Tak tedy popořadě 1. Vypíšeš formulář žádosti o evidenci pilota, UA a povolení k létání CAA_F-SLS-027-02_012 + doložíš pojistku 2. Po nějakém čase ti přijde složenka, abys zaplatil 5000,- 3. Po uhrazení částky ti přijde papír k povolení létání letadla bez pilota, jako pilot-žák a přidělej ti imatrikulaci. 4. Ano štítky jsou povinné a to v daném rozměru, štítky by měly být i v modelech těžších než 0,91kg je to v doplňku X předpis L2 5. Dále se tu už odehrávalo na letišti, podmínka byla, že štítek musel být v letadle, dále si vizuálně prohlédly modely a pak následovala letecká ukázka, ta se skládala přímý let, vodorovná osma, přetažení modelu (pád), přerušené přistání a ještě nějaký svůj prvek a pak následovalo přistání. 6. Na konec písemný test myslím, že otázek bylo 25 a skládalo se to vždy ze 4 možných odpovědí, jako v autoškole, v otázce mohly být třeba 2 odpovědi správné. Testy vyhodnotili hned na letišti. 7. Poštou ti dojde k zaplacení správního poplatku ke změně pilot- žáka na PILOT
Snad jsem na nic nezapomněl, když tak napiš co by tě ještě zajímalo. Jinak já zatím nemám letadlo 20+ tak jsem to dělal na tátovo letadlo, abych měl hotové ty zkoušky, po tom už jen stačí vyplnit žádost na konkrétní letadlo zaplatíš 5000 a oni udělí imatrikulaci a pak jen předvedeš v letu. Jinak co se týče, jestli pánové z UCL jsou nějak znalí nebo ne, tak tě ujišťuji, že jsou, jsou to taky modeláři, naprosto pohodoví žádní buzeranti, jak si někdo myslí, akorát to berou fakt zodpovědně. Jinak pánové z UCL nám nechtějí házet klacky pod nohy, oni teď sami podali návrh na snížení všech poplatků. Jinak co se ještě týče vystupování na akcích, tak není žádný problém, jen organizátoři se bojí, lze létat, i kde není síť, stačí dodržet vzdálenost od diváka.
|