Switch to full style
Letadla s motorem, kde se předpokládá trvalý běh motoru po celou dobu letu. Spalovací i elektro.
Odeslat odpověď

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 19:01

Ja uz zhledl nekolik videi ,ale acro j mnohem tezkopadnejsi,skoro vubec neplachti a mam b nem 3clanek 1300 a na cumaku 20g zavazi....v bezvetri jakmile uberu plyn ihned klesa.....vetrik mu vyhovuje,to se da letat i na pul plynu.....budu mu set zkouset ve vysce letat skoro bez plynu a a vyskovkou se ho pokusim prizvedavat co to jen pujde.Prototoze del vami popisovaneho pristani to dopadlo viz.foto....je to proste supa o zem.

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 20:04

Dej pozor ať to nepřetáhneš. Ještě bych zkusil při vodorovném letu pomalu ubírat plyn abys našel polohu, kdy začne klesat. Ale budeš to mít těžší než já vzhledem k většímu plošnému zatížení tvého stroje.

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 20:08

JFV: vidím Ostrava.... to je kousek,nepomohl bys osobně?

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 20:13

https://www.youtube.com/watch?v=sCkA8zQ9x3g
4 minuta 20 vteřina a takhle přeně to přistává mně a samozřejmě o travu to od....ere podvozek :(

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 20:21

Nevidím v tom problém :-) Klidně se můžeme domluvit. Možná to pomůže :-)

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 20:24

Budu velice rad....jsme se synem samouci....Sky surfera už mame v ruce...a tohle měl byt levný přechod na něco dražšího.....nač rozmlatit krásné ero za několik tisíc,že :)

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 20:29

Jasně. Pokud pomohu dobré věci, budu rád :-)

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 21:26

madmax1200 píše:Ja uz zhledl nekolik videi ,ale acro j mnohem tezkopadnejsi,skoro vubec neplachti a mam b nem 3clanek 1300 a na cumaku 20g zavazi....v bezvetri jakmile uberu plyn ihned klesa.....vetrik mu vyhovuje,to se da letat i na pul plynu.....budu mu set zkouset ve vysce letat skoro bez plynu a a vyskovkou se ho pokusim prizvedavat co to jen pujde.Prototoze del vami popisovaneho pristani to dopadlo viz.foto....je to proste supa o zem.

Tak tady je to taky - váha. Já mám doma nejmenší 3S 1300mAh a proto do Magnuma nejdu, to už by nebyl pomalolet. Kamarád si koupil výřezy od PEA. Jeden mu vyšel s 3S 1000mAh těžší a co chvíli láme podvozek a opravy zas přidávají váhu. Druhý má 240g (já měl 220g) a přistává s ním v pohodě a bez převracení.
Ano jak píše JFV, radši pevná plocha než tráva. Pokud není posečená. Jinak budeš zakopávat o pampelišky pořád. V tom je voda lepší než tráva, ale horší jak pevná zem - více brzdí a proto JFV sedá a pojíždí rozumně s motorem.
Tak kluci ať se zadaří a dejte vědět, Michal

Re: Magnum Acro

ned 23.07.2017 21:46

No já jsem stavěl magnum jako psychopat s digitální váhou neustále po ruce. Výsledek je super, na dvojčlánek 1000 mAh mi to poletuje cca 40 minut.

Re: Magnum Acro

pon 24.07.2017 6:17

už jenom z toho důvodu se na to chci přijet podivat....ja tak 12 min blbnuti a už pípák řve.
Ještě me napadlo,jestli jsem to nepřehnal s tím zatížením předku...... byl jsem dost vyděšenej jak to ero rve i na pul plynu furt nahoru..... a pak by slo hned po křídle dolu.....ale to jsem s tím neuměl vůbec zacházet.....zkusím to znovu převážit a záváží upravit

Re: Magnum Acro

pon 24.07.2017 7:28

Už se jen opakuji - Základ je těžiště a nezkroucený model. Pak je třeba naučit model lítat a potom je třeba se s modelem naučit lítat.

Re: Magnum Acro

pon 24.07.2017 7:36

madmax1200 píše:... jak to ero rve i na pul plynu furt nahoru...... a pak by slo hned po křídle dolu....

Ale to není jen o těžišti a (ne)zkroucení, tohle dělá málo potlačený motor; po přidání plynu éro má především zrychlit a ne se vzpínat. To se těžištěm nevyřeší.

Re: Magnum Acro

pon 24.07.2017 12:06

jyrry píše:Ale to není jen o těžišti a (ne)zkroucení, tohle dělá málo potlačený motor; po přidání plynu éro má především zrychlit a ne se vzpínat. To se těžištěm nevyřeší.

na tom neco bude,kdyz jsem poprve odstartoval,ero slo maskutecne nahoru,tak jsem se lekl a ubral plyn,samozrejme moc a uz to svistelo po kridle....nejak jsem to ukociroval a vse v poho.....tak jsem to zkusil s mene plynu a to zase melo tendenci porad klesat.... no nezvyk .Prechod ze skysurfera je to sileny.....tak si riam asi teziste,tak to zkusim na prstech....no zdalo se mi dost v zadu (brat s rezervou zacatecnika) ,tak jsem instaloval 20 g pod motor na cumak a ejhle 3/ 4 plynu a celkem pekne politani,az na to pristani.
Dneska pro ceste do prace jsem si vyhledl pekne pole a zavazi komplet sundal....no samozrejme strelba kolmo nahoru ,ale uz me to nevyplasilo,tak jsem jeme ubral letadlo zkorigoval a celkem fajn poletani uz jen na pul plynu.....a samozrejme i pristani (stale do obili) mnohem mekkci.
Ps: pri pristani tesne nad zemi je dobre dat plnou vyskovku?

Re: Magnum Acro

pon 24.07.2017 17:03

madmax1200 píše:Ps: pri pristani tesne nad zemi je dobre dat plnou vyskovku?

Ani náhodou, buď křápneš ostruhou a nebo neodhadneš rychlost a ješte se zvedneš a sklouzneš po křídle.
Vystoupej tak do 10m a v rovném letu stahuj plyn až do vypnutí. Buď nachystanej reagovat, model většinou sklopí čumák k zemi a jde dolů. Každý jinak prudce. Ty musíš podchytit velké klesání jen do mírného skluzu jemným přitahováním výškovky. Tak aby model šel nadále ve skluzu a to přibližně stejnou rychlostí a pod stejným úhlem. Chce si to omakat rychlost trošku nad minimálkou. A a tímto skluzem budeš klesat až pár metrů nahoru, dát plyn, vystoupat a znova. Až dostaněš model do oka a ruky. Pak můžeš v sestupu pokračovat až k zemi, kde těsně nad zemí jemně přitáhneš aby se úhel skluzu zmírnil a model šel pomalejš dolů a až k zemi. Když se dotkneš podvozkem země, můžeš přitáhnout více. U jinšího modelu když přistaneš větší rychlostí a dost pak ještě přitáhneš, je schopný se zase nadzvednout. Magnum naštěstí moc rychlosti nemá. Ono každý model chce své a je na Tobě, jak to rychle dostaneš do oka a nebo když Ti někdo stojí za zády a poradí napoví. Na přistání si i můžeš pomoct motorem, ale tady bacha. Hodně lidí zapomíná, že má vlastně nataženou výškovku a jak daj motor (většinou o něco více než je třeba) model se jim zase zvedne a oni se leknou a někam přepadnou. Ale v podstatě neexistuje přesný návod, jen kopa rad a pouček a Ty si z toho musíš vychytat to co Ti a Tvým modelům vyhovuje. Já někdy i s akrobatem místo akrobatění udělám 15-20 přistání za sebou, ať se naučím co a jak. Různá rychlost, různá výška či různá dálka na přistání.
Hlavně si dej do kupy to těžiště a výškovku v nule. Jasně, i špatně vyosený motor může hrát svou roli. Ale nikdy neštěluj více věcí najednou, neb pak nevíš co na zlepšení vlastně pomohlo.

Re: Magnum Acro

pon 24.07.2017 20:16

tak jsem si precetl neco o potlaceni motoru a zkusim s tim neco udelat.....pokud startnu ze zeme,tzn.plnej jde opravdu za vrtuli okamzite temer kolmo nahoru....musim okamzite ubrat a vyskovkou ho srovnat,coz je pro 11 leteho syna dost neprijemne a ja to vlastne eliminoval zatezi na cumaku a zbytecnym zvysenim vahy..... kolik stupnu ,alespon priblizen by nekdo nevedel?Troufnu si rict,ze ted je tam cca 0.Zkusim vlozit fotku,ale mobil mi urcuje max .velikost.Trochu strpeni.
Odeslat odpověď