Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 15:57 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 318
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Ahojte dostal sa ku mne tento krasavec na ktorom treba sice este dost popracovat ale zaujinal by ma vas nazor na vyber pohonu.
Zhavik som zavrhol hned a aj benzin ostava teba iba elektro.Na nejaky Axi ci podobny motor nemam kapital preto ostava iba nieco z HK.
Lietadlo ma momentalne 4,8kg pri rozpeti 2,25m uz z podvozkom a servami,chybaju motory,regulatory,vrtule a nejaka baterka.
Ake motory by ste mi mohli odporucit a nejaku baterku k tomu.

Dakujem


Přílohy:
20191220_105915.jpg
20191220_105915.jpg
[ 88.24 KiB | Zobrazeno 3673 krát ]

20191220_105923.jpg
20191220_105923.jpg
[ 83.89 KiB | Zobrazeno 3673 krát ]

20191220_105941.jpg
20191220_105941.jpg
[ 76.61 KiB | Zobrazeno 3673 krát ]


_________________
Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 19:51 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19106
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Mám B-25 rozpětí 2,05m. Pohony SK3-4250 500kV, 2 regulátory YEP60A, vrtule Master Airscrew 13/8 třílisté protiběžné, pohonné aku - každý motor má své aku LiPol Turnigy 5s 4000mAh 25C. Hmotnost cca 8,5kg a létá to myslím až dost rychle


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 20:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 318
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Motor SK3 poznam mal som ho v 2m belanke pri 6S baterke to bolo super ale davat do tohto lietadla 2x 1350W mi pride trosku vela myslel som ze tak 850-900W na motor by malo stacit.
Problem je ze na HK su take motory iba na 4S a to neviem ci by sem stacilo.

_________________
Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 21:21 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19106
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Ale elektromotor má takový výkon jak ho nakrmíš a zatížíš, nemusí mít ten co píšou v popisu.
Ty moje žerou max. nějakých 40A, což pro 5s není 1350W...
Co bys tam dal menšího? Motory 3542 jsem měl v malém DH88, tohle je podstatně větší...

A sice to letí fofrem, ale ve videu vidíš že na start to není zrovna přemotorované.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 22:03 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 318
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Samozrejme mas pravdu v tom ze pojdu iba na taky vykon ako im pustim,ale davat dve 5s baterky mi pride take onicom.Vyuzijem baterku 4S aj 6S ale ta 5S mi pride taka nestandartna a ziadnom modely by som ju uz nevyuzil. Na druhej strane sa mi prave jedna 5S 10000mah doma uz rok zbytocne povaluje ale pri vahe takmer 1kg nie som si isty ci ju pouzit v lietadle.
Tak trosku som dufal ze sa kompletne z vahou vojdem do 6kg ale ako to pocitam vidim ze to nebude mozne.
Presvedcil si ma a kupim teda motory SK3 a este by som mal jednu otazocku na teba.
Ako mas riesene napajanie serv a hlavne podvozku mas to z regulatoru alebo samostatne?

_________________
Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 22:16 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19106
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Aku 1,6kg (2x 6s 5000mAh) jsem vozil ve 2,08m F7F, tak mě hmotnost baterek nijak nepřekvapuje.
5s jsem volil kvůli kV motoru, na 6s už by to mělo moc otáček na ty použité vrtule.
Paluba není napájená z BEC regulátorů.
Trup má svůj samostatný přijímač a napájení 2s LiFe 1100mAh, včetně napájení zatahování příďového podvozku.
Křídlo má svůj samostatný přijímač a také 2s LiFe, včetně zatahování podvozků.
Mezi křídlem a trupem není žádný kabel. Obě napájení mají své elektronické vypínače.
Před zatahovací mechanizmy podvozků jsou zařazené stabilizátory typu 7805, které chrání elektroniku podvozku před přetížením a ostatní elektroniku před poruchou podvozků.
Zvukový modul je napájený přímo z balančních konektorů pohonných aku, přes oddělovací diody.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: sob 21.12.2019 11:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2008
Příspěvky: 2727
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Tomix,
ja by som Jyrryho rady bral veľmi vážne, pretože nepoznám iného modelára, ktorý by mal toľko vedomostí a praktických skúseností s viac-motorovými modelmi.

Tiež máme niekoľko viac-motorových modelov a tiež sme riešili v podstate rovnaké problémy ako ty teraz.

Do dvoj-motorového vetroňa DG-808S ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... cast-zaver ) by patrila 5-článková LiPol (dokonca 2 paralelne), ale keďže by sme ich nepoužili už do žiadneho iného nášho modelu, riešili sme dilemu, či 4-článkové, alebo 6-článkové, ktoré máme aj v iných modeloch.

Napokon sme sa rozhodli pre 6-článkové s tým, že obmedzíme rozsah plynu.
Teoretickým rozborom nám vyšlo, že by to bolo to isté (dokonca trochu lepšie), ako keby sme napätie 6-článkovej batérie znížili na hodnotu 5-článkovej nejakým výkonovým spínaným meničom.

Ale tvojej B-25-ke sú bližšie naše C-130 Herculesy. Máme 3:

2-metrový s hmotnosťou okolo 3kg ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... och-hotovo ).
Poháňaný je 4-mi motormi Turnigy Aerodrive D2830/11 - 1000Kv s vrtuľami 9x6. Napájaný je 3-mi paralelne prepojenými 3-článkovými Turnigy 2200mAh 20C.
Tento pohon je pre tento model primeraný - model nie je ani premotorovaný ani podmotorovaný.

2,5-metrový s hmotnosťou medzi 3 a 4kg ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... 0%93-2cast ).
Poháňaný je rovnakými 4-mi motormi Turnigy Aerodrive D2830/11 - 1000Kv ako predchádzajúci model, avšak s vrtuľami 10x6. Aj napájaný je rovnako 3-mi paralelne prepojenými 3-článkovými Turnigy 2200mAh 20C.
Tento pohon je však pre tento model tak povediac "na hrane".
Vďaka tomu je však jeho letový prejav famózny: viď videá v tom článku.

2,5-metrový s hmotnosťou medzi 7 a 8kg ( http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... ruhu-sancu ).
Poháňaný je 4-mi motormi RAY C3548/06 Kv = 790 s 4-listými vrtuľami Dynam 10,5x8.
Napájaný je 4-mi paralelne zapojenými 4-článkovými LiPolkami Turnigy 2650mAh 20C.
Tento pohon je pre tento model primeraný, ale odber sa pri štarte bez problémov "prehupne" cez 100A.

_________________
Realistické RC modely - http://rcmodely.cevaro.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: B-25 Mitchell
PříspěvekNapsal: sob 21.12.2019 17:04 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 318
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Neboj sa ja tie rady beriem vazne aj ked este premyslam ci nepouzit motory Turnigy Aerodrive SK3 - 4240-740KV su 870W co mi pride dostatocne na tento model a cenovo su o dost prijatelnejsie ako tie 1350W.Ci pouzijem tu moju baterku alebo kupim nove este neviem to sa rozhodnem podla toho ako bude treba model dovazit.

_________________
Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz