Stavěl jsem to podle plánu, ale chtělo by to udělat opravdu trochu širší. Uvědomil jsem si to (bohužel) až po potažení při kompletaci. Až to budu dělat s klukama, určitě tam něco málo přidám. Stejně ten plánek budu pro kroužek upravovat - jiné přepážky (není tam plochá baterka a relé), posun motorové přepážky dopředu (el. motor je kratší než zakreslený čuďák), změnil jsem uchycení podvozku, hlavní bude jen jednodrátový, a tak by se dalo pokračovat.
Kluky učím přistávat ve výšce cca 50 metrů
. Model Q-Tee je schopen letět dobře i s plně přitaženou výškovkou a staženým motorem. Kromě klasického ovládání, tedy zatáček, učím kluky právě okruhy na letištěm, aby se naučili pohybovat řízeně v jeho prostoru a po 4 zatáčce si právě zkouší to vysoké přistání. No a když se jim to několikrát podaří, tak jim prostě jen řeknu, že to udělají o těch 50 m níž. Pak jsou už jen dvě možnosti, buď s tím plácne, nebo přistane, případně mu to na poslední chvíli vytrhnu a zopakuju okruh, nebo přistánu sám, takže nakonec vlastně 4
. Na příští rok plánuju nákup výcvikové vysílačky (asi Hitec Lite) s kabelem pro zapojení učitel x žák. Ještě letos bych chtěl koupit cvičný houbolet, asi Flop II (pro začátek na mé rádio).
Teď ale ještě zápasím se Samuraiem
. Toho chci do jara také stihnout. O tom ale zase jindy.