Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 109 Bydliště: Praha východ
Zdravím, chtěl bych postavit octocopter V8 (dva motory nad sebou), vím že naza zvládá jen šest motorů a tak mně napadlo rozdvojit motorovej kanál na dva regly. Nemáte to někdo vyzkoušený?
hmmmm...ja si myslim zeby to slo, len podla mna, tie dva motory coby boli nad sebou by museli mat rovnaky smer otacania, nakolko keby boli protibezne a mali by sa riadit z jedneho portu dosky, asi by YAW nefungovalo. ci nie?
Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 109 Bydliště: Praha východ
Taky si myslím, že by to muselo být nastavený jako quad... prostě bych chtěl aby se to chovalo jako jeden silnější rotor... při menší velikosti by to mohlo dost unést... jinak k tomu výpadku motoru, co lítám tak jsem vždycky řachnul z jinýho důvodu než je regl nebo motor... a to jsem ze začátku stavěl děsný hajtry ... co lítám Xaircraft 650 V8 tak musím říct že to zvedne kilo bez problému a je stabilní ve větru, ale jejich jednotky mají slabou stabilizaci (nebo to neumím nastavit)... teď bych si představoval tak 800 a vrtule 14x4,7, podle mně by to mělo 3axis gimbal se zrcadlovkou utáhnout, teda snad...
Registrován: 22.12.2010 Příspěvky: 2318 Bydliště: Hradec Králové (nedaleko) Obrázky:16
johny107 píše:
Pri koaxialnom ulozeni vrtuli treba ratat s 20% stratou.
Ano, to číslo potvrzuji, avšak zase můžete ušetřit hmotnost na konstrukci copteru a tudíž ve výsledku nemusí být pokles letového času nikterak dramatický (místo šesti tři ramena, místo osmi čtyři ramena + spojovací materiál)
Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 109 Bydliště: Praha východ
S tou mojí V8 jsem si pohrával s nastavení motorů a zjistil jsem, že když spodní motory mají o 10% vyšší otáčky, tak teplota motorů po letu byla +- stejná a čas letu se o cca 90 vteřin prodloužil. Hlavně mi vyhovuje velikost, protože nemám rád skládací coptery a klasický octo 900 bych těžko vozil v autě ...
Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 109 Bydliště: Praha východ
ananas píše:
jen takovy dotaz a proč vlastně uvažuješ o naze?
Já už jí mám, postavil jsem vlastnoručně hexu a osadil nazou. Při prvním zvednutí jsem nechápal... Stabilizace v ATT je neskutečná o GPS ani nemluvím... Já chci v klidu fotit nebo točit, ne se potit při lítání. To už jsem zažil s vrtulníkama ... Jen bych teď chtěl finančně dostupnej coptr kterej zvedne 1,5 kg zátěže. Jak jsem časem pochopil, s každým dekem navíc strmě roste cena stroje ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru