Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ultralight Aerosport 103
PříspěvekNapsal: stř 08.07.2015 7:27 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2091
Bydliště: Ústí nad Labem
ResHacker píše:
neni vubec sranda vyladit stabilní chod ve volnoběhu a zároveň při plném plynu
To je právě jedno z úskalí zdánlivě jednoduché konverze žhavíku na benzín. Ten motor je v původní podobě dokonale vypiplaný a chová se vzorně.
Pro provoz na benzín ale potřebuje o dost jiný poměr palivo / vzduch, proto je karburátor podstatně choulostivější na nastavení. Není až tak velký problém opatřit motor přídavnými zařízeními k benzínovému provozu a "zavrčet s ním", ale udělat z něj spolehlivý motor navíc s přijatelnou životností, to už je těžší.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Ultralight Aerosport 103
PříspěvekNapsal: stř 08.07.2015 13:51 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 11.6.2015
Příspěvky: 16
Co nějaký jiný karburátor? Taky jsem těchto řešení viděl docela dost....
... anebo spíš se asi vykašlat na zapálko a koupit žhavící svíčky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ultralight Aerosport 103
PříspěvekNapsal: stř 15.07.2015 14:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2009
Příspěvky: 527
Myslím, že by tam mohla jít kopie karburátorů na Hondu GX-22, GX-31. Mám s ním dobrou zkušenost na čtyřtaktech okolo 30ccm. Cena okolo 500Kč. Nepotřebuje tlakování z klikovky, stačí podtlak ze sacího potrubí. Chce to ale kopii, originál se nedá nastavovat, má jehlu napevno. Se žhavíkovým karburátorem se to bude seřizovat blbě, benzín je citlivější na poměr palivo-vzduch než metanol.

http://www.i-les.cz/karburator-pro-hond ... p-851.html

Nějaké zkušenosti zde: http://www.telistank.com/forum/viewtopi ... &start=150
(není to můj tank :D ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ultralight Aerosport 103
PříspěvekNapsal: sob 25.07.2015 10:15 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 11.6.2015
Příspěvky: 16
Díky, sám si i myslím, že by to tím membráňáčkem řešit šlo + třeba víceoktanový benzín, ale nakonec jsem se rozhodl pro DLE20tku... Za prve kvuli velice dobrému poměru výkon/váha, cenově to je někde uplně jinde a kvalitní je taky. Zbylé peníze aspoň využiju na zbytek výbavy. Vím, původní záměr mít tam toho boxerka byl velice hezký a zajímavý, ale už se mi s tím motorem nechtělo dál piplat a vrážet do toho řešení další peníze....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ultralight Aerosport 103
PříspěvekNapsal: stř 31.08.2016 14:04 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 31.8.2015
Příspěvky: 28
Prve sem koukal co bych tak dalsiho postavil. A najednou kuk Aerosport. Nic klasickeho. Vsechno videt. Po pruzkumu na netu mne zarazila cena za stavebnici. Pokud ma nekdo planek tak koupim. Konstrukce je jednoducha. A tech par duralovych trubicek v pohode ohnu v praci.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz