Diskuze o modelech o rozpětí nad 2metry. Toto doporučení berte s rozumem.
čtv 12.11.2015 12:25
To spíš já bych se měl omluvit. Mám takový rázný projev vykonavatele o))))) Děkuji za informace a prosím neberme diskuzi zde nijak osobně. Tím více, že se vlastně ani osobně neznáme. Doufám, že se to třeba časem změní. Já jsem velmi rád za všechny věcné připomínky o to více, že zrovna u tohoto stroje se stále hodně bádá a hledá a také domýšlí. Toto letadlo je první krok k tomu, aby se odladila spolupráce ( Děkuji ooo velký kreslící a řezací Guru Ok-glidere !!! ) a každý, kdo chce v této velikosti modelů obohatit naše modelové, prvorepublikové nebe, je vítán (a to jsou ještě jiní zkušení mazáci piloti konstruktéři, kteří už radili i jinou cestou a kterým jsme neskutečně vděčni, protože je to opravdu napoprvé odvážné sousto).
pát 13.11.2015 15:59
Paráda! Večer pro to jedu. Nemůžu se dočkat !!!
sob 14.11.2015 15:42
To frezovanie nema chybu.
ned 15.11.2015 8:01
Díry nemají žádnou toleranci,tak je teď zvětšuji ofsetem 0,2mm
A odkládám kreslení masky,to mi stále nějak nejde.
úte 17.11.2015 15:57
Tak a mám dotaz do pléna. Serva pro ovládání křidýlek (a případně i ostatní, která jsou dál od přijímače). Samože je potřeba použít prodlužovací kabely. Odstřihnout konektory a pájet nebo jen zalepit konektory ? Co se děje se spojem v konektoru po čase ? Takto velké letadlo jsem ještě nestavěl, prozatím jsem vždy spojil kabely konektory s pojistkou a zalepil vteřiňákem.... no, jenže u tohoto letadla, kde se nepočítá v řádech stovek korun ale tisíců a desetitisíců mi to vyvstalo jako jedna z otázek, ve kterých nemám úplně jisto. Prosím o zkušenosti, doporučení, odkazy a tak vůbec. Předem moc děkuji.
úte 17.11.2015 17:19
Já jsem kabely nastavil pájením přímo kousíček od serva, abych se ke spojům při výměně serva dostal a u trupu mám v křídle MPX konektor (klapky + křidélka), s tím, že vnitřní kontakty konektoru mám pro napájení zdvojené a krajní jsou signálové. Tomu konektoru spojky prodlužky uvnitř křídla bych moc nevěřil.
Jinak éro bude parádní a jen tiše závidím, že už nic takového nedokážu.
stř 18.11.2015 9:39
tak me asi napadlo zjednodušení uchycení spojky křídel.
Stačila by asi jen 1 noha na přední a 1 na zadní trubku.
Ach jo,zase pozdě.
- Přílohy
-
stř 18.11.2015 9:47
Skalp píše:Tak a mám dotaz do pléna. Serva pro ovládání křidýlek (a případně i ostatní, která jsou dál od přijímače). Samože je potřeba použít prodlužovací kabely. Odstřihnout konektory a pájet nebo jen zalepit konektory ? Co se děje se spojem v konektoru po čase ? Takto velké letadlo jsem ještě nestavěl, prozatím jsem vždy spojil kabely konektory s pojistkou a zalepil vteřiňákem.... no, jenže u tohoto letadla, kde se nepočítá v řádech stovek korun ale tisíců a desetitisíců mi to vyvstalo jako jedna z otázek, ve kterých nemám úplně jisto. Prosím o zkušenosti, doporučení, odkazy a tak vůbec. Předem moc děkuji.
Já bych se podíval jestli by nešly naletovat rovnou do serva. Je to nejlepší
stř 18.11.2015 11:48
Letovat kable do serva, to chce aj trocha praxe v letovani a ta sa neziska priletovanim 10 ks. Konektorov. Pri lietadle, kde netreba setrit kazdym gramom je to to ozaj zbytocne . Pokial nemenis za iny typ konektora , tak nic neletuj staci predlzovacka a konektor zaistit zmrstovackou. Konektorov sa neboj , su zlatene.
stř 18.11.2015 12:47
Chce to trochu praxe. Taky to byla myšlenka.
V jednom propojovacím konektoru máš 9spojů. Porucha každého znamená že jsi bez serva.