igorb píše:
1/ "ven" je relativne, moze to byt aj ven z premetu (= dole) ... tak sa radsej opytam nech je jasne
2/ vieme aky je to model
3/ fakt nezalezi ci je to stihacka alebo hornoplosnik alebo praskovaci letadlo, tu ide o to aby boli spravne (a to aj dynamicky) postavene vyvody laniek k tazisku ... takze bezhlavo vykopnut motor aj smerovku hodnotim ako neinformovany ulet
1) Víš dobře jak to myslel, zvlášť pokud znáš typ letadla, který on tady neuvedl.
2) K tomu jsem psal v bodě 1). Ještě může být verze, že jsem blb a něco jsem přehlédl.
3) Předpokládám, že má lanka správně a řeší jen vyosení.
Ale příspěvek jsem napsal z jiného důvodu. Kdysi jsem tady něco podobného okomentoval stejným způsobem a jyrry mě poslal někam s tím, že vy všichni víte o co jde a je to v podstatě tlachárna.
Teď jsem to psal z pohledu toho, kdo se by se zajímal o účka a chce problém pořešit tady bez těch zákulisních vědomostí o typu letadla, majiteli.....
Že máš o téhle problematice dokonalé povědomí o tom nepochybuji. Ale možná bych to tady publikoval obecněji pro všechny. Pokud znáš majitele stroje a to letadlo, tak určitě není problém to vyřešit na místě, po telefonu, SZ.... Tady na diskusi to budou číst ti, co řeší to vyosení účka.
Rozumíme si ?