|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
beginner99
|
Napsal: ned 28.09.2014 9:52 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 23.2.2012 Příspěvky: 573 Bydliště: Hradec nad Moravicí
|
Mám zkušenost s pioneerem , je to skvělé a hodné letadlo na naučení , ale po tříkanálu , no ,je skvělé po letadlech jako beta , easystar ( s 4ch ) . Já s ním lítal po modelu omega 1200 , jestli máš simulátor , tak pak bez problémů . Jestli zvládáš přistání na podvozek a křidélka na simu , tak s pioneerem nebudeš mít problém , opravu skvělý stroj , bylo to tu řečeno ve stylu , že pokud někomu přijde funcub moc drahý , tak by vzal pioneera Akorát dej vrtuli APC 10x4,7 a zkontroluj uchycení serv
|
|
Nahoru |
|
|
vojta mansfeld
|
Napsal: ned 28.09.2014 9:54 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.9.2012 Příspěvky: 851 Bydliště: Křovice, Dobruška (Královehradecký kraj)
|
Taky mám Pioneera. Pokud je kde přistávat je to skvělé letadlo. Po 3ch Skylady je to v pohodě. Jen přistání by mohl radši dávat někdo jiný ale jako já to zvládal celkem ok...
_________________ Pioneer,Superzoom XL,Rally XP,F3K Manta,E-Hawk 1500,FPV MaxiSwift,MiniExtra 330,Quad500,FPV Swift2.
|
|
Nahoru |
|
|
opisk
|
Napsal: ned 28.09.2014 19:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.5.2011 Příspěvky: 572 Bydliště: Praha 9, Vinor Obrázky: 1
|
pioneer je skvely, naozaj odpusti vela... problem je ked padnes na cumak, ten predok sa opravuje s problemami ale to bude stejne aj na tych ostatnych co si spominal... proste nepadat na cumak...
_________________ Bea Hawk EDF 90mm-FLY FLY, Partenavia Victor P68B-MS MODELL
|
|
Nahoru |
|
|
DXS
|
Napsal: ned 28.09.2014 19:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.9.2014 Příspěvky: 516 Bydliště: Plzeňsko
|
beginner99 píše: Mám zkušenost s pioneerem , je to skvělé a hodné letadlo na naučení , ale po tříkanálu , no ,je skvělé po letadlech jako beta , easystar ( s 4ch ) . Já s ním lítal po modelu omega 1200 , jestli máš simulátor , tak pak bez problémů . Jestli zvládáš přistání na podvozek a křidélka na simu , tak s pioneerem nebudeš mít problém , opravu skvělý stroj , bylo to tu řečeno ve stylu , že pokud někomu přijde funcub moc drahý , tak by vzal pioneera Akorát dej vrtuli APC 10x4,7 a zkontroluj uchycení serv Tak nad Omegou 1200 jsem kdysi taky přemýšlel, ale dost lidí to letadlo odsoudilo kvůli rychlosti a nestabilitě, ale je fakt, že je za pár korun jako ARFko a díly taky nejsou drahý.
|
|
Nahoru |
|
|
DXS
|
Napsal: ned 28.09.2014 20:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.9.2014 Příspěvky: 516 Bydliště: Plzeňsko
|
opisk píše: pioneer je skvely, naozaj odpusti vela... problem je ked padnes na cumak, ten predok sa opravuje s problemami ale to bude stejne aj na tych ostatnych co si spominal... proste nepadat na cumak... Na čumák jsem padal s Piperem ze začátku skoro pořád, tady bylo důležitý to nezabalit a pokračovat, nejdřív do vysoké trávy a za pár týdnů nebyl problém se ho namířit "na dlaň", půlkilovýho drobka
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: pon 29.09.2014 13:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
To chce pre istotu cca 50 -100 startov na simu a mozes si na Pioneera/Blazera trufnut. Alebo zober nieco s 5 kanalove s tlacnym motorom (e-vetron) je ich cela rada a mozes otlkat realny model s kridelkami. Ja by som preferoval ten prvy sposob najlepsie s dozorovanim pri prvych startoch niekym skusenejsim aby ti do toho mohol hrabnut. Kedze velmi pravdepodobne preferujes aj estetiku to by bolo asi pre teba najvhodnejsie. Skusenosti s Pioneerom ani s Blazerom nemam. Bez dozorovania by som siel skor cestou tlacneho motora..... V tejto faze pilotaznych schopnosti musis pocitat s tym ze z cohokolvek urobis "otloukanka" co mu na krase neprida. Najvacsie zmiernenie "otloukani" mozes dosiahnut cez sim.
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
DXS
|
Napsal: pon 29.09.2014 19:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.9.2014 Příspěvky: 516 Bydliště: Plzeňsko
|
Vlado C píše: To chce pre istotu cca 50 -100 startov na simu a mozes si na Pioneera/Blazera trufnut. Alebo zober nieco s 5 kanalove s tlacnym motorom (e-vetron) je ich cela rada a mozes otlkat realny model s kridelkami. Ja by som preferoval ten prvy sposob najlepsie s dozorovanim pri prvych startoch niekym skusenejsim aby ti do toho mohol hrabnut. Kedze velmi pravdepodobne preferujes aj estetiku to by bolo asi pre teba najvhodnejsie. Skusenosti s Pioneerom ani s Blazerom nemam. Bez dozorovania by som siel skor cestou tlacneho motora..... V tejto faze pilotaznych schopnosti musis pocitat s tym ze z cohokolvek urobis "otloukanka" co mu na krase neprida. Najvacsie zmiernenie "otloukani" mozes dosiahnut cez sim. S křidélek mám trochu obavy, ale co zatím čtu, tak je to lepší a snazší než bez nich a naučit se není prý těžké. Simulátor jsem v "ruce" ještě neměl a spoustu lidí překvapilo, že se naučil vůbec lítat a šel do toho bez zkušeností a pomoci někoho druhého.
|
|
Nahoru |
|
|
mykoc
|
Napsal: úte 30.09.2014 14:50 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 253
|
Pioneer jsem pouze zalétnul kolegovi , je to pohodové ero .Problém je podvozek , předělat na 2kolý . Časem vyměnit serva , motor+ regl .Při puštění kniplu sedal sám . doporučuji .
|
|
Nahoru |
|
|
DXS
|
Napsal: úte 30.09.2014 15:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.9.2014 Příspěvky: 516 Bydliště: Plzeňsko
|
mykoc píše: Pioneer jsem pouze zalétnul kolegovi , je to pohodové ero .Problém je podvozek , předělat na 2kolý . Časem vyměnit serva , motor+ regl .Při puštění kniplu sedal sám . doporučuji . Podvozek? Něco jako u Cessny 480, problém s předním kolem nebo že se může utrhnout? Viděl jsem několik videí a k pohodovému létání určitě přispěla velikost, přece jenom už má skoro metr a půl rozpětí. Blazer se mi zdá živější a kvalita zpracování bude asi taky lepší. Na Pelikána dost lidí nadává.
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: stř 01.10.2014 12:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
To DXS: Ano spusta ludi sa naucila. Ide to ale za aku cenu. Ak nema stastie, nadpriemerny talent a netrafi volbu vhodneho era tak to stoji vela "zahadnych" havarii a produkuje to vela odpadlikov. A ti sa uz nikdy neozvu ze mna pocitajte medzi tych co sa nenaucili.
Ucil som lietat uz s U-modelmi pred 50 rokmi a bolo to to iste. Ja som sa naucil sam a len nahodou som vybral vhodne era. Ale aj tak nejake isli do vecnych lovist. Ale ucil som aj celu radu antitalentov.
Naposledy za mnou dosiel na letisko cez weekend jeden anglican ktory to skusil sam s minimaketou dolnoplosnikom lebo 2-3 sekundy po starte dal ranu. Nepomohol som mu lebo riadil to setovym vysielacom v inom mode.... Takze to zacina uz pri vybere eroplanu.
Pomoc niekoho skusenejsieho velmi zvysuje efektvitu vycviku a aj riesenia prevadzkovych problemov.
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
DXS
|
Napsal: stř 01.10.2014 22:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.9.2014 Příspěvky: 516 Bydliště: Plzeňsko
|
Vlado C píše: To DXS: Ano spusta ludi sa naucila. Ide to ale za aku cenu. Ak nema stastie, nadpriemerny talent a netrafi volbu vhodneho era tak to stoji vela "zahadnych" havarii a produkuje to vela odpadlikov. A ti sa uz nikdy neozvu ze mna pocitajte medzi tych co sa nenaucili.
Ucil som lietat uz s U-modelmi pred 50 rokmi a bolo to to iste. Ja som sa naucil sam a len nahodou som vybral vhodne era. Ale aj tak nejake isli do vecnych lovist. Ale ucil som aj celu radu antitalentov.
Naposledy za mnou dosiel na letisko cez weekend jeden anglican ktory to skusil sam s minimaketou dolnoplosnikom lebo 2-3 sekundy po starte dal ranu. Nepomohol som mu lebo riadil to setovym vysielacom v inom mode.... Takze to zacina uz pri vybere eroplanu.
Pomoc niekoho skusenejsieho velmi zvysuje efektvitu vycviku a aj riesenia prevadzkovych problemov. Řekl bych, že mám trochu výhodu i v tom, že se o letadla zajímal snad dřív, než se naučil chodit. Člověk, který neví ani základy létání se učí o dost hůře. Zrovna tenhle víkend jedu za známým z práce co by se chtěl naučit, tak si říkám, že to bude určitě zajímavý. Jinak výběr módu byl poměrně snadný, prodavač nevnucoval ani 1 ani 2, řekl, ať si zkusím vzít rádio do ruky a zhodnotím co mi sedne víc, nakonec jsem začal s mode 2, přišel mi takový logičtější. Samotné rádio a přijímač, žádná setovka byla samozřejmost. Počítal jsem s využitím do budoucna pro více modelů.
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: sob 04.10.2014 8:09 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
Mody dost suvisia s okolim. Ja som zacal s modom 1 (nie som si isty cislom modu ale plyn na pravom kniply spolu s kridelkami). Kedze som v teenegerskom veku zacal lietat na vetronoch tak mi to pripadalo strasne nelogicke. Hadal som sa s clenmi klubu ze je to blbost. Ale vyriesili to jednoducho. Povedali mi ze ked nebudem mat mod 1 ze mi prve era nikto nezalieta a bolo to vyriesene. A takisto ze mi nikto ani nepozicia ero na ohodnotenie letovych vlastnosti ani nepreleti moje pre posudenie nejakych detailnych problemov ovladania. Nuz co je to do znacnej miery kolektivny sport... (Akrobaticke lietanie urcite.) Dodnes na to frflem a celkom som si nezvykol, ale teraz to menit sa mi zda uz blbost. Podla mna je najlogickejsi "americky mod" (mod 2?) t.j kridelka a vyskovka na pravom kniply. Dnes vsak uz existuje dost pilotov lietajucich aj s inymi modmi. Dnes by som si nasiel niekoho s "americkym modom".
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|