Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 21.11.2013 0:00 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Háj
Díky všem zpřínosné rady, dělal jsem vždy jen letadla k tomu spalovaky.
Takže díky všem ještě jednou co měli tu trpělivost poučit.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 0:13 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Háj
Ještě bych měl dotaz na vaše zkušenosti zda je nějaký rozdíl mezi konstrukcí X a + , samozřejmě mám na mysli letové vlastnosti?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 1:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.5.2012
Příspěvky: 504
Bydliště: Budišov u Třebíče
Mě osobně se líp lítá s nastavením X


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 2:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.5.2003
Příspěvky: 2327
Bydliště: Košice, SK
Rozdiel nie je žiadny, akurát v prípade + je jednoznačnejšia identifikácia smeru, keďže sa letí v smere ramien. Osobne však tiež preferujem X.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 11:42 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Háj
Také mám konstrukci X, připadalo mi to přirozenější, předek jsem pro lepší orientaci barevně odlišil :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 12:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.7.2013
Příspěvky: 568
Bydliště: Krkonoše, řekněme :)
Obrázky: 93
X je výhodnější z hlediska rovnoměrnosti spotřeby resursu motorů, i když zrovna to je aspekt, který asi málokoho zajímá, plus konfigurce je trochu méně náročná na odběr - dává o něco málo lepší letový čas. V + konfiguraci odpovídá v plochém řízení každé změně změna výkonu jednoho motoru, v X konfiguraci pak změna výkonů motorů dvou.

_________________
Q500 Multiwii 2.3 tištěný rám, Q666 Multiwii 2.2, Q750 Naza flash V2
TGY 9X, OSD, FPV


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 16:58 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 8.5.2013
Příspěvky: 557
Bydliště: Praha 8 , ČR
Obrázky: 2
Torm píše:
V + konfiguraci odpovídá v plochém řízení každé změně změna výkonu jednoho motoru, v X konfiguraci pak změna výkonů motorů dvou.

No, ja nevím. Není to tak, že k naklonění stroje je potřeba nějaká energie a je celkem jedno, jestli ji spotřebuje jeden motor, nebo dva (každý polovinu)? Ale nehádám se, opravdu nevím :D .

_________________
Futaby T14SG, T9CP+Duplex, FC16+FrSky
už jen elektry, LMS Beckov


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 22.11.2013 21:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.2008
Příspěvky: 2997
Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
Torm píše:
X je výhodnější z hlediska rovnoměrnosti spotřeby resursu motorů, i když zrovna to je aspekt, který asi málokoho zajímá, plus konfigurce je trochu méně náročná na odběr - dává o něco málo lepší letový čas. V + konfiguraci odpovídá v plochém řízení každé změně změna výkonu jednoho motoru, v X konfiguraci pak změna výkonů motorů dvou.

Prováděl jsi i nějaké měření, anebo je to jenom teorie ? Když jsem s coptery začínal, tak mne napadlo to samé :lol: . Teď ale vůbec nejsem přesvědčen o tom, že to tak i reálně funguje . Nebo spíše, že stojí za to se tím zabývat. Proto mne dost zajímá nějaké objektivní potvrzení této teorie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30.04.2014 18:06 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 9.10.2012
Příspěvky: 80
Letam s FW1.2 a musim rict, ze s obycejným klidným létáním nemám problém. Bohužel jsem poleno na nastavení. Stáhl jsem si na desce výkon motorů, abych to uřídil, vše překalibroval a na běžné létání nahoru, dolu, směr... nemám problém. Bohužel při klesání z větší výšky se mi stroj rozhoupe. Plánuji přehrát fw, ale toto bude asi záležitost nastavení. Takze nevim, zda se do toho má cenu rýpat... Rád bych však dosáhl toho, abych při rotaci kolem osy uhlídal stejnou výšku a při klesání z toho neměl houpačku... většinou u toho ještě začnu klesat nebo stoupat a to je pro mě problem. V nízké výšce při pomalém a klidném letu klesnu a přistanu bez problému... jen ty delší cesty dolů jsou problém.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30.04.2014 18:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2011
Příspěvky: 511
Bydliště: Cerhovice, ČR
Obrázky: 10
Houpání/kmitání při přímém prudkém klesání je vlastnost, ne chyba. Propadá se totiž vzduchem rozvířeným od vrtulí a to ji rozhazuje. Sestupovat se má v kruzích, nebo v letu nějakým směrem.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz