Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 11:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 5506
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Pokud chceš mermomocí čtyrtakt, tak se benzíny taky dělají. Koukni třeba na RotoMotors. Nejmenší má 35 FS. Ale připrav si jinčí šlupky. :wink:
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 15:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1172
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 1
Celeron píše:
Pokud chceš mermomocí čtyrtakt, tak se benzíny taky dělají. Koukni třeba na RotoMotors. Nejmenší má 35 FS. Ale připrav si jinčí šlupky. :wink:
Jirka


To myslíš vážně, doporučovat mu do éra s rozpětím 1300mm motor s váhou cca 1800g a obsahem 35ccm... :?:

_________________
Cap 232 2,2m, Piper J-3 Cub 2,4m, Hottrigger 1400S, Aurora 9, Futaba T18MZ WC 2.4GHz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 17:00 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.10.2005
Příspěvky: 327
Bydliště: Praha 4
Tak varianta je také 4T Saito v benzínu. Sám po něm pokutuji. Jen ta cena... výjimečný motor, výjimečná cena...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 17:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 7904
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
aviatik666 píše:

To myslíš vážně, doporučovat mu do éra s rozpětím 1300mm motor s váhou cca 1800g a obsahem 35ccm... :?:

To éro je dvouplošník a váha 3000 až 3500g, ale ta 35 už je opravdu hodně.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 17:59 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.4.2014
Příspěvky: 25
Použil bych motor RCGF 15, k němu se dá dokoupit zadní výfuk:
https://hobbyking.com/en_us/pitts-muffl ... ngine.html
Cenově velmi přijatelné, minimální provozní náklady, velikost motoru ideální do úzkého
čumáku. S tímto motorem lítám ve 4,5kg letadlu na třetinu plynu lážo plážo, pro mě bezvadný.
Dvacítka motor je podle mě zbytečně výkoná na tu váhu modelu.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 18.10.2017 6:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2008
Příspěvky: 987
Bydliště: Vysoké Mýto
Celeron píše:
Pokud chceš mermomocí čtyrtakt, tak se benzíny taky dělají. Koukni třeba na RotoMotors. Nejmenší má 35 FS. Ale připrav si jinčí šlupky. :wink:
Jirka

Nesmysl. Roto 35 dvoutakt se mně jentaktak vešel do mnohem větší Avie viewtopic.php?f=120&t=61426
A o čtyřtaktu se nemá cenu ani bavit - karbec do boku, hmotnost!, velká vrtule ...
Za mě: čtyřtakt žhavík nebo elektrika. V obou případech šetřit s váhou, jinak to moc dobře nelítá(osobní zkušenost při záletu o který mě požádal kolega). Ta moje zvětšená, o rozpětí 2060mm létala výborně. Seřízení a těžiště jsem zachoval podle plánu J.Černého.

_________________
http://hynekmyto.rajce.idnes.cz/
fotoalba.centrum.cz/unewest.php?nick=hynek.myto


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 27.10.2017 6:47 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 2.11.2016
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
Obrázky: 18
Docela mě fascinuje, co někteří dokáží zplodit. To éro je konstruhovaný na 10ccm dvoutakt ,tedy motor o váze okolo 550-600g.
Čtyřtakt je výkonově slabší, to znamená minimálně 15ccm. Čtyřtakt ASP 15 ccm má váhu 1199g. O benzínu ani nemluvím,tam si připočítej váhu zapalování. Motory 20 a 35 ccm jsou úplně mimo mísu. Při použití eletriky není váha baterek taky zanedbatelná. Vejít se s érem do váhy 3,5kg bude při potahu Solartexem problém i při použití dvoutaktu. Při rozpětí 1300mm nebude při větší váze letový projev nic moc. A pokud řešíš cenu metylového paliva,tak si míchej doma. Vychází to na 50,-kč za litr.
Avii podle tohoto plánku mám taky připravenou ke stavbě na letošní zimu. Lehká balsa a potah asi papír, abych ušetřil co nejvíc na váze. Půjde tam stará desítka Webra 61,nebo Gold Cup 61 o váze okolo 570g.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017 19:55 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.10.2014
Příspěvky: 158
Bydliště: Podkriváň SR
Obrázky: 4
Kuron píše:
Čtyřtakt ASP 15 ccm má váhu 1199g......


Schválne som sa bol teraz pozrieť v mojej dielničke......mám jeden ešte nenamontovaný 4T 15ccm ASP a jeden 4T 20ccm ASP
15ccm 4T ASP=639g bez mot. lóže
20ccm 4T ASP=886g bez mot. lóže

Keby som to robil ja tak takéto lietadlo dvojplošník s váhou od 3000-do 3500g by som v pohode poháňal motorom 10ccm EVO benzín.......mám vyskúšané že v pohode tento motor lieta s modelom o váhe 4000g......bežne lietam s modelom 3500g na 6,5ccm MVVS s vrtuľou 10x7 master
a EVO 10ccm má v popise vrtuľu 12x6 a ponuke je tiež maketový výfuk pre úzke trupy lietadiel......250ml nádrž = 25min. lietania

http://www.astramodel.cz/cz/katalog/evolution/evolution-benzinovy-motor-10gx2-10ccm-p40820.html
http://www.astramodel.cz/cz/katalog/evolution/hrnickovy-tlumic-pro-motor-evolution-8gx-10gx-10gx2-p31876.html

Čím večší motor do toho odporúčate "páni modelári" oto večšia tehla sa z toho stane.....nechápem načo mu je nezmyselne veľký výkon keď to bude ťažké ako sviňa.....a lietanie na veľkej rýchlosti s malým a ťažkým modelom tak....to bude ako hod granátom.......Avia B-534 nie je akrobat.....bude jej stačiť aj menší motor pre pekné maketové polietanie......


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Curtiss a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz