Chvíli jsem tu nebyl
Taky jsem nad těmi výkresy a fotkami slintal

Ale na takový způsob prostě nemám, což mě mrzí - přece jen je to krasavec a kovová konstrukce trupu je nejmaketovější.
Sehnat trup, tak do toho jdu! Takto zbývá "jen" klasická stavba.
Kdo to svařoval, tomu se do dalších (na "kšeft") už chtít nebude. A ani se moc nedivím.
Kryt motoru už máš, napadlo mě totiž, že řezy by se daly získat z výkresů na Arado 96 - myslím že snad byly víceméně shodné, takže to už je passé.
ULL Savage (nejen Bobber) se svařovaly na stolici a jen se nabodovaly trubky. Pak si k té kostře sedl svářeč znovu a vše udělal na hotovo.
To jen pro info, jak řešili pnutí CrMo trubek.
Před nějakým časem byl v RCx článek o obří Bellance, nějaký slovák (pokud si pamatuju) udělal "stolici" z překližky a tu po svaření vylámal. Počítám, že s tím topil půl sezóny

No a k tomu sestavování: Ten Savage měl VOP na pantech, povolily se spodní lanka a VOP se přiklopila k SOP - bylo to nutné, aby se "to" celé vešlo na malý náklaďák (Avia...) nebo do kontejneru. Občas to šlo dál, USA, Španělsko, i Nový Zéland, jinak po Evropě většinou "po vlastní ose".
Lanka neměla napínáky, stačilo odšroubovat dva dolní úchyty.
Takže tyto připomínky už možná využije jen někdo další, ty už jsi dál

Škoda, že ty naše poválečné stroje měly často úplně nezajímavou kamufláž.
Držím palce
