Diskuze o modelech o rozpětí nad 2metry. Toto doporučení berte s rozumem.
úte 12.08.2014 21:18
Dávám dohromady akrobata 2,2m (Extra MX2), kterého mám z druhé ruky. Původně tam byl MVVS 50, já tam dávám svůj DLE55.
Rozteče děr "na šířku" u DLE55 jsou o pár mm jinak než MVVS50 (DLE dávám hlavou horizontálně - do strany). Chtěl bych původní 2 díry na výšku v motorové přepážce ponechat a využít + převrtat protější dvojici děr podle roztečí DLE55. Tím se však hřídel a vrtule dostane o cca 3mm do strany oproti ideálnímu středu.
Jeden modelář mne utvrdil, že to je OK a na letadle, popř. letových vlastnostech se to absolutně neprojeví.
Je to tak nebo to není tak jednoduché a mohl bych se dostat do potíží s letovými vlastnostmi?
Proč jednoduše nepřevrtám všechny 4 díry a nedám motor do absolutního středu? => musel bych všechny 4 původní díry v přepážce zaslepit epoxidem a pak odvrátvat všechny nové 4 díry, které by částeně vyšly do epoxidem zalitých původních otvorů.
Takto bych pouze zaslepil 2 díry a nové by vyšly mimo epoxidem zalité otvory.
díky za radu.
H
úte 12.08.2014 21:29
Zalep diry drevenym kolikem a prevrtej to. Sice by to na let nemelo vliv ale jsme snad modelari, ne?
stř 13.08.2014 8:55
Lenivosť je sviňa
urob to tak ako písal JirkaA, je to pracnejšie, ale bude to vyzerať lepšie, pri modeloch som sa naučil jednu vec, veľa nahánania je na škodu a ráno múdrejšie večera.... pamätaj na to.... radšej o deň neskôr, ale kvalitne
stř 13.08.2014 15:29
Taky bych doporučil Jirkovo řešení. Zalepit bukové špalíky a udělat všechn díry nové.
čtv 14.08.2014 15:48
díky za komentáře - máte recht, nějakou práci to dá, ale nikam nespěchám .... pořád by mě to nesouosé uložení mlátilo do očí a připomínalo moji lenost