marek_d píše:
Chapem spravne, ze 1250 mi dovoli ist rychlejsie, ale kratsie? Z toho som zmateny, ze v specifikacii uvadzaju vacsiu hmotnost lietadiel pre 850. Cize s toho usudzujem, ze je silnejsi
Vdaka Marek
KV 1250 sa bude točiť rýchlejšie (na rovnakých 3s) a vďaka hrubšiemu drátu a jeho aj menšej dĺžky pri menšom počte závitov v rovnakom priestore rovnakého motora, DOVOLÍ ( !!! ) aj vyšší prúd čiže príkon, a s ním aj výkon.
Ale výkon záleží vždy len a len od použitej vrtule. (pri otáčkach čo závisia od KV a napätia).
T.j. naprázdno žerie ledva 2A a takmer zablokovaný príliš veľkou vrtuľou aj 100A (a samozrejme zhorí ak je to viac než znesie).
Ak na ne dáš rovnakú vrtuľu na rovnakú baterku, bude ten s KV850 aj viac než dvojnásobne SLABŠÍ než ten s KV 1250, lebo sa bude točiť pomaly a pritom tá rovnaká (!) vrtuľa nepotrebuje zďaleka toľko výkonu.
Ak na ne dáš také vrtule že oba budú žrať rovnaký PRÚD, tak ten s KV850 možno zhorí, lebo má vyšší odpor a bude viac hriať.
Ale ak dáš 4s baterku, bol by lepší ten s KV 850.. Alebo naopak ak budeš chcieť lietať maketovo pomaly s dlhým rozbehom na štart, tak ten s KV 850 by utočil väčšiu vrtuľu čo je efektívnejšie a teda dalo by sa lietať s trochu menšou spotrebou (napriek tomu že účinnosť motorov by mala byť zhodná).