|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Jack 292
|
Napsal: čtv 31.05.2018 10:51 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 14.11.2012 Příspěvky: 159
|
Žádáte o radu jakou vrtuli pro svůj motor ZDZ 56rvj. Je škoda, e neuvádíte, jaký máte typ výfuku. Pokud máte "laděný" výfuk, tak je dobrý lítat vrtule 24". Pokud je to jen hrníček, tak bych volil vrtuli jen 23". Určitě bych nešel do menší vrtule 22". Motor s vrtulí 22" se bude určitě dost přetáčet.
Známej lítá tenhle skvělej motor ZDZ56rvj (s hrníčkem) ve svém Sbachovi vrtuli Bambula 24x8 a je s tím nadmíru spokojený.
Chtěl jsem se zeptat na Vaše zkušenosti s tímto motorem. Já doma lítám ve vlečné ZDZ-50NG a nemohu si ji vynachválit. Proto jsem si koupil teď 2x ZDZ 56rvj. Jeden motor mám již osazen v Extře. Motor (s hrníčkem) a vrtulí Babula 23x8 dává tah 12,5kg
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: pát 01.06.2018 11:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Z motorem pouzivam hrnicek od JMB
Momentalne jsem dal zase vrtuli 24x8 FIALA, Otacky mam v maximu 6740, mozna by se dalo jit i vys na cca 7000, ale nechci ho moc pokouset. Asi bych mu musel jeste utahnout H jehlu a to bych se dostal na cca pulku otevreni a mel bych strach abych jej nezadrel. Uz takto ma H jehla pouze jednu otocku. Minimalni otacky mam nekde na 740.
Jinak s behem motoru nemam jediny problem. Zatim ma za sebou nejakych 10l benzinu a musim rict, ze prvopocatecni otazky ohledne taroku v nizkych otackach jiz nejsou a motor i v nizkych otackach prestal tarokovat. Startovani probiha uplne v pohode, cca 3x protocit a potom otevrit sitic a vetsinou na druhe pootoceni chytne. Dalsi startovani je jiz bez protaceni. Pokud jsem to zkusil z nevedomosti treba podruhe protocit se zavrenym syticem tak jsem ho uchlastal a startovani trvalo relativne dlouho.
Pokud bych dnes resil motor teto kubatury tak jej poridim znovu.
|
|
Nahoru |
|
|
Jack 292
|
Napsal: úte 05.06.2018 11:15 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 14.11.2012 Příspěvky: 159
|
Hodnoty, které udáváte na své ZDZ 56 RV-J jsou velmi dobré s porovnání s jinými podobnými konkurenčními motory. S laděným výfukem by motor hravě zvládnul vrtuli 24"x10!
Při porovnání s velmi rozšířeným čínským motorem DLE-55 vychází výkonově naše ZDZ 56 RV-J lépe. DLE-55 neutočí vrtule 24"!
Kupodivu ani současná cena ZDZ 56 RV-J v porovnání s DLE-55 není o moc vyšší.
Před nedávnem jsem na tomto diskusním fóru řešil připomínky, že pořádný motor musí bít jedině z Číny. Jsem rád, že jsem těmto tendencím nepodlehl a zvolil ryze českou značku z perfektním výkonem i servisem.
Píšete, že máte strach ze zadření motoru. Já létám ZDZ-ky na polosyntetiku 1:35, záběh 1:30. Motor létá ve vlečné na plný plyn a nikdy nebyl problém.
I já začínám pomalu uvažovat, že si pořídím již třetí motor ZDZ 56 RV-J do svého "stařičkého" Capa, ve kterém mám motor, který i když je po generálce nejede, tak jako ZDZ 56 RV-J.
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: úte 05.06.2018 12:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Ten poměr létám stejně. Ale i tak pokud utahují H jehlu a už teď ji mám na na necoz jednu otáčku. Zbraním bych možná ještě dál nějaký 100 - 200 otáček ale za cenu chudší směsi a tím pádem i horším mazáním a vyšší teplotou.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|