Protože motor MVVS 116 který jsem měl v kataně měl problémy při prudkých tlačených obratech s akcelací motoru resp zde bylo zpoždění cca 3s. Po konzultaci s MVVS mi byla doporučena výměna pružiny která je pod sací membránou. V letu na zádech praděpodobně dochází k přisátí membrány a původní pružina nedokázala membránu odtlačit. U jedné z z 116 v bráchově Capu jsme již výměnu provedli vloni a přínos byl pozitivní. Protože do Extry jde motor který byl v DVII a motor z katany který má již pružinu vyměněnou pujde zase do EIII. Kontaktoval jsem znovu MVVS a ti mi ochotně dodali další pružinu do dalšího motoru na foto níže zdokumentována výměna.
Membrána je zespod motoru ve vodorovné pozici. Např. Motory Da nebo i nová MVVS 175 již má membránu umístěnu svisle což pravděpodobně zabrání těmto problémům
Příloha:
DSCF3756.JPG
[ 88.04 KiB | Zobrazeno 2485 krát ]
Jazýček který pohybuje membránou a právě pod ním je ona zmíněná pružina
Příloha:
DSCF3757.JPG
[ 81.92 KiB | Zobrazeno 2485 krát ]
poloha pružiny v těle karburátoru
Příloha:
DSCF3758.JPG
[ 93.51 KiB | Zobrazeno 2485 krát ]
Vlevo stará pružina vpravo nová
Příloha:
DSCF3760.JPG
[ 53.12 KiB | Zobrazeno 2485 krát ]
Samozřejmě jsem zrovna provedl kontrolu sítek a průchodnosti kanálků vše profoukal vzduchem toto jsem ale již kdysi popisoval v článku rozborka Walbra který se dá dohdledat na webu proto se nebudu opakovat