Dneska jsem to ve volných chvílích testoval druhý den. Pořád se mi to moc nelíbí, ale i o tom je - o trpělivosti. Důležitý je, že se blížíme. Jinak k ceně. Cena rámu u nás by měla být kolem cca 350 USD. (teď si nejsem jistý, ale verzi s AL ramenama samozřejmě méně - snad teď nelžu, nemám to před sebou). S tím, že spodní plato bude 3mm a střední ve volbě 2 a 3mm. Horní pak std. 2mm - vše 3K karbon. Komponenty zejména ty High End jsou opravdu drahé (motory T-Motor, MAD XC, ESC APD, vrtule MAS atd). Ale není úplně nutné jít úplně do těhle věcí, nicméně i tak to není extra levný. Máme připravený i nějaký příslušenství k usnadnění montáže a s tím to zase o kus "vyleze" (lože na ESC, podpěrné nohy atd) - ale ani to není k vzlétnutí nutný. Eshop jsme do 1.2 nestihli, ale já to tam nechci zkrátka dát, dokud si nejsem jist. A i tak tam bude sposuty chyb si myslím Tímto se předem omlouvám. No a finále letového projevu má vypadat zhruba asi takto
Kdyby jsi chtěl na testy, tak bych asi doma našel přelomený kousek... Není to moc pevné, zlomila se jen ramenem, i klíční kost to zvládla.
Ahoj,
No, osazuje se to "trubkama" různých profilů. A nedá se ani říct co nejvíc. To co je na videu nad Tebou, kulatý a to co máme v současnosti my a asi zatím není dáno co je nej (odpor versus odolnost, snadnost použití, cena etc). Můj názor, proč jsme u "tupýho" čtvrece 25x25. Snadná montáž, relativně "snadná" výroba a osazení svorek, není kam "utéct" do boku atd. Kulatý profil se mi jeví jako technicky nejhorší - když jsme jej promýšleli shodli jsme se na tom, že bychom jej museli ukotvit do CNC a předvrtat aretační dírky na obou stranách v přesné ose, tak, aby nedocházelo k samovolnému pootáční motor mountů a celého ramene u těla. Nechápu jak bez nich mohou dosáhnout souososti...když koukám na nějaký stavby. No a pak ten tvar na videu - asi idealní, ale zatím s ním nepočítám. Spíš, až do nějaké verze 2, nebo jiné verze. Ono, upřímně takto. Ani rám není aerodynamický. Určitě jsem při návrhu nebyl tak přísný jako třeba u KRYLA. Z několika důvodů. V začátku jsme se i my seznamovali. Ale hlavně. Jestli se v ČR jednou začne lítat XCLASS Racing budou začátky stejně "pralesní" jako v jiném novém odvětví. Určitě málokdo dá 25.000 a víc do stoje, kterej bude chtít rozstřelit. (s tím se moc padat nesmí) A pokud bude nikdo chtít jen zkusit a peníze tam nehrajou roli, pak jsme mu tvarem a místem chtěli maximálně usnadnit montáž. Místa je tam opravdu dost a vše se dokáže schovat do rámu (ona ta tloušťka drátů je fakt zákeřná ) a netrefí tak o branku regl za pár set. V příští verzi, kterou někam sem tam průběžně kreslím, půjde o stroj, který bude úplně jiný. Ale na to je čas.. Další věc proč čtverec. Ceny těch uhlíkových profilů jsou nehorázný (obvzláště pak v ČR - ale ani v Číně to rozhodně není málo) a, proto tam chci nechat prostor pro AL profil, který stojí kolem 300 a sežene se v pohodě v nějakým hobby marketu ve stejným rozměru 25x25mm - o malinko menší váha, ale cena výrazně níž. Sečteno podrženo - HuSS je první vlaštovka a kompromis mezi řekněme "top designem" a praktičností. Když se podíváme jak a z čeho jsou někde schopní to vyrobit a prodat - tak se za nás nestydím. Navíc karbon verze je úplně jinde - což je i vidět u našich motor mountů (a i tady jsme se snažili to udělat trochu líp, než "svět".) Inspirací byl právě Cannoball 800, který je velmi promyšlený (to je ten na videu výše). Mluvím o zalisovaných matkách a o tom , že jsou připraveny na všechny rozměry motorů třídy XCLASS, tedy 41xx - 52xx, (vyjma T-Motor F1000 a jednu/dvě vyjímky, kde k ukotvení motorů používjí šrouby M4, ale i to nabídneme a počítáme s tím).
Nicméně díky za nabídku
iF
_________________ FPVMANIA - MOTHER COPTER - FLY or DiE Oficiální distributor Armattan Quads pro ČR fpvmania.cz
jelikož jsem sliboval a stále nic, narychlo jsme dnes natočili krátké video z letu. Když je něco narychlo, tak to za to téměř s železnou jistotou stojí Kamera, která mooožná bude vidět u kolegy na hlavě selhala. A ačkoliv jsem nikdy nenosil pásek i kšandy (šle) zároveň, raději jsem nechal točit i na telefon. Takže záběry z venku jsou. Ale kvalita nic moc, neboť tel si stále doostřuje. Sestřih jsem teď dělal taky velmi narychlo, takže je takový jaký je. Sry. Ale jde o to, že je vidět, že to letí a neletí to špatně (až na PID). PID jsem smíchal s filtry a jakž-takž se s tím dá. Bohužel nemám prsty jako kolega o pár postů výše a navíc to ještě stále není ono. Nečekejte, žádné HC - opravdu se s tím létá úplně jinak, než s 5ti palcem a musím se s tím seznámit a nechci to hned poslat k zemi, páč stále je co k vyřešení a nový se nám to hned stavět nechce. A poslední resume, jelikož materiál bude nejdřív za cca týden - 10 dní (Čína a okolí slaví) . Na eshop půjdou nejspíš obrázky přímo tohoto kusu s tím, že se následně upraví - přidají nové. Čili - den - dva - max víkend. Zkuste tedy popřemýšlet proč se rám jmenuje HuSS - nápověda proběhla a je to za -500 Kč z rámu (můžete jí nechat komukoliv, neomezeně dlouho).
s radostí a zárověň s omluvou za zpoždění oznamuji, že jsme právě doklikali "activate" u produktu HuSS 800. Na eshopu je v tuto chvíli vše nutné k sestavení rámu tak jej v poslední době můžete sledovat zde. Dnes jsem doladil PID a s rámem provedl první loop. Videa snad zítra. Ale to není důležité. Důlkežité je, že je XCLASS možno zakoupit v ČR a já věřím, že oceníte, že jsme jako FPVmania byli první, kdo se nebál do toho investovat nejen poměrně dost času, ale i nemalé penize (a to ještě nejsme u konce). Jak jsme, již předem psali, ceny nejsou a ani nemohou být srovnatelné s 5ti palci. Důvodů je několik, ale ty asi tušíte, protože jsem o nich psal. Drtivá většina komponent je mimoEvrpských (USA), jsou to v Evropě nové a neznámé věci a tak si někteří říkají nehorázné sumy. (pakliže, alespoň vědí o co jde). Když ne oni, tak ČR např. za CLO apod. V tuto chvíli jsou v eshopu veškeré komponenty, které jsem tu možná popsal, možná vyfotil a tak je možné si tohoto "obříka" sestavit z věcí dostupných v ČR. Věci jako motor za 2000t a stejně tak ESC za 190 USD Vám rádi dodáme promptně Rám neustále vylepšujeme a, už se pracuje na další verzi - spíše PRO. Pokud narazíte na shopu na nějakou nesrozuimitelnost, nesmysl - určitě pište. Pokud zakoupíte rám u nás, dostanete VIP support - na nové díly, na komunikaci s FPVmania, atd atd. Vše se dozvíte.
No prostě je to venku a bylo to pár perných měsíců - od návrhu, až sem. Já děkuji RCmanii, že jsem měl prostor k prezentaci a i vysvětlení "...o co vlastně jde..". a za to , že jsem zde nenarazil na žádného "trolla"
Ještě jak hledat v našem menu - najeďte v menu na XCLASS a počkejte na jeho rozbalení - následně klikněte na kategorii, kterou chcete vidět. Jednoduché... (ale nejdou se i ti, kterří netuší)
A závěrem - na eshopu je odtajněn název HuSS, ale, protože bez Vás bych se do toho nepouštěl, dám poslední šanci - kdo to najde a první sem napíše důvod, ten těch 500 Kč z ceny rámu má i tak.
Díky za trpělivost
EDIT - ted jsem nasel na FB fotku od kolegy - Davida a Goliase - Otce a syna ... , jak chete - proste takove srovnani. (ta nize)
iF
Přílohy:
HuSS.jpg [ 40.91 KiB | Zobrazeno 7844 krát ]
huss_gecko.jpg [ 255.88 KiB | Zobrazeno 7830 krát ]
_________________ FPVMANIA - MOTHER COPTER - FLY or DiE Oficiální distributor Armattan Quads pro ČR fpvmania.cz
konec soutěže na slevu na rám HuSS. Odpověď a citace ze stránek FPVmania: Název vznikl "ustřižením" pár písmen ang. překladu slova Husité - tedy Hussites. A toto slovo bylo zvoleno pro jeho význam lidských vlastností jako byla čest, národní hrdost a odvaha, tedy vše co pamalu, ale jistě dle mého, u nás stále více chybí. Je to tedy opravdový český bojovník.
iF
_________________ FPVMANIA - MOTHER COPTER - FLY or DiE Oficiální distributor Armattan Quads pro ČR fpvmania.cz
pár dní staré záběry - nicméně, podařilo se mi trochu sladit PID (ačkoliv P by chtělo ještě trochu výš, ale počasí nedovoluje), takže se to vše chová mnohem lépe, což je i vidět z videa, kdy to při prudších obratech a klesání v celku drží. Kamera je absolutně bez stabilizace, takže tam není ani žádný třes rámu apod.! Zkusil jsem s tím tedy první loop - spíš takový pokus, kdy jsem nedával zdaleka max plynu a potáhl možná méně a rychleji, než bylo třeba. Ale v této velikosti to bylo porpvé a nešlo to tam úplně samo - velikost vrtulí dělá své Závěrem - pracujeme na novém rámu koncipovaném více na XCLASS Racing - menší, lehčí a...jiný
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru