Autor |
Zpráva |
mt_beran
|
Napsal: úte 15.04.2014 14:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Tak mám hotové poslední komplikovanější komponenty - vzpěry a chladiče: Možná se to nezdá, ale každá je z 15 komponent (balzou obalený smrk, zapuštěné závitové vložky..), 12 vzpěr=180 součástek.. Pro italský stroj jedině stylové chladičové mřížky z pravých italských špaget Panzani : ..a jde se kompletovat a drátovat..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
jozefbb
|
Napsal: úte 15.04.2014 19:49 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
A na vyfuk trojvajecne kolienka, makarony
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: stř 16.04.2014 2:49 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
no skooro jsi to trefil. Ale výfuky jsou pro změnu z nastříhaných brček s kolínky. Je to vidět na předchozím příspěvku.. V originálu asi montovali výfuky na usazené motory, protože s výfuky "napevno" by nešel vyndat motor (jsou jaksi zašprclé některé před a některé za přední vzpěrou gondoly). Takový ježek v kleci.
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
martinmalky
|
Napsal: stř 16.04.2014 12:18 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 28.6.2013 Příspěvky: 23 Bydliště: Ústí nad Labem
|
No co na to říct...je to krása moc se těším na výsledek. Bojím se letových vlastností,originál byl pěkná bestie. Taky možná něco takového spíchnu,ale bál bych se s tím lítat!
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: stř 16.04.2014 20:51 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
..no to se taky bojím. Ale doufám, že u originálu byl hlavní problém v děsné délce ovládacích lanek, hlavně ke křidélkům.. Muselo to mít dost šílenou vůli v řízení při tom rozpětí. Ját mám serva normálně nakrátko v křídlech. Výškovku dám místo lanek na 0,8mm dráty z bowdenů a serva mám v gondolách. Nejsem takový magor abych to kladkoval jako u originálu. Směrovku nebudu asi řídit vůbec, chci místo ní namixovat motory, prý to funguje fajn a bude to i lepší na pojíždění. ..a pak to mám lehce přemotorovaný, statický tah 4kg při váze kolem 3 kg, to by mělo s vrtulí 10:4 skoro viset.. .. následovat bude dlouhá série skákání po dráze.. pak asi jen lítat za bezvětří (má to skoro 1m2 plochy na 3kg váhy - asi to bude dost pomalé a vítr s tím bude cvičit). A v neposlední řadě to dám na první lety někomu kdo to umí, na rozdíl ode mne..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: stř 18.06.2014 18:06 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Tak v principu až na nějakou kosmetiku je hotovo .. Jasně, má to spoustu chyb a prohřešků, už jen ta potažená houba ze které to je, spoustu věcí bych udělal teď jinak a lépe a profi maketářů tady by se určitě udělalo šoufl.. ale je to moje první éro stavěné jen z monografie a plánků A3 a mně se docela líbí. Teď budu ladit mixy a zkusím řídit se směrovkou otáčky tažných motorů, protože jinak se s tím bude blbě pojíždět. Ty přední kola jsou totiž jen proti převrácení.. Výsledná váha je 3,7 kg, z toho 1 kg jsou oddělitelné maketové prvky (interiér kabiny, posádka a kryty motorů). Motory mají statický tah v součtu max. 3,3 kg, tak uvidíme jak se s tím poperou.. Příští týden budu asi cvičit skákaní po dráze..
Přílohy: |
IMG_0980.jpg [ 142.4 KiB | Zobrazeno 2137 krát ]
|
IMG_0976.jpg [ 172.59 KiB | Zobrazeno 2137 krát ]
|
IMG_0989.jpg [ 160.65 KiB | Zobrazeno 2137 krát ]
|
IMG_0993.jpg [ 165.02 KiB | Zobrazeno 2137 krát ]
|
|
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: čtv 19.06.2014 6:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Zajímavý a neokoukaný stroj - tak ať to dobře dopadne!
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: pát 20.06.2014 16:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
No, aspoň jeden komentář.., díky Jardo. PS. Jak je na tom Tvoje Ca.3 Michale? (Michal1PA). PPS. Pokud poletí, dám nějaké video. Tipuji to na příští týden..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: pát 20.06.2014 19:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
mt_beran píše: Tak v principu až na nějakou kosmetiku je hotovo .. Jasně, má to spoustu chyb a prohřešků, už jen ta potažená houba ze které to je, spoustu věcí bych udělal teď jinak a lépe a profi maketářů tady by se určitě udělalo šoufl.. ale je to moje první éro stavěné jen z monografie a plánků A3 a mně se docela líbí. Bez ohľadu na použitý materiál, je to kus peknej modelarčiny. Nech ti to pekne lieta a robí radosť.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
kofejn
|
Napsal: sob 21.06.2014 23:29 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 19.12.2006 Příspěvky: 542 Bydliště: Kutnohorsko
|
Já tedy EPP ve spojení s chmelnicema mírně řečeno nemusím, ale do tohodle vlákna se zájmem nahlížím a zhostil ses stavby se ctí. Laco to vystihl naprosto přesně Tak příště žbrdlinky a nemá to chybu!
_________________ Malé elektolety, zatím do 1kg
Update: elektrolety do 1.5kg
|
|
Nahoru |
|
|
Kamil
|
Napsal: ned 22.06.2014 8:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2007 Příspěvky: 746 Bydliště: Sereď Obrázky: 5
|
S tym EPP suhlasim, ale tento model vyzera naozaj perfektne.
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: ned 22.06.2014 9:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
pekný model, na slovensku je replika 1:1, zahynul v nom v roku 1919 prvý minister vojny Československéj republiky Milan Rastislav Štefánik.
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: ned 22.06.2014 13:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Tak díky kluci. Mám radost že to není zas až tak hrozný. Já naposled stavěl vlastní éro ještě jako kluk za komančů. Teď vlastně zase jako začátečník resuscituju staré hobby. To EPP mne zaujalo, protože v mých dávných dobách nic takovýho nebylo.. Před rokem jsem koupil FunCuba a úspěšně ho ohnul k vzhledu Pipera, tak jsem si říkal, že to s tím půjde rychle na svět.. Ale když vezmu v úvahu tu práci na všech detailech, moc času jsem tím materiálem neušetřil a příští éro bude určitě klasika.. Akorát musím oprášit rýsování, nebo sehnat plány a někoho, kdo mi vyřeže tunu žeber a přepážek.. Moje dílna má jen základní výbavu. Láká mne návrat k benzínu a takový Ilja Muromec, to by byla dobrá výzva..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
Buckeye-Blitz
|
Napsal: ned 29.06.2014 16:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.12.2009 Příspěvky: 542
|
Fakt krásné éro!
_________________ Myšlenka,kterou nelze vyjádřit stručně, nezasluhuje, aby byla vůbec vyslovena.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|