Tak to letělo hned napoprvé. Musel jsem trimovat křidélka proti rotaci vrtulí a výškovku proti narychlo přidanému závaží do čumáku Těžiště ještě půjde dozadu, to je příjemné zjištění.
Příloha:
20201206_104139.jpg [ 62.19 KiB | Zobrazeno 3010 krát ]
Co se týká potahu, lepeného disperzí (Herkules), vypnutého žehličkou a lakovaného taky disperzí (Sokrates Tango+), tak ač se to docela vyráchalo v mokré trávě, potah nepovolil ani to nevykázalo nějaké neplechy. Tudíž technologii disperze-žehlička-disperze jsem si schválil k používání
Příloha:
20201206_111633.jpg [ 75.48 KiB | Zobrazeno 3010 krát ]
Vycucáno jen 2x100mAh, pak to začalo vadnout, připisuju to zvýšenému Ri ochlazených baterek - jsou zespoda na průvanu...
Příloha:
20201206_114752.jpg [ 55.05 KiB | Zobrazeno 3010 krát ]
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10505 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky:14
Pjékné! Celkem to vypadá stabilně nebo jsi musel dost rovnat? Tos měl na letišti takovej ostrej předěl mezi přízemní mlhou nebo to je oblačnost někde daleko vzadu? U nás dnes fučelo že jsem se neodvážil i když Arabele vítr moc nevadí, jen se chová "zajímavě" pokud se vystaví v zatáčce celou plochu křídla kolmo na vítr. Jinak baterky dávám do flísovýho fusaku, kapacita při těhle teplotách mezi 0 až +5 st.C. stoupne až o 1/3 proti bez. Teplota baterky max 35 st.C. při odběru 15-35A. Váhovej přírůstek fusaku na baterce 4S1P 2,6 Ah 6 gramů.
Byl to úplně první let, tak jsem trimoval jak křidélka, tak výškovku. Zkoušel jsem i rozevírání spoilerů v několika zatáčkách. Nemám to zatím v ruce, veřím že let bude časem spořádanější Vítr ani moc nebyl, zato ta mlha byla všude, jen místy zřídla a toho jsem využil.
V pondělí se celkem zadařilo, našel jsem protiběžné vrtule 6x4 a nasadil do akce nové aku 2x 2s 460mAh. Trochu dotrimováno, ale ještě je co ladit, hlavně vypilovat ten poněkud specifický způsob ovládání - "směrovkovou funkcí" to uvést do zatáčky a křidélky jen udržovat vhodný příčný náklon, k tomu přiměřeně tahat výškovku. Myslím že to ovládání "rozštěpnými křidélky" je životaschopné
Vyzerá to parádne, no docela žihadlo. To sa len tak zdá, alebo to fakt potrebuje takú "veľkú" rýchlosť? Pri hode samokrídla som zvyknutý, že to v pohode plachtí. Pritom Vy to hádžete docela razantne a ešte aj so zapnutým motorom.
Je to fakt pěkný, mám slabost pro takové kousky.... A co dál? 4-motorová 3-metrovka?
Dík Co dál? No, mám na stole (v malé dílně) rozdělaná křídla na 640mm F7U Cutlass... "samozřejmě" dvoumotorák... Tak zatím se tím zabavím (ono teď předvánoční čas mi stejně vyplňuje různé uklízení, leštění, mytí, .... ) a pak se uvidí...
Příloha:
20201213_130302.jpg [ 57.23 KiB | Zobrazeno 2550 krát ]
Zatím to vypadá že (alespoň v mém nejužším okolí) PES štěká, ale nekouše...
Modelářsky zatím taky celkem naprd; poslední týden před Vánoci jsem si k tomu ani nesedl, protože když jsem se o to pokusil, do 10-ti minut bylo zapotřebí něco přinést, odnést, utřít, zalít, uklidit, složit, rozložit, ....... nebo jsme ani nebyli doma....
jo, ale přece jen jeden poznatek - to modrý křídlo za slabého nebo žádného větru prostě nehodím. Urazil jsem koncový oblouk a čeká to na vhodnou konstelaci k opravě. Možná by pomohl ten rozběsněnej PES - nějaký ten kurzarbajtík nebo homeofficík by bodl
viewtopic.php?f=11&t=89239&p=1498894#p1498894 Umí to i výkruty; doleva docela svižně, doprava znatelně líně. A to i když mám protiběžné vrtule, asi jsem někde trochu zkroutil křídla proti sobě.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru