Autor |
Zpráva |
hoblik
|
Napsal: čtv 03.10.2013 14:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.12.2007 Příspěvky: 779 Bydliště: nerad
|
jozefbb píše: Ta publikacia je neskutocna, dik, mam co premyslat. Curtisa JN4 mam 3,4m 13kg a povedal som, ze uz nikdy viac take velke , to 1/2 hodinu skladam a 10min lietam. Ale toto by sa dalo postavit 3,5m co by sa este zmestilo do mojho auta, no je to zaujimave ,, nejake dve 20_26 ccm benziny, len dvojmotoraky nepoznam asi by bolo lepsie keby sa tocili protibezne? Mohou se točit oba stejně, ani to nepoznáš.....
_________________ http://jakovlev.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
jozefbb
|
Napsal: úte 24.12.2013 22:20 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Tak ako pokracujes? Mne to stale vrta v hlave, uz som aj trup prekreslil zhruba na rozmer 3,4m vacsie do auta nedam . Zda sa mi , ze by po stranach postacovali aj dve ngh9 a do gondoly nejaka tlacna 30 40ccm skusal som vyrobit nejake kolesa , tych treba 10 a konstrukciu vzpier , tych je 12, musia byt co najjednoduhsie na skladanie. Nieco prikladam, stale to zivim, popri inom.
Naposledy upravil jozefbb dne úte 24.12.2013 22:25, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Michal1PA
|
Napsal: pát 03.01.2014 22:22 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 3.1.2011 Příspěvky: 173 Bydliště: SR
|
Příloha:
DSC04135.JPG [ 70.33 KiB | Zobrazeno 2341 krát ]
Příloha:
DSC04136.JPG [ 39.25 KiB | Zobrazeno 2341 krát ]
Ja mám kolesá takto,
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: pon 06.01.2014 20:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Můj postup je pomalý, ale stálý. Nejdřív jsem se soustředil na dokončení jednoho celého křídla. Šlo mi ověření konstrukčního postupu kombinujícího dvě vstvy EPP, podpůrná žebra a pevnost spojek křídla.. Zejména pak výsledná tuhost a hmotnost. PS. Neb netuším jak to vyjde s kopírováním obrázků z flickru, zkusím nejdřív jeden a pak vypublikuji zbytek, pakliže to dobře dopadne. Začátek stavby (1 vstva EPP, blasové náběžky a odtovky):
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: pon 06.01.2014 20:53 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Tady je prefabrikát středu horního křídla před nalepením 2.vrstvy EPP: Tady je výsledná spodní strana po potažení tenkým japanem (barvený v čaji). Žebrování je udělané světlehnědou lihovou fixou přímo na EPP resp. balsu (nabílenou bílým akrylátem). Celek přestříkán 6 vrsvami bezbarvého akrylátového laku: A tady je horní strana s kamufláží Ca.3 11505 1. Squadrony: ..a nastojato: Výsledek považuji za ucházející, hmotnost je cca 570g a celek je docela pěkně tuhý a pevný. Malý prohyb asi 1,5 cm se při podložení středu sice na koncích projeví, ale při štíhlosti profilu se nic jiného nedalo čekat. Myslím že až se vyvzpěrují obě křídla, bude to ok.. A zbytek se případně dožene drátováním s napínáky..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: pon 06.01.2014 21:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Teď pracuji na gondolách a koketuji s kapotováním motorů do podoby Isotta Frasschini V.4B:
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
Michal1PA
|
Napsal: čtv 23.01.2014 0:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 3.1.2011 Příspěvky: 173 Bydliště: SR
|
Příloha:
DSC04149.JPG [ 68.04 KiB | Zobrazeno 2171 krát ]
Příloha:
DSC04172.JPG [ 96.76 KiB | Zobrazeno 2171 krát ]
Trocha sa to začína podobať.
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: čtv 23.01.2014 9:19 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2717 Bydliště: Ústí nad Labem
|
To bude pěkná "chmelnice"!
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: pát 07.03.2014 13:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Progres ke konci února: 1. Kapotáž motorů: 2. Trup a kormidla:
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: pon 31.03.2014 13:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Práce pokračují.. Posádka je samostatně tady http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=18&t=65182Střelecká věž a kulomety Fiat-Revelli: Kompletní kostra: Kus interiéru a nahrubo sezazený podvozek: ..zatím se zdá, že s letová váha bude kolem 3kg..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: sob 05.04.2014 8:20 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Fakt pekne, ale planuje aj lietat ? nakoniec sa budes bat, aby si to neroztrieskal.
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: ned 06.04.2014 22:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Hmm, no do vzduchu to musí.. Ale je fakt, že manželka říká že jestli to rozflákám a začnu to opravovat tak se se mnou rozvede. Trošku jsem totiž expandoval a rozbordelil (od podzimu) obývák, tož čeká až to uklidím. Musím asi nějak vyřešit dílnu..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
mt_beran
|
Napsal: ned 06.04.2014 23:06 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.9.2013 Příspěvky: 221 Bydliště: Černošice
|
Konečně jsem dodělal deklování motorů.. Hlavně s modelováním sání jsem si užil. Už zbývají jenom chladiče a práce na vlastní chmelnici..
_________________ Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|