To je predsa vsetko to iste Palmer, uniflo, reguflo a ja neviem ake flo
Problem je ked mas otvorene dve ovzdusnovacie trubky (to sa robilo aby bol rovnaky tlak v normale aj na chrbte, boli proti sebe) .. takze riesenie je ovzdusnenie jedno, k sacej trubke a vybavene.
Ci tam das prepazku alebo nie, podla mna u 4ccm motora nezpoznas.
U velkych motorov sme uz robili nadrze s pneumatickym tlmicom (bublinou) niekde bude asi aj nacrt, ale uz si vazne nespomeniem.
Ta nadrz sa poznala podla toho ze mala prepazku s 3 dierami (v strieske 1, po stranach pri stenach nadrze v pol vysky nadrze), zbytok bol tesny (tym tam vznikla bublina)
ovzdusnenie sa potom viedlo za tu prepazku - vyskovo v strede, stranovo podla toho ako som potreboval aby sa motor ku koncu ochudobnil (tym sa kompenzovalo obohatenie ku koncu letu vplyvom ohriatia paliva)
... ale to uz sme niekde za obzorom
.... no alebo to urobis z plastovej flasky s bimbatkom, potom mas sanie na bimbatku, ovzdusnenie paralelne s bimbatkom (k bimbatku idu 2 hadicky) ... ale to asi nechces
... samozrejme vsetky maju klasicky prepad, ten na let zaslepis, tym vyriesis prskanie