Autor |
Zpráva |
tom1977
|
Napsal: pon 06.01.2014 23:18 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 14.1.2012 Příspěvky: 148 Bydliště: Pardubice Obrázky: 4
|
Zdravím všechny nadšence letadel. Chtěl bych si na léto k narozkám udělat radost a pořídit nové větší letadlo...uvažoval jsem o nějaké větší verzi Mustanga P 51D s 4T motorem,ale zabloudil jsem mezi akrobaty a tato polomaketa se mi moooc zalíbila... http://www.rcm.cz/e-shop/rc-modely-leta ... 2142.eshop Takže mám na Vás zkušenější dvě otázky.Za prvé,jestli má někdo přímo s tímto letadlem od tohoto výrobce zkušenosti(zpracování,let.vlastnosti),protože bych chtěl něco,s čím by šlo při nečekaném výpadku motoru,alespoň malinko doplachtit a bezpečně přistát a za druhé,jaký benzinový motor by jste do takového letadla doporučili,aby to mělo alespoň kapku přebytek výkonu.Motor jsem si vyhlédl tento... http://www.astramodel.cz/cz/katalog/evo ... 30666.htmlDíky za rady..
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
JMalik
|
Napsal: pon 06.01.2014 23:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
Pokud do toho vyžaduješ benzín, tak nějakou solidní lehkou cca 35cm. S tou dvacítkou to bude takový práškovací Čmelák
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 07.01.2014 0:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
Ten motor o kterém uvažuješ má 1200g. Solidní 35cm bude mít o 100g víc, možná to dokonce dokážeš za stejnou hmotnost. A navíc moc nevěřím těm cca 4400g letové hmotnosti z návodu.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
kanal
|
Napsal: úte 07.01.2014 7:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 20.9.2010 Příspěvky: 310 Bydliště: Znojmo ČR
|
DLE 30 jsem měl na Extře 1,8 m a naprosto v pohodě-doporučuji.
|
|
Nahoru |
|
|
Bomber
|
Napsal: úte 07.01.2014 8:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2008 Příspěvky: 1032 Bydliště: Vysoké Mýto
|
Ten Titan nemá zrovna ideální uspořádání karbec-výfuk pod kryt Chipmunku.Chce to aspoň karbec zezadu. 35ccm je moc.Jak váhou,tak výkonem.Vrtule bude navíc škrtat o zem... Já bych do toho dal 25ccm.Pro porovnání-měl jsem Zero 1800mm,6,5kg s 20ccm žhavíkem zvládlo běžnou akrobacii.Anebo Beta Major 2500mm,7kg s 35ccm stoupe svisle vzhůru do nekonečna a na plnej plyn je to stíhačka.
_________________ https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 07.01.2014 10:19 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
tom1977 : To éro se mi také moc líbí, ALE v RC revue (12/2006) byl test, nepamatuji si s jakým motorem, ale letové vlastnosti chválili. Jenže (jako často u CMP) bylo velkou slabinou ukotvení podvozku, bez násilí upadl.
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 07.01.2014 20:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
tom1977 píše: Prosím tě a můžeš mi sem hodit nějakou tu solidní 35ku,která bude mít váhu kolem 1300g.?Díky... Pokud jsi pro tohle letadlo rozhodnutý, koupil bych stavebnici a motor nechal až to budeš mít poskládané na stole před sebou. O výkon vůbec nejde, toho bych se nebál. Na vysílači máš takovou páčku a když s ní pohneš k sobě, tak to ubere Limitovat tě bude hmotnost ( do cca 35 ccm, to ale nebude problém), potom musíš zohlednit velikost vrtule ( jakou největší tam vůbec dostaneš vzhledem k podvozku a aby to přijatelně vypadalo) a taky musí vyjít rozumně zástavba motoru, aby jsi ty kryty nerozpižlal jako cedník. (Pojal bych to asi tak, že dvacítka je určitě málo a pětatřicítka je maximum, pokud to vyjde hlavně na vrtuli) Nějaké "testy" v RCR apod. ber hodně s rezervou.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
zdendaK
|
Napsal: úte 07.01.2014 20:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.3.2009 Příspěvky: 447 Bydliště: PŘÍBRAM
|
Neznám ekvivalent benzin a žhavík. Chipmunka jsem měl. měl jsem v tom ASP15 4t. Problém byl v mém případě travnaté letiště. Na to to bylo na hraně. jinak v letové části neměl problém. Jen při stavbě rovnou předělej ovládání výškovky.Je dost měké. Podvozek dej více dopředu, má snahu zakovávat.
_________________ T-REX 700N/ Goblin 700Spirit ,PROTOS, EXTRA 330L 3W157 futaba FG12 2,4Ghz
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 07.01.2014 20:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
zdendaK píše: Neznám ekvivalent benzin a žhavík. Chipmunka jsem měl. měl jsem v tom ASP15 4t. Problém byl v mém případě travnaté letiště. Na to to bylo na hraně. jinak v letové části neměl problém. Jen při stavbě rovnou předělej ovládání výškovky.Je dost měké. Podvozek dej více dopředu, má snahu zakovávat. Víc mu to rozepiš. Jak "práškoval" ten Chipmunk a jak létá se správnou motorizací ten Tvůj Mustang
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|