díky, pročtu to.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01.05.2013 9:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 23.9.2011
Příspěvky: 104
Bydliště: ms-1
joseff píše:
Díky, tak nějak jsem doufal že deska tady bude víc rozšířená a rozjede se kolem ní debata.
tento odkaz jsem nenašel ,bo anglinou nevládnu a vyhledávat přes translator nejde tak jak bych si představoval.

Tak jako tak, díky, pročtu to.