stř 15.02.2017 12:30
stř 15.02.2017 13:01
stř 15.02.2017 13:09
jakub37 píše:Na prvním místě hmotnost, životnost určitě větší (jen rozdíl při obrábění titanu proti železu) a hlavně cena.
stř 15.02.2017 13:18
dudaj píše:... titan je taky kov .
stř 15.02.2017 13:35
stř 15.02.2017 14:11
stř 15.02.2017 17:23
Symplex píše:Pro upřesnění ocelové převody oproti titanovým převodům ( protože titan je skutečně také kov! )
...
stř 15.02.2017 18:29
stř 15.02.2017 18:34
dudaj píše:
Nenarazil jsem v servech na železo
Nechci být protivný, ale titan je taky kov .
stř 15.02.2017 19:11
ufon13 píše:
nenarazil jsem na servo bez železa...... nebo tvá mají hřídelky z uhlíku a součásti motorků z vosku?
stř 15.02.2017 19:48
Symplex píše:Jaký je rozdíl: životnost, pevnost, vůle vzniklé za provozu (k počtu nalétaných hodin), případně jiné výhody a nevýhody.
Předem děkuji za pomoc.
stř 15.02.2017 20:15
RadimHnilica píše:Dam jeden příklad ze své zkušenosti servo s kovovými mg převody v akro nějaký hitec cca 15kg životnost cca 5startu
stř 15.02.2017 22:55
stř 15.02.2017 22:56
stř 15.02.2017 23:18
Celeron píše:Hmm, to je divný, já mám v benzínový Extře 2,2 m analogový Hitec serva už 8 let a ještě jsem ani jedno neměl venku. Vylítám každej rok minimálně 20 litrů, což je asi 45 startů. Asi to těm Hitecům nikdo neřekl, že by se měly rozsypat.
Ve Funtaně 2600, která se klepe podstatně víc, mám digitály Hitec přes 3 roky a taky drží, mimimální vůle. Zítra se můžu kouknout na čísla, jestli to někoho zajímá.
Jirka