Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 04.12.2017 12:32 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.2011
Příspěvky: 2486
Bydliště: ORLOVÁ-LUTYNĚ / Dinoletiště
Obrázky: 59
Jyrry , znám . Je trošku větší...

_________________
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro!!!
http://www.peomodel.websnadno.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 04.12.2017 13:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.1.2009
Příspěvky: 574
Bydliště: okr. Blansko
Obrázky: 0
Zvětšil bych vzepětí tak cca 20 mm na každé straně křídla.
Mám vyzkoušené na podobném modelu. Jdou pak létat ostřejší zatáčky.
Pro nás horší piloty je taky dobré udělat mírně prohnutý profil, třeba vsazením uhlíku d2 shora a tím křídlo mírně prohnout - celé se dost zpevní a nemusí se létat "jen na motor".

_________________
Pepa * Flash, SU-29, SLIM, ION ( FX 32, TARANIS 9E, +multimodul deviations a několik hraček )


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 04.12.2017 14:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.6.2008
Příspěvky: 4326
Ad video - ehm, fakt bych to chtěl vidět ve větru 20m/s, odhaduji, žes ty poryvy nadsadil tak dvakrát :lol:

Obecně MIG sice hezký, ale přijde mi tak nějak "rozporný". Na jednu stranu v některých ohledech na EPP placku až extrémně vymazlený (průhledná kabina, hezká povrchovka), ale na druhé straně čistá rovná deska jako křídlo? Nevím, ale přijde mi, že to jinak fakt hezký model docela hodně degraduje jak vzhledově, tak i z hlediska letových vlastností...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.12.2017 10:19 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.2011
Příspěvky: 2486
Bydliště: ORLOVÁ-LUTYNĚ / Dinoletiště
Obrázky: 59
HLA píše:
Zvětšil bych vzepětí tak cca 20 mm na každé straně křídla.
Mám vyzkoušené na podobném modelu. Jdou pak létat ostřejší zatáčky.
Pro nás horší piloty je taky dobré udělat mírně prohnutý profil, třeba vsazením uhlíku d2 shora a tím křídlo mírně prohnout - celé se dost zpevní a nemusí se létat "jen na motor".

Ahoj Pepíku , ono to vzepětí na prototypu Migu je 10 mm na každé půlce křídla , měl jsem to taky napsat . Kamarádi si už každý ten svůj MIG upravili a vytunili podle sebe a vlepením uhlíků skutečně vytvarovali jakýsi miniprofil ... :wink:

_________________
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro!!!
http://www.peomodel.websnadno.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.12.2017 10:35 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.2011
Příspěvky: 2486
Bydliště: ORLOVÁ-LUTYNĚ / Dinoletiště
Obrázky: 59
tomashr píše:
Ad video - ehm, fakt bych to chtěl vidět ve větru 20m/s, odhaduji, žes ty poryvy nadsadil tak dvakrát :lol:

Obecně MIG sice hezký, ale přijde mi tak nějak "rozporný". Na jednu stranu v některých ohledech na EPP placku až extrémně vymazlený (průhledná kabina, hezká povrchovka), ale na druhé straně čistá rovná deska jako křídlo? Nevím, ale přijde mi, že to jinak fakt hezký model docela hodně degraduje jak vzhledově, tak i z hlediska letových vlastností...

Vítr měřen tímhle - http://www.merici-pristroje.eu/Vrtulkov ... krEALw_wcB
Stačí to ? :D Klidně se přijeď podívat a zalítat na letadlové lodi ( tak se tomu letišti totiž říká ) , právě kvůli poloze , okolí a zvláštním větrným podmínkám ...
Co se týká Migu , asi by mě nebavilo řezat profily křídel na něco , co je tak malé a vím že životnost při našem blbnutí je minimální . Ale každý kus je originál , kolegové si jej upravili všelijak ...
Na povrchovce a vizuální stránce si potrpím ( viz třeba vlákno o Magnumu Acro a Acro Sport - stejná povrchovka i kabinka ) , no někteří kamarádi z letiště Miga ani nebarví . Nechce se jim , nemají na to nervy ...
Popisoval jsem letadlo , které vzniklo asi před čtyřmi - pěti roky ...
Kluci jsou spokojení a blbnou dodnes ... :wink:

_________________
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro!!!
http://www.peomodel.websnadno.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.12.2017 22:22 
Mazák
Mazák

Registrován: 11.4.2007
Příspěvky: 4282
Bydliště: Pardubice
Dost dobrá práce PEO, pěkný mauál. Máš modely hezký a i lítavý. Také jiní jsou s nimi spokojeni a to Tě musí těšit. Jen tak dál, ať Ti to vydrží a baví ...
Michal


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.12.2017 22:29 
Mazák
Mazák

Registrován: 11.4.2007
Příspěvky: 4282
Bydliště: Pardubice
tomashr píše:
Obecně MIG sice hezký, ale přijde mi tak nějak "rozporný". Na jednu stranu v některých ohledech na EPP placku až extrémně vymazlený (průhledná kabina, hezká povrchovka), ale na druhé straně čistá rovná deska jako křídlo? Nevím, ale přijde mi, že to jinak fakt hezký model docela hodně degraduje jak vzhledově, tak i z hlediska letových vlastností...

Já to vyřešil po svém a objednal si dva trupy. Nestojí to majlant, PEO to klidně udělá a pak si můžeš trup vymazlit dokulata. Takže má kulatý vzhled, zvýší se jeho pevnost bez uhlíků a lépe se tam schovávají věci. Neb já stejně jako PEO, nemám moc rád volný kabely ...
https://www.rcalbum.cz/model/9871-peo-38.html


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.12.2017 9:38 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.2011
Příspěvky: 2486
Bydliště: ORLOVÁ-LUTYNĚ / Dinoletiště
Obrázky: 59
Hoki píše:
Dost dobrá práce PEO, pěkný mauál. Máš modely hezký a i lítavý. Také jiní jsou s nimi spokojeni a to Tě musí těšit. Jen tak dál, ať Ti to vydrží a baví ...
Michal

Díky Hoki . Pochvala od pana stavitele a pilota potěší :)

_________________
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro!!!
http://www.peomodel.websnadno.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.12.2017 9:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.2011
Příspěvky: 454
Bydliště: Brisbane
Pekne letadylko.
Kdysi jsem stavel Me-109 odsud
https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... ideo%2A%2A

Muze se to treba nekomu hodit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.12.2017 10:49 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.1.2012
Příspěvky: 19
Moc hezký modýlek. Díky za video a za odkaz na měřič rychlosti větru. Vyplývá z toho rada tenhle měřič určitě nekupovat! Podle stupnice větru je rychlost 20m/s bouřlivý vítr a ten: Láme větve, vzpřímená chůze proti větru je již nemožná. Takový vítr by asi unášel i cihlu. To už i ptáci chodí pěšky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.12.2017 13:24 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 21.9.2014
Příspěvky: 58
Bydliště: Český Těšín
tomashr píše:
Obecně MIG sice hezký, ale přijde mi tak nějak "rozporný". Na jednu stranu v některých ohledech na EPP placku až extrémně vymazlený (průhledná kabina, hezká povrchovka), ale na druhé straně čistá rovná deska jako křídlo? Nevím, ale přijde mi, že to jinak fakt hezký model docela hodně degraduje jak vzhledově, tak i z hlediska letových vlastností...


Mně se naopak tento způsob líbí,
jak PEO píše "poletucha na vyblbnutí", takže jednoduchá účelová stavba, proč složitě řezat profilové křídlo z hrubé desky, když i rovná deska funguje spolehlivě a navíc 10 mm se dá i částečně do profilu upravit. Stavěno více kusů, to už se kopyto na průhlednou kabinu určitě vyplatí "strouhat" a krásná povrchovka je konkrétně u PEA vždy standart 8) .

_________________
Rozdíl mezi chlapcem a mužem je pouze v ceně jeho hraček.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.12.2017 11:40 
Mazák
Mazák

Registrován: 11.4.2007
Příspěvky: 4282
Bydliště: Pardubice
Valsorim píše:
Moc hezký modýlek. Díky za video a za odkaz na měřič rychlosti větru. Vyplývá z toho rada tenhle měřič určitě nekupovat! Podle stupnice větru je rychlost 20m/s bouřlivý vítr a ten: Láme větve, vzpřímená chůze proti větru je již nemožná. Takový vítr by asi unášel i cihlu. To už i ptáci chodí pěšky.

Nevím kde na to chodíš? Já dělám přes 30let na letišti, zažil jsem i silnější vítr a 20ms zas není taková hrůza. Já sám osobně lítal zatím max.15ms s EPP Mustangem 425g a jestli PEO umí, tak proč né. Navíc jejich letiště - letadlová loď - má specifický tvar, není to rovina a tak vítr na zemi se jeví slabší, protože to horší je tak od 5m vejš. Byl jsem si tam zalítat a není to letiště pro každého ...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.12.2017 13:04 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.1.2012
Příspěvky: 19
Třeba sem : http://www.converter.cz/tabulky/beaufor ... upnice.htm
20m/s odpovídá cca stupni 8. Myslím, že když hrozí vítr kolem 20m/s už vydává ČHMÚ varování.
Nebo tady : https://tema.novinky.cz/vitr


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.12.2017 16:12 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 17253
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Doporučím vystrčit model z okna auta jedoucího 72km/h. Pak se uvidí kdo s koho :mrgreen:
Od 8m/s výš mi to slušně mlátí s 10,5kg warbirdem který létá 150km/h. Nebo mi měřák ukazuje polovinu :?
20m/s na Rané potvrzeno letištním anemometrem, těžký svaháč měl co dělat. Nebo jim ten měřák ukazoval polovinu :?

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.12.2017 21:35 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2016
Příspěvky: 286
Obrázky: 0
PEO píše:
Vítr měřen tímhle - http://www.merici-pristroje.eu/Vrtulkov ... krEALw_wcB
Stačí to ? :D Klidně se přijeď podívat a zalítat na letadlové lodi ( tak se tomu letišti totiž říká ) , právě kvůli poloze , okolí a zvláštním větrným podmínkám ...
Co se týká Migu , asi by mě nebavilo řezat profily křídel na něco , co je tak malé a vím že životnost při našem blbnutí je minimální . Ale každý kus je originál , kolegové si jej upravili všelijak ...
Na povrchovce a vizuální stránce si potrpím ( viz třeba vlákno o Magnumu Acro a Acro Sport - stejná povrchovka i kabinka ) , no někteří kamarádi z letiště Miga ani nebarví . Nechce se jim , nemají na to nervy ...
Popisoval jsem letadlo , které vzniklo asi před čtyřmi - pěti roky ...
Kluci jsou spokojení a blbnou dodnes ... :wink:


Красивый Mиг 3
летчик русский герой !


Kalibrovaný anenometr renomované firmy , navíc se tam dělaj rotorky,takže to klidně mohlo přifouknout že . Ale to je přece jedno,hlavně že ti dělá radost a na ostatní šplechty se vyprdni no ni ?


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz