Switch to full style
Vše co je maketou, polomaketou ale i nějakou 1/4maketou skutečného stroje.
Odeslat odpověď

B-25 Mitchell

pát 20.12.2019 15:57

Ahojte dostal sa ku mne tento krasavec na ktorom treba sice este dost popracovat ale zaujinal by ma vas nazor na vyber pohonu.
Zhavik som zavrhol hned a aj benzin ostava teba iba elektro.Na nejaky Axi ci podobny motor nemam kapital preto ostava iba nieco z HK.
Lietadlo ma momentalne 4,8kg pri rozpeti 2,25m uz z podvozkom a servami,chybaju motory,regulatory,vrtule a nejaka baterka.
Ake motory by ste mi mohli odporucit a nejaku baterku k tomu.

Dakujem
Přílohy
20191220_105915.jpg
20191220_105923.jpg
20191220_105941.jpg

Re: B-25 Mitchell

pát 20.12.2019 19:51

Mám B-25 rozpětí 2,05m. Pohony SK3-4250 500kV, 2 regulátory YEP60A, vrtule Master Airscrew 13/8 třílisté protiběžné, pohonné aku - každý motor má své aku LiPol Turnigy 5s 4000mAh 25C. Hmotnost cca 8,5kg a létá to myslím až dost rychle


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Re: B-25 Mitchell

pát 20.12.2019 20:42

Motor SK3 poznam mal som ho v 2m belanke pri 6S baterke to bolo super ale davat do tohto lietadla 2x 1350W mi pride trosku vela myslel som ze tak 850-900W na motor by malo stacit.
Problem je ze na HK su take motory iba na 4S a to neviem ci by sem stacilo.

Re: B-25 Mitchell

pát 20.12.2019 21:21

Ale elektromotor má takový výkon jak ho nakrmíš a zatížíš, nemusí mít ten co píšou v popisu.
Ty moje žerou max. nějakých 40A, což pro 5s není 1350W...
Co bys tam dal menšího? Motory 3542 jsem měl v malém DH88, tohle je podstatně větší...

A sice to letí fofrem, ale ve videu vidíš že na start to není zrovna přemotorované.

Re: B-25 Mitchell

pát 20.12.2019 22:03

Samozrejme mas pravdu v tom ze pojdu iba na taky vykon ako im pustim,ale davat dve 5s baterky mi pride take onicom.Vyuzijem baterku 4S aj 6S ale ta 5S mi pride taka nestandartna a ziadnom modely by som ju uz nevyuzil. Na druhej strane sa mi prave jedna 5S 10000mah doma uz rok zbytocne povaluje ale pri vahe takmer 1kg nie som si isty ci ju pouzit v lietadle.
Tak trosku som dufal ze sa kompletne z vahou vojdem do 6kg ale ako to pocitam vidim ze to nebude mozne.
Presvedcil si ma a kupim teda motory SK3 a este by som mal jednu otazocku na teba.
Ako mas riesene napajanie serv a hlavne podvozku mas to z regulatoru alebo samostatne?

Re: B-25 Mitchell

pát 20.12.2019 22:16

Aku 1,6kg (2x 6s 5000mAh) jsem vozil ve 2,08m F7F, tak mě hmotnost baterek nijak nepřekvapuje.
5s jsem volil kvůli kV motoru, na 6s už by to mělo moc otáček na ty použité vrtule.
Paluba není napájená z BEC regulátorů.
Trup má svůj samostatný přijímač a napájení 2s LiFe 1100mAh, včetně napájení zatahování příďového podvozku.
Křídlo má svůj samostatný přijímač a také 2s LiFe, včetně zatahování podvozků.
Mezi křídlem a trupem není žádný kabel. Obě napájení mají své elektronické vypínače.
Před zatahovací mechanizmy podvozků jsou zařazené stabilizátory typu 7805, které chrání elektroniku podvozku před přetížením a ostatní elektroniku před poruchou podvozků.
Zvukový modul je napájený přímo z balančních konektorů pohonných aku, přes oddělovací diody.

Re: B-25 Mitchell

sob 21.12.2019 11:43

Tomix,
ja by som Jyrryho rady bral veľmi vážne, pretože nepoznám iného modelára, ktorý by mal toľko vedomostí a praktických skúseností s viac-motorovými modelmi.

Tiež máme niekoľko viac-motorových modelov a tiež sme riešili v podstate rovnaké problémy ako ty teraz.

Do dvoj-motorového vetroňa DG-808S ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... cast-zaver ) by patrila 5-článková LiPol (dokonca 2 paralelne), ale keďže by sme ich nepoužili už do žiadneho iného nášho modelu, riešili sme dilemu, či 4-článkové, alebo 6-článkové, ktoré máme aj v iných modeloch.

Napokon sme sa rozhodli pre 6-článkové s tým, že obmedzíme rozsah plynu.
Teoretickým rozborom nám vyšlo, že by to bolo to isté (dokonca trochu lepšie), ako keby sme napätie 6-článkovej batérie znížili na hodnotu 5-článkovej nejakým výkonovým spínaným meničom.

Ale tvojej B-25-ke sú bližšie naše C-130 Herculesy. Máme 3:

2-metrový s hmotnosťou okolo 3kg ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... och-hotovo ).
Poháňaný je 4-mi motormi Turnigy Aerodrive D2830/11 - 1000Kv s vrtuľami 9x6. Napájaný je 3-mi paralelne prepojenými 3-článkovými Turnigy 2200mAh 20C.
Tento pohon je pre tento model primeraný - model nie je ani premotorovaný ani podmotorovaný.

2,5-metrový s hmotnosťou medzi 3 a 4kg ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... 0%93-2cast ).
Poháňaný je rovnakými 4-mi motormi Turnigy Aerodrive D2830/11 - 1000Kv ako predchádzajúci model, avšak s vrtuľami 10x6. Aj napájaný je rovnako 3-mi paralelne prepojenými 3-článkovými Turnigy 2200mAh 20C.
Tento pohon je však pre tento model tak povediac "na hrane".
Vďaka tomu je však jeho letový prejav famózny: viď videá v tom článku.

2,5-metrový s hmotnosťou medzi 7 a 8kg ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... ruhu-sancu ).
Poháňaný je 4-mi motormi RAY C3548/06 Kv = 790 s 4-listými vrtuľami Dynam 10,5x8.
Napájaný je 4-mi paralelne zapojenými 4-článkovými LiPolkami Turnigy 2650mAh 20C.
Tento pohon je pre tento model primeraný, ale odber sa pri štarte bez problémov "prehupne" cez 100A.

Re: B-25 Mitchell

sob 21.12.2019 17:04

Neboj sa ja tie rady beriem vazne aj ked este premyslam ci nepouzit motory Turnigy Aerodrive SK3 - 4240-740KV su 870W co mi pride dostatocne na tento model a cenovo su o dost prijatelnejsie ako tie 1350W.Ci pouzijem tu moju baterku alebo kupim nove este neviem to sa rozhodnem podla toho ako bude treba model dovazit.
Odeslat odpověď