sob 06.08.2016 7:36
Honza27 píše:Problém vyřešen. Za 1. škubance dělal kablík z regulátoru (byly dva do přijímače) tak jsme ho vytáhli, takže zůstal jenom jeden. Po vytáhnutí žádné škubání, krasně to chodilo. Za 2. Hned po opravení jsem šel zalítnout všechno bylo OK i dosah jsme zkontrolovali, ale na něco jsme zapomněli.... Reverse křídelek. Všechno jsem zkontroloval až na tu jednu věc. Prostě já nevím. 100 krát párujete a naopak a ten jediný krát si to nezkontrolujete. Možná to půjde spravit, ale ted na to nemam náladu. Ale jinak moc díky za všechny rady a za snahu.
sob 06.08.2016 13:05
aviatik666 píše:
To chceš říct, že jsi šel do vzduchu, když ti křidélka chodila obráceně To patří ke každé předletové kontrole...
sob 06.08.2016 13:17
sob 06.08.2016 13:44
sob 06.08.2016 14:26
Nic si z toho nedělej, občas se přehlídnou i větší hvězdy.
sob 06.08.2016 14:34
sob 06.08.2016 14:36
Lark píše:To v té modré bužírce je co? To je externí BEC?
sob 06.08.2016 14:47
aviatik666 píše:Co to je za blábol?
sob 06.08.2016 14:49
Honza27 píše:
To ti popravdě nevím. Jedině co vím je, že to je v modré bužírce a že tam není kabel ze signálem.
sob 06.08.2016 17:11
sob 06.08.2016 19:21
aviatik666 píše:
Co to je za blábol? Přehlédnout se nechá např. povolená matka u kola, ale ne že ti křidélka chodí obráceně. U houboletu za pár stovek to zamrzí, ale u éra za 50 litrů takové přehlednutí "nasere"...
sob 06.08.2016 19:46
aviatik666 píše:... Co to je za blábol? Přehlédnout se nechá např. povolená matka u kola, ale ne že ti křidélka chodí obráceně...
sob 06.08.2016 19:55
sob 06.08.2016 22:00
sob 06.08.2016 22:09