RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=120&t=79744 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Curtiss [ čtv 15.03.2018 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
SZ. |
Autor: | modreflek [ čtv 15.03.2018 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Výškovku v nule, spodní křídlo +2st., horní +1st. To co navrhuješ , má moc velký úhel seřízení. Bude to moc citlivé na změny rychlosti. Kdysi měl kamarád postavený podobný stroj, ale tříplošník. Létal velmi dobře. Nevím ale, jestli si bude pamatovat seřízení. |
Autor: | RCModely [ pát 16.03.2018 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
[quote="modreflek"]Výškovku v nule, spodní křídlo +2st., horní +1st. Já zastávám a dodržuji celý život u víceplošníků opačné seřízení. Doporučuji zvlášť u hydroplánu spodní křídlo 0 - 0,5 vrchní 1 - 1,5 stupňů + |
Autor: | rc pilot jan [ pát 16.03.2018 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Já zastávám a dodržuji celý život u víceplošníků opačné seřízení. Doporučuji zvlášť u hydroplánu spodní křídlo 0 - 0,5 vrchní 1 - 1,5 stupňů +[/quote] Tem motor -3 st. na gondole to bude dobré pri štarte z vody? |
Autor: | modreflek [ pát 16.03.2018 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Letové ukázky dvouplochů s mnou používaným seřízením. https://www.youtube.com/watch?v=1SPeeAsihA4 https://www.youtube.com/watch?v=gU7RSPVcoB4 https://www.youtube.com/watch?v=xIu47DWybrc |
Autor: | Steve [ pát 16.03.2018 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
RCModely píše: Já zastávám a dodržuji celý život u víceplošníků opačné seřízení. Doporučuji zvlášť u hydroplánu spodní křídlo 0 - 0,5 vrchní 1 - 1,5 stupňů + Venco, to platí u velkých, jak už se to probíralo nejen tady Je to zvláštní, ale u malých je to opačně - vyzkoušeno mnohokrát.... Mimochodem - když jsi stavěl pidi Curtisse, nastavil jsi to jak? Probírali jsme to po telefonu hned zkraje, když jsi s ním začínal (velikost a pod.), ale potom už jsem se nezeptal. A to jsem ho okukoval i na Zeleném pruhu. No a motor potlačit - nevím, v této konfiguraci to nemá vliv, spousta lidí zkoušela různé nastavení, ale pokud si dobře vzpomínám, tak jednoznačné doporučení z toho nevyplynulo. to Curtiss: Ty to máš jak? |
Autor: | Curtiss [ sob 17.03.2018 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Steve píše: to Curtiss: Ty to máš jak? Už jsem mu to psal do SZ. Spodní křídlo +2 - 2,5°, horní křídlo 1-1,5°, VOP 0° a motor taky 0°. Vektor tahu motoru směřuje do těžiště a není znatelný rozdíl mezi motorovým letem a kluzem. Taky používám na dvouplochách seřízení s větším úhlem nastavení na spodním křídle a vždy bez nejmenších problémů |
Autor: | airco [ sob 17.03.2018 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
K negativu motoru: Je to zajímavé, ale tohle nastavení motoru se mi jako jediné empiricky osvědčilo. Jinak se po přidání ,,plynu" model chová jako těžký na čumák. Motor v tlačném provedení jej ,,potlačí" dost krutě, že se s tím dá jen něžně praštit. Náběh horního křídla asi zmenším nedělám tohle moc rád , z ,,volňásků" to mám osvědčené, ale jinak to asi nepůjde. Nic jsem nepřipevnil na pevno, takže je ještě šance. |
Autor: | airco [ sob 17.03.2018 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Curtiss píše: Už jsem mu to psal do SZ. Spodní křídlo +2 - 2,5°, horní křídlo 1-1,5°, VOP 0° a motor taky 0°. Vektor tahu motoru směřuje do těžiště a není znatelný rozdíl mezi motorovým letem a kluzem. Taky používám na dvouplochách seřízení s větším úhlem nastavení na spodním křídle a vždy bez nejmenších problémů Díky, jsi asi jediný, kdo měl stejné uspořádání, tak se budu řídit Tvou zkušeností. Jen pro začátek dám motoru malý negativ,ano to nevadí. Ale děkuji všem za názory, doufám, že se bude čím pochlubit.... |
Autor: | Curtiss [ sob 17.03.2018 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Budu se těšit na výsledek, zatím to vypadá hodně dobře |
Autor: | airco [ ned 18.03.2018 11:14 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 | ||
No, sice s těmi půl stupni to bude boj, zvláště na koncích nesamonosných křídel. Na zalétání počkám na vysokou trávu a dost zatížím čenich. ...a děj se vůle Páně.
|
Autor: | RCModely [ ned 18.03.2018 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Steve píše: Venco, to platí u velkých, jak už se to probíralo nejen tady Je to zvláštní, ale u malých je to opačně - vyzkoušeno mnohokrát.... Mimochodem - když jsi stavěl pidi Curtisse, nastavil jsi to jak? Probírali jsme to po telefonu hned zkraje, když jsi s ním začínal (velikost a pod.), ale potom už jsem se nezeptal. A to jsem ho okukoval i na Zeleném pruhu. No a motor potlačit - nevím, v této konfiguraci to nemá vliv, spousta lidí zkoušela různé nastavení, ale pokud si dobře vzpomínám, tak jednoznačné doporučení z toho nevyplynulo. to Curtiss: Ty to máš jak? Curtise mám přesně podle mých zvyklostí na horním větší úhel náběhu na spodním menší, dělal jsem to tak i u gumáků a CO2 Ten motor určitě potlačit aspoň o 2 stupně, kdyby byl tažný tak natáhnout. |
Autor: | RCModely [ ned 18.03.2018 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Curtiss píše: Už jsem mu to psal do SZ. Spodní křídlo +2 - 2,5°, horní křídlo 1-1,5°, VOP 0° a motor taky 0°. Vektor tahu motoru směřuje do těžiště a není znatelný rozdíl mezi motorovým letem a kluzem. Taky používám na dvouplochách seřízení s větším úhlem nastavení na spodním křídle a vždy bez nejmenších problémů Curtis s tvým nastavením neodstartuje z vody, máš potlačený motor. |
Autor: | RCModely [ ned 18.03.2018 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hansa Brandenburg stíhací prototyp K 184 |
Curtiss píše: Už jsem mu to psal do SZ. Spodní křídlo +2 - 2,5°, horní křídlo 1-1,5°, VOP 0° a motor taky 0°. Vektor tahu motoru směřuje do těžiště a není znatelný rozdíl mezi motorovým letem a kluzem. Taky používám na dvouplochách seřízení s větším úhlem nastavení na spodním křídle a vždy bez nejmenších problémů Curtis, postavený podle tvého plánku neodstartuje z vody, díky potlačeným motorům se čumák boří do vody. |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |