Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1684 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 113  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 05.02.2014 21:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2013
Příspěvky: 4346
Bydliště: Pod Slavkovským lesem...
Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
tomi79rv píše:
mám zenmuse, ale ja som sa chcel zbaviť tých krabičiek čo máš aj ty a vymenil som základnú dosku, kde to už všetko je umiestnené... len to iOSD sa nedá bežne napojiť, lebo tam nedali prípojku na to... ale ďakujem za snahu pomôcť!
Dag2B3 píše:
Jj - proto jsem neměnil desku. Tenkrát ještě Jarda neznal řešení a pak to ladil na Gardenroutově stroji.
Ahoj kluci, bylo to trochu jinak, ano, chtěl jsem to přesně jak píše @tomi79rv, chtěl jsem se zbavit mnoha krabiček (hmotnost, spotřeba, vnitřní prostor), a šel do upgrade. Historii již znáte. Nicméně dlouho nebylo řešení pro CAN na nové desce, až nedávnou jsem od kolegy z RCgroups v USA dostal návod na řešení, který jsem tady také publikoval. Ten jsem předal chlapům v Telinku k testu na mem stroji, oni to na mém stroji skutečně odzkoušeli, můj Mark II opět rozchodili a teď to již nabízí i komerčně :wink:
@tomi79rv - tento návod nepostačil ?

Tady ještě tedy videonávod :


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 05.02.2014 21:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 6.6.2013
Příspěvky: 207
gardenroute: napísal som do Telinku, či mi vedia poskytnúť iOSD mini s úpravou káblov ako je to v návode a ja by som už len tie nutné spájkovania robil. zatiaľ mi neodpovedali, tak ešte počkám. osobne som si vymenil základnú dosku a aj motory, ale tiež mám hranice pokiaľ sa odvážim v tom hrabať...

_________________
P1, P2, P3P
www.youtube.com/tomi79rv


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05.02.2014 22:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2013
Příspěvky: 4346
Bydliště: Pod Slavkovským lesem...
Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
tomi79rv píše:
gardenroute: napísal som do Telinku, či mi vedia poskytnúť iOSD mini s úpravou káblov ako je to v návode a ja by som už len tie nutné spájkovania robil. zatiaľ mi neodpovedali, tak ešte počkám. osobne som si vymenil základnú dosku a aj motory, ale tiež mám hranice pokiaľ sa odvážim v tom hrabať...
Jojo, jsou tam teď drobet zasekaní, s P2kami se rozhodl pytel, až mám strach, jak to vlastně s multikoptérami legislativně dopadne :( Hlavně poté, co se to tak brutálně zlevnilo, to prodávají jako housky na krámě... Musíš je dost urgovat.

_________________
Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |


Naposledy upravil gardenroute dne sob 15.02.2014 20:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 08.02.2014 0:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2013
Příspěvky: 4346
Bydliště: Pod Slavkovským lesem...
Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
Go Africa 2013 - Gravel Roads, Moonland (poušť Kalahari a Namib)

Pro cestování v Namibii je naprosto nezbytné mít dobré a spolehlivé 4x4 auto. To jsme samozřejmě měli od začátku naší cesty, a projeli jsme s ním dosud část Jižní Afriky, Zimbabwe a Botswanu. Namibie a její "štěrkové silnice" jsou naprostý fenomén, a to dost ojedinělý. Je zde sice cca 5.000 km asfaltových silnic, ale protože má celá Namibie rozlohu skoro 900.000 km², je to nějak málo. Ano, neboť většina silnic (cca 40.000 km!) zde jsou tzv. "Gravel Roads", tzn. štěrkové, šotolinové a písečné, z nichž mnoho řešených jako hlavní tahy, velmi široké, rovné a velkorysé. Místy širší, než naše dálniční tělesa, ale není tomu tak vždy.
Příloha:
Poznámka: Gravel Roads 1, Namibia
IMG_2906_RAW_2_IMG_2919_RAW_vyrez_zmenseny.jpg
IMG_2906_RAW_2_IMG_2919_RAW_vyrez_zmenseny.jpg
[ 110.34 KiB | Zobrazeno 1478 krát ]

Tyto "gravel roads" silnice jsou všude stále udržované a kontrolované, samozřejmě pokud se jedná o tahy, kde je alespoň nějaký provoz. To je taky zajímavé, stálá údržba je prováděna gradery, jejichž posádka/obsluha jsou samostatní živnostníci, kteří se svým graderem kočují po celém udržovaném úseku, a to s celou svou rodinou, v přívěsu zavěšeném za graderem. Za ním bývá ještě připojena maringotka s dílnou a na konci bývá i cisterna s vodou. Takže potkat takový vláček při jeho přesunu není až tak neobvyklé. Na těchto silnicích se dá jezdit velmi, velmi rychle, není neobvyklé, když se zde jezdí na takovém povrchu až 160 km/h (!). To už je ale dost nebezpečné, na takovém povrchu lze snadno dostat smyk, a dost často je cesta nepříjemně zvlněná právě od rychlé jízdy jiných aut.
Příloha:
Poznámka: Grader na šotolině, Namibie
IMG_3208_RAW.jpg
IMG_3208_RAW.jpg
[ 342.36 KiB | Zobrazeno 1478 krát ]

Až malé výjimky jsme celou Namibii projeli právě po gravel roads, takže jsme si tohoto fenoménu užili až až. A to včetně jednoho ranního smyku ještě za tmy (cestou na duny do Národního parku Sossuvlei), kdy jsme všichni asi již počítali s fatálním koncem, a kdy nás před převrácením zachránila asi paradoxně dost velká rychlost a právě velmi široká šotolinová silnice, takže jsme nečekanou a dlouhou zatáčku projeli táhlým smykem, možná ve 150 km/h (!). Myslím, že tady jsme se podruhé narodili. Potřetí jsme se narodili, když jeden z nás podlehl mikrospánku (NIKDY předtím se mě to nestalo) ve chvíli, když jsem myslel na to, že bych měl zastavit a nechat se vystřídat. Najednou jsem stál v místě, kde vyhlazená šotolina hladce přecházela do okolní krajiny, bez následků a všichni okolo křičeli co se děje... Hrozná zkušenost 8O
V totální pustině Kalahari jsme také píchli, hever jsem našli (rezervy jsem měli 2), ale montpáku k heveru jsem bohužel nenašli, takže jsem pak skoro hodinu zvedali 2 tunové auto malým šroubovákem (myslím, že je vidět na fotce), zastrčeným do heveru. Bylo to kousek za místem, kde na videu z Phantoma natáčím naše auto ze vzduchu opět za jízdy.
Příloha:
Poznámka: Defekt v Kalahari
IMG_2925_RAW_zmenseny.jpg
IMG_2925_RAW_zmenseny.jpg
[ 276.33 KiB | Zobrazeno 1478 krát ]

Tady se stala hodně zvláštní věc s Phantomem, dosud nijak nevysvětlená - krátce po tom záběru (na videu níže) v dálce odjíždějícího auta, z něhož jsem pilotoval, mě Phantom přestal poslouchat, a já jen přes FPV viděl co vyvádí. Začal se sám vracet ve směru příletu, ale najednou přeletěl na druhou stranu cesty a na pár vteřin sám přistál (!). Ale aniž by úplně vypnul motory se opět vznesl, a nyní již bylo vidět, že provádí klasický RTH a letí zpět k místu startu, což bylo na té cestě (!). Zatím jsme se za ním rychle začali vracet a já jen v Dominátorech sledoval, jak ukázněně sedá na straně silnice a hezky čeká jako kachna, až ho něco přejede. Dobře to dopadlo - je to celé natočené, pokud by byl zájem, mohu to upnout taky na Y.T.

A den na to nám při cestě na pobřeží Atlantiku v poušti Namib naše Toyota umřela definitivně, totálně se rozsypala převodovka, vystříkal olej z levé zadní polonápravy, deformované válečky z nějakého ložiska se za autem v písku válely ještě asi 60 metrů. Uvízli jsme na cca 8-9 hodin ve 40°C vedru (11:00 dopoledne). Naštěstí jsme měli náš palubní cooler plný rumu ze Zimbabwe, piva z Botswany, spoustu ledu a dokonce i limetky :mrgreen: Takže do večera, než pro nás z 300 km dalekého Swakopmundu u Atlantiku přijela odtahovka, jsme se docela slušně všichni zmazali, a na Kubě zcela jistě konečně oslavili dlouho očekávanou svobodu :D .
Příloha:
Poznámka: Kaput převodovky v poušti Namib
IMG_3025_RAW_zmenseny.jpg
IMG_3025_RAW_zmenseny.jpg
[ 93.65 KiB | Zobrazeno 1478 krát ]

Ale již k videu - je to takový sestřih právě z cesty po namibijských "gravel roads" pustinou, pouští a i docela zajímavými místy, jako je tzv. Moon Landscape nedaleko Walwis Bay, kde to skutečně vypadá jako krajina na nějaké jiné planetě. Je to zcela pustá, zvlněná, skalnatá poušť, která byla vytvořena v údolí řeky Swakop. Dojem neuvěřitelný, tady jsem si musel zalétat, ačkoliv nám to nakonec trochu pokazil autobus plný turistů... Enjoy It !

Jako novinku jsem soustředil tyto ukázky leteckých videí do jednoho tématického blogu tady na fóru, kde to je pěkně vše pohromadě, a možná trochu více informací a obrázků.

Přepněte si do HD (a na celou obrazovku), aspoň 720p, ještě lépe do 1080p, zapněte zvuk, jakákoliv kritika je vítána...


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
-----------------------------------------
Go Africa 2013 - další Ptaakova letecká videa
Příště - duny v Sossusvlei, Namibia (uvidíte brzy...)
Předchozí - Gunns Camp - Okavango Delta, Botswana
Solné pláně Makgadikgadi Pans N.P., Botswana
Národní park Gonarezhou - Chilo Gorge Safari Lodge, Zimbabwe
Blyde River Canyon, Jižní Afrika

_________________
Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 10.02.2014 14:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 713
Obrázky: 2
Kdyby měl někdo zájem o ochranné oblouky na Phantoma (3D tiskárna) tak mohu předat kontakt v SZ.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 11.02.2014 11:36 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2013
Příspěvky: 329
Bydliště: Letná
Omlouvám se za nemístný příspěvek, ale chtěl jsem se zeptat majitelů GoPro3BE zda se někdy u záběrů setkali s rozsypaným obrazem do čtverečků. Dostal jsem se ke střihu staršího materiálu a asi z dvaceti záběrů je někde uprostřed u čtyř záběrů za sebou rozsypané video do čtverečků. (jako bejvávaly přehozené půlsnímky - tak tady je to jako přehozené bloky - foto v příloze). Bohužel se jedná o nejpodstatnější materiál. Záběry byly natočené jeden den po sobě a chyba je u čtyř záběrů po sobě a pak zas se nevyskytuje. Zkoušel jsem Google a GoPro - české zastoupení, ale vůbec nevědí která bije

"Dobrý den,
bohužel poškozenou fotku nelze nijak upravit, bohužel je poškozená.
Těmto problémům předejdete, když kameru aktualizujete."

přitom v popisu formátu má jasně napsáno, že jde o video :-(

Myslel jsem jestli se to občas nestává a není nějaký soft na správné seřazení bloků. Video jde normálně otevřít a přehrávat.

Díky za jakoukoliv radu a ještě jednou se omlouvám za off topic


Přílohy:
Screen Shot 2014-02-10 at 19.38.20.png
Screen Shot 2014-02-10 at 19.38.20.png
[ 489.14 KiB | Zobrazeno 1268 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 11.02.2014 13:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2013
Příspěvky: 4346
Bydliště: Pod Slavkovským lesem...
Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
Ještě se mě to nestalo.

_________________
Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 11.02.2014 13:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5571
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
Nemůže být chyba na kartě.
Zkusit ji třeba zformátovat...

_________________
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 11.02.2014 14:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.9.2013
Příspěvky: 712
Bydliště: Brno
Obrázky: 28
buď karta nebo zima a vlhkost, někde se o tom psalo...

_________________
F306 Phantom 2 s H3-3D, FPV 5,8 GHz 400 mW, 7" monitor diverz., iOSD mini, MarcoPolo, Waterbuoy


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.02.2014 1:52 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2013
Příspěvky: 329
Bydliště: Letná
Já bych kartu vynechal a spíš bych tipoval kameru (karta SanDisk Ultra 64GB). Bylo to v létě, žádný vedro, zima ani vlhkost. Vadné záběry jsem označil modře. Před a po záběry v pořádku. Zítra zkusím napsat přímo amíkům - teď jsem jim tu kameru stejně poslal reklamovat - nejde přední displej. Smůla je že GoPro nemá mezinárodní záruku (jako třeba Samsonite, nebo Apple) a já jí kupoval v Bostonu - takže mi ji v čechách ani v holandsku (zastoupení pro evropu) nevezmou.
Díky za názor. (už to nebudu rozvíjet a budu lítat)


Přílohy:
Screen Shot 2014-02-10 at 19.34.25.png
Screen Shot 2014-02-10 at 19.34.25.png
[ 138.78 KiB | Zobrazeno 1133 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.02.2014 2:48 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 23.10.2013
Příspěvky: 20
Ahoj pánové,
zatím se tu rozkoukávám. Na Phantoma1 jsem koupil origo vrtule z dvojky, tak po vyzkoušení poreferuji. Zaujalo mě video o přestavbě P1 do trupu P2. Máte s tím někdo osobní zkušenost? Přidám malou ukázku staršího data.

Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
Phantom 1 v trupu 2, GoPro 4BE objektiv 5,4mm, Zenmuse H4-3D, iOSD mini, vrtule 9443


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.02.2014 9:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5571
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
Moc hezké video. Dobré záběry co nenudí i dobrý čas videa.

_________________
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.02.2014 13:46 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2013
Příspěvky: 329
Bydliště: Letná
Super - jen tak dál, já občas zůstávám na zemi. Když to kombinuješ je to živější.


Přílohy:
Skok.jpg
Skok.jpg
[ 31.2 KiB | Zobrazeno 1059 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15.02.2014 20:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2013
Příspěvky: 4346
Bydliště: Pod Slavkovským lesem...
Obrázky: 75
Blog: Zobrazit blog (10)
Václav Procházka píše:
gardenroute Petře zisky máme 125-135. Ty jsi už vyzkoušel na svém Phantomu Ty vrtule ?
Marek_Km píše:
Ty samé plasťáky jsem testoval, psal jsem to. Hodně velký problém při použití nevyvážených. Po vyvážení a nastavení jiných zisků OK, spokojenost. Opravdu je máte dobře vyvážené?
Tak jsem se dnes v příslibu teplejšího počasí dostal konečně k vyvážení těch 9" DJI (P2 design) klonů z Ebay (co jsem objednávali před Vánocemi), a byl jsem dost překvapen jejich velkou nevyvážeností z výroby, každá vrtule potřebovala dost vybalancovat, a to fakt dost, žádné obrušování šmirglem v tomto případě nestačilo, manželce čórlý lak na nehty došel, musel jsem nakonec použít elektrik. lepící pásku.
Skoro všechny (celkem 8 ks) potřebovali vyvážit i kolem středu vrtule, použita tavná pistole.
Lítat s takovými vrtulemi bez velmi poctivého a pracného vyvážení je velké riziko. Snad si brzy již taky zase zalétám (pauza od konce listopadu), mám toho dost k testování...

_________________
Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 15.02.2014 23:10 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 23.10.2013
Příspěvky: 20
Dnes jsem konečně vyzkoušel P2kové vrtule. Podmínky testu: 7°C, bezvětří, gimbal Zenmuse, GoPro 3+, video vysílač 400mW, klidné poletování, při každém letu vystoupání do 100m. Originál akumulátor 2200mAh - cca 20 nabíjecích cyklů, váha 1093g - do začátku červeného blikání 7 minut. Akumulátor Thunder Power 2700mAh - 5 nabíjecích cyklů, váha 1112g - do začátku červeného blikání 9 minut. Vyzkoušeny tři akumulátory od každého typu. Výsledky prakticky stejné. Snad to pro někoho bude užitečné. Jo a díky za komentáře k videu.

_________________
Phantom 1 v trupu 2, GoPro 4BE objektiv 5,4mm, Zenmuse H4-3D, iOSD mini, vrtule 9443


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1684 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 113  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz