to HavelAircraft : Na to není až tak jednoduchá odpověď, ale pokusím se .... 1. to letadlo lítá a lítá dobře 2. Corsaira jsem koupil hlavně z toho důvodu, že se mi to éro prostě líbí 3. vrazil jsem do toho cca 2700,- Kč . Možná, že jsem špatně hledal, ale tohle éro v rozpětí 1200 (menší nechci), se pohybuje cenově úplně jinde - jiná nabídka.. 4. motor i regulátor se dá celkem klidně použít, asi se skutečně nedá použít vrtule 5. to že dám panty kam to půjde, považuji za normální. Dával jsem je i do bublinek koupených v česku 6. BEC v regulátoru mě nezajímá a nezajímal by mě ani nikde jinde. Prostě palubní elektro vždy na samostatný BEC. 7. to, že je nutné všechno prolézt a zkontrolovat, případně (skoro vždy) slepit či vyztužit to, co výrobce slepit zapomněl a výztuhu nedal, je nutné u všech stavebnic včetně těch konstrukčních a výrobce může při tom být kdokoliv. 8. to, že budu v éru něco upravovat mě taky netrápí, dokonce si dovolím tvrdit, že mě to naopak baví. Tzv. drobné úpravy, které se později rozrostou ve velké úpravy (jak si člověk vymýšlí) beru tak, že bych je asi dělal u kterékoliv stavebnice, v jakékoliv cenové relaci Závěrem se pokusím omluvit svou koupi....... nekoupil jsem šmejd, ale pořídil jsem si bez iluzí levnou čínskou stavebnici o které jsem cca věděl, co mě čeká a i když to bude znít jako úchylka, těším se až přijde její čas a já budu válčit s výrobcem, aby vzniklo něco lepšího podle známé věty ... udělat dobré mýdlo z kvalitních surovin umí každý, ale vyrobit mýdlo ze sajrajtu, to je umění .....
Zdravím, Také vlastním nějaký ten model z HK a je pravdou,že jsou zdatně upraveny. Každý ať si koupí model dle svého gusta a peněženky. Také vždy slintám když na letiště přijedou páni modeláři s modeli 2.2 m a více a kubturou 50 ccm a více,ale prostě na to zatím není a nejsou na to hlavně ego a ruce. S tím si koupiím bubliny z HK,neb je vidina snadné opravy po pádu a nižší ceny,která pak stejně vyroste. Samozřejmě moc pěkná práce a video jako vždy. Díky za Vaši práci pane Mrázek
Registrován: 16.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
No néni za co, mě to baví A k těm kvalitnějším strojům - jestli vytáhnu z Veky Arsenala (a třeba někdy i některého z těch jeho vypuplaných Mustangů), tak se podíváme i na nějakou zlatou českou prácičku (v této kategorii, u větroňů už dávno dokumentuju a propaguju skoro výhradně zdejší produkci).
Registrován: 25.4.2007 Příspěvky: 718 Bydliště: Hradec Králové Obrázky:10
Rozumím tomu, že každýho těší něco jiného. Rozumím tomu, že pan Havel nechtěl dávat link na své stránky, já ale mohu. Takže Corsair, rozpětí 1080 mm, cena 3.100 Kč, materiál laminát, křídla polystyrén dýha. http://www.havelaircraft.cz/Modely-WW-I ... -4-CORSAIR Je menší. Zase ale vidím smysl, pokud si chce někdo takový model vyšperkovat podvozkem apod. Tož mne zabte. Radovan P.S. Arsenala jsem sem chtěl taky hodit, ale pak jsem to radši smazal.
Taky mám jednoho epp Corsaira doma , jen je maličko větší - 1230 mm rozpětí a od firmy Flyzone . Je to sice jen ,,bublinkolet ,, , ale mě se líbí jak lítá a vypadá Videjko ze záletu ,to ještě ,, kopal ,, při startu podvozek
Registrován: 16.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
Ten se mi má taky brzy dostat do rukou, i se stab. systémem... tak jsem zvědavý. Přemýšlím, že ten podvozek dám na zkoušku zpátky, s tou menší vrtulí by to neměl být takový problém. A ještě tohle - u trupu jsou jakože dvě vztlakové klapky, zatím zafixované, protože jako vztlaky jsou k ničemu. Ale kdybych je zneužil pro start jako křidélka, tak by byly ofukované vrtulí. Akorát teď nevím jestli budou chodit i nahoru.. ANebo se na to už možná vyprdnu... anebo né... jak se vyspím..
vůbec nejde o to létat rychle. ale létat s letadlem které za každé situace létá dobře a já si užiju létání i třeba v horších povětrnostních podmínkách. je pravda že létám kombat který má svá specifika. první je že většinou startujem po větru. prostě vzhledem k bezpečnosti se udělá startoviště a jde se létat. opravdu to hodně často vycháží po větru. z toho vyplívá že letadla to mesí bez problému zvládat = velmi nízká startovní rychlost. další je kvalita letu. není možné aby ti model při přemetu udělal třeba vývrtku nebo někam výrazně uhýbal. to samé v zatáčce. má to jeden důvod,polovinu letu koukáš kde jsou soupeři a nemáš čas řídit vlastní letadlo,tak se letadlo nemůže dělat co chce. přistání je bez podvozku dost často do velmi špatného terénu(pole louka atd) takže musí přistávat letadlo jemně a pomalu jinak ho poškodím. dokonce kdysi dávno se s aircombatovým corsairem létalo i v hale,
když jsi s tím poprvé startoval, tak bylo vidět, že se letadlo naklání při plynu doleva. Bylo jasné, že není něco v pořádku. Tak proč jsi s tím startoval a došlo havarii.
Registrován: 16.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
sidi píše:
když jsi s tím poprvé startoval, tak bylo vidět, že se letadlo naklání při plynu doleva. Bylo jasné, že není něco v pořádku. Tak proč jsi s tím startoval a došlo havarii.
..tak jednak jsem to prostě chtěl zkusit, jestli to nějak "nedám", druhak, celý let od odlepení do rány trval asi 1,1 sekundy. Chápu, že mnozí za tu dobu dokáží posedět, vyhodnotit, dát cígo, podumat a roznodnout - já ne.
Chápu, že většině z vás vždycky všechno klaplo a nikdy jste nespadli, ale já takový superman nejsem.
Osobně tomu říkám "syndrom českého hokejového trenéra
Dneska jsem zkusmo odstartoval jen pár okruhů s podvozkem (bez ostruhy, ocas jsem tahal po zemi) a bylo to v pohodě... kdyz tak sem dám videjko, manželka zkoušela nový foťák tak uvidím co natočila.
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
Ty rimr, nedělals papíry na velký éro? Jak tam dopadne když ho urveš ze země s hodně přitaženou výškovkou? Ono by to s tou vrtulí asi letělo, a možná i v pohodě, ale sorry, to byla pilotní chyba jak řemen.
Registrován: 16.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
... motor je vyosen doprava a dolů - nebyl vůbec. Neříkám, že jsem neudělal chybu (neměl jsem s tím defaultním setupem vůbec startovat - zkrátka jsem do toho šel, nečekal jsem, že to bude až TAK špatné), ale sorry ty Tvoje ukázky ér natažených po odlepení jsou úplně o něčem jiném, tady nedošlo k žádné ztrátě vztlaku, to pleteš jabka s hruškama - kdyby ta Cessna měla o tři sta koní víc tak odstartuje... a s výkonem problém u modelu opravdu nebyl..
Krátké videjko z dnešních startů (ještě bez ostruhy - tu budu muset nějak pořešit, tu originální tam dávat nebudu, je to těžké vaklavé hebedo na ocase), hmotnost cca 1400g:
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru