ned 29.05.2016 23:11
ned 29.05.2016 23:41
pon 30.05.2016 9:14
pon 30.05.2016 14:55
pon 30.05.2016 22:24
Lark píše:To s tím textitem je dobrý nápad. Asi bych ho dal z obou stran přepážky. Ty distanšní vložky určitě néé. To by se časem vyklepalo, i když by to bylo stažené na tvrdo.
Ten problém chcípání bych taky viděl spíš v zápalku. Kdyby to bylo palivem, nechcípal by naráz. Ještě zkontroluj kabely a konektory od baterky zápalka, a taky bych zkusil na tu baterku připojit třeba žárovičku, nebo ručkovej měřák a zkusit tu baterku s citem trochu pokroutit, jestli není upadlá některá propojka. Nebo to zkusit s jinou baterkou. A co kabel od sondy, je zafixovaný aby se neklepal? Jak máš dělané zapínání/vypínání zápalka? Jestli elektronicky nějakým optospínačem, moh by být problém i v něm.
úte 31.05.2016 8:14
úte 31.05.2016 9:29
úte 31.05.2016 12:54
Lark píše:Jak už ti napsal chrpos, ten SLEEP je režim spánku a zápalko do něj přepne, když je motor zhruba 1 min. v klidu. Pro "probuzení" musíš vypnout a znova zapnout napájení.
úte 31.05.2016 13:16
úte 31.05.2016 13:20
úte 31.05.2016 13:21
Lark píše:Při startování se to stát může, když si dáš delší pauzu, ale za chodu se uspat nemůže, nebo spíš nesmí. Jestli se za chodu uspí, je to závada zápalka.
úte 31.05.2016 15:36
úte 31.05.2016 16:39
úte 31.05.2016 21:44
Lark píše:Bez alespoň minimálního rozkuchání to asi nepude.
Když ale zjistíš že je v zápalku závada, tak ho ale asi stejně neopravíš, protože to bude zalité.
Máš nějakou kontrolku na zápalku?
úte 31.05.2016 22:12