Switch to full style
Letadla s motorem, kde se předpokládá trvalý běh motoru po celou dobu letu. Spalovací i elektro.
Odeslat odpověď

Těžiště u modelu Corsair F-4U 1500 mm od Phoenixmodel

pon 25.07.2022 8:42

Ahoj kluci.Neprovozujete někdo tohle éro?Já ho kdysi koupil na opravu.Tak trochu jsem na něj zapomněl a teď jsem ho vyštrachal a reinkarnoval ho pro mýho mladýho.Ale nemám manuál a model už se asi nevyrábí.Nevíte někdo kolik mm od náběžky je poloha těžiště?Kdyby někdo věděl nebo našel návod budu rád.Vypočítat by šlo taky,ale s tím nemám zkušenosti.To éro prej je moc hodný.Je lehoučký,půjde do něj čtyřtaktní desítka Asp.Předchozí majitel s ním lítal s motorem Saito 9,2ccm a na pohodu.Výkonu prej dostatek.Tak díky za každou pomoc.

Re: Těžiště u modelu Corsair F-4U 1500 mm od Phoenixmodel

pon 25.07.2022 10:34

Pro větší přesnost je to tenhle model http://phoenixmodel.com/Product.aspx?ProductId=41#

Re: Těžiště u modelu Corsair F-4U 1500 mm od Phoenixmodel

pon 25.07.2022 10:46

Nešel mi dlouhodobě z těchto stránek stáhnout manuál.Až teď se to podařilo.Tak se omlouvám za zbytečné vlákno.Popř uvítám zkušenosti z provozu modelu.Dík moc.

Re: Těžiště u modelu Corsair F-4U 1500 mm od Phoenixmodel

pon 25.07.2022 17:38

Si delas srandicky,ne? :?

Zkuseny modelar a resi pozici teziste letadla s kridlem obdelnikoveho pudorysu a klasickym usporadanim ocasnich ploch?
Vzdyt od toho etalonoveho schematu se odvozuji vypocty, nebo graficka ci okometricka urceni teziste pro vsechny mozne dalsi konfigurace.

Obdelnik je vzdy pouzivan jako virtualni nahradni kridlo, kerym by se zamenilo nejake to sipove, elipticke , lichobeznikove a podobne, pro urceni momentovych schemat.

Viz napr obrazky zde: https://veka1.rajce.idnes.cz/Teorie_a_praxe/

veka1
Odeslat odpověď