Registrován: 15.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
Dyť jo, ín už i ten malý normálně fičí z trávy. Ten velký bude mít podvozek později a asi nějaký "kompatibilní" sklápěcí, v originále je to tam jakési přetechnizované. Já se bez těch krytů podvozku pověšených na sekvenceru obejdu.
Registrován: 15.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
...jenom číňan může model letadla "potáhnout" (protože o nátěr nejde... ) barvou stínící RF signál Podezříval jsem přijímač, ale v jiném éru byl zcela OK. Takže jsem u Cors. musel anténky/fousky vystrčit ven, jinak to bylo jak kdybych to strčil do uhlíkového trupu... A i tak se v určitých úhlech ten signál klepal. Ale ono "to" lítá i na "low" i na "critical", ale jak se ozve hláška že "telemetrie byla ztracena" tak je to špatný naštěstí se FrSky chytá okamžitě (ne jak DSM2, tam to trvalo dlouho, jednotka času pak nebyla v sekundách, ale ve stupních odstínu trenek...
Majiteli jsem doporučil, aby tu "blánu" (tedy tu barvu) stáhnul a nastříkal to normální barvou. Hůř to držet určitě nebude..
Víte jak občas někdo hystericky vykřikuje, jak nás ti číňáci brzy převálcují... Nemám strach...
Registrován: 16.8.2007 Příspěvky: 59 Bydliště: Kutná Hora
Nástřik už mám domluvený jenom musím počkat až to bude mít "cenu" . Až udělám několik startů a přistání, tak se hned vrhnu na loupací akci. Počasí záletu zatím nepřeje.
_________________ Swift II, Alpha 1500 (půjčená), Corsair 1200 aneb "jebka" z HK, Beaver od ŠADu ve výstavbě
Nástřik už mám domluvený jenom musím počkat až to bude mít "cenu" . Až udělám několik startů a přistání, tak se hned vrhnu na loupací akci. Počasí záletu zatím nepřeje.
Kamarád Modelář říká že ve větru jo to teprv ta pravá zábava, moc mu ale nevěřím
_________________ TwinStar II, FW-190, FUNCUB http://draken69cz.rajce.idnes.cz/
Je pravda že FW-190 jsem zalítával v dost silném větru, a to byl můj první rychlejší model a druhý el. motorák, dopadlo to dobře o to větší radost jsem měl, ale taky jsem to mohl nést v igelitce domů a pak by ten pocit byl o dost horší.
_________________ TwinStar II, FW-190, FUNCUB http://draken69cz.rajce.idnes.cz/
Kamarád modelář má pravdu. Se Swiftem si ve větru užívám a baví mě to, ale na zálet s prvním mým letadlem co vypadá jako letadlo chci lepší počasí .
Tak ten FW-190 je kombat z plného EPP o rozpětí cca 84 cm, co jsem s tím zkusil mohu potvrdit skoro nezničitelné, tohle je už trochu jiná liga taky bych si počkal na ideální podmínky.
_________________ TwinStar II, FW-190, FUNCUB http://draken69cz.rajce.idnes.cz/
Registrován: 16.8.2007 Příspěvky: 59 Bydliště: Kutná Hora
Tak dne 01.10.2015 nastal ten den. Nastalo počasí na zálet. Tedy na můj zálet, protože RiMr než ho dostal do vzduchu se s Corsairem dost nalétal. Tento den se konalo více záletů a to čtyři. Ještě AT-6 Texan také od HobbyKingu, MXS od Extremefligt a F6F Hellcat od FMS. Dopadlo to půl na půl, ale ty dva byly do druhého dne opraveny. No a já měl velkou kliku. Takže by se dal parafrázovat název téma a to:"Tak takhle už asi ano". Přikládám záznam akce
Ahoj všem. Dnes jsem si domů přivezl F4U Corsair SAFE Bind & Fly. Všichni prodejci uvádí, že je ero připravené hned k létání. Po vyjmutí trupu z krabice, první čeho jsem si všiml, že kužel motoru je nakloněn dolů skoro ve svislé rovině. Máte někdo zkušenost u nových hotových letadel, že by to bylo opravdu v důsledku toho, že ero bylo odzkoušeno a vyžadovalo po zkoušce umístit takto motor? Nebo to mám zbalit a odvést prodejci. Objednal jsem to přes net a na prodejně to vyzvedl.
Naposledy upravil Baryk dne pát 27.11.2015 12:58, celkově upraveno 1
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru